|4| bölüm

913 47 47
                                    

Medya- Oguzummmm🔥✨

Senin için ölürüm diyordun, ne olduda yâr böyle oldu? :)
______________________

"Senin yüzünden Çağan'a yalan söyledim çabuk sadede gel" dedim üstümdeki hırkayı düzeltirken.

"Neden beni suçladığını merak ediyorum" dedi dudaklarını yaladıktan sonra.

Kaşlarım çatıldı önce gözledim dudağına kaydı sonra gözlerimi kısıp yüzüne baktım.

"Bir düşüneyim.." dedim elimi yapmacık bir şekilde çeneme koyduktan sonra.

"Her yerde karşıma çıkman, çantama sen elledikten sonra ses kayıt cihazı konulması,
Arkadaşımın okulda camdan tüm gün beni izlediğini söylemesi? Daha sayayım mı Oğuzcum?"dedim kollarımı önümde birleştirip saçımı kulağımın arkasına attıktan sonra.

Dudağını ısırıp gülümsediğinde gözlerimi kaçırdım.
"Şuan aşırı şirin duruyorsun dediklerini unuttum" dediğinde tekrar gözlerimi kaçırdım.

"Oğuzcum mu dedin sen bana?" Dedi tekrar sırıtarak.

"Koskoca metinden bunu mu çıkardın?" Dedim inanamıyormuş gibi.

"Bir tek orasıyla ilgilendim" dedi dudaklarını birbirine bastırarak.

"Konumuz bu mu?" Dedim gözlerimi devirerek.

"Dediğin şeyleri bir düşün, bu olanları biliyordun ama Çağan sana söyledikten sonra benden şüphelendin"dediği şeyle duraksadım.

Tamam bu doğru olabilirdi ama Oğuz'da zaten farklı birşeyler olduğunu biliyordum.

Oğuz'un da suçlu olduğunu düşünmüyordum ama niye?

"Yani.. bu Çağan'dan dolayı değil zaten sende bir farklılık olduğunu hissediyordum" dedim sinirli surat ifademle.

"Şaka gibi.. aşık olduğum kızın hakkımda böyle düşünmesi" saçlarını karıştırıp gökyüzüne bakarken söylemişti bunu.

Bir anda duraksadım.
Ağzım bir karış ona bakarken dilim tutulmuş gibiydi.
"Sen bana aşık olduğunu mu söyledin az önce?" Dedim inanamıyormuş gibi.

"Ben daha çok takıntıdır diye düşünüyordum.. bunu beklemiyordum işte" dedim yere bakarken.

Geri ona döndüğümde bana niyeyse hayal kırıklığıyla bakıyordu.

"birine aşık olamayacak kadar kalpsiz biri miyim gözünde? Tamam aşkı saçma buluyor olabilirim ama bu sana olan duyularımı değiştirmek yerine arttıyor, sense buna inanamadığını söylüyorsun" bu söylediklerine yüzüm asılsada Çağan'ı sevdiğimi biliyordu..

"Çağan'ı sevdiğimi biliyorsun.." dediğimde çenesi kasıldı.

"Hay o Çağan'ın ben.." dedikten sonra durup derin bir nefes aldı.

"Tamam, senden bana aşık olmanı istemiyorum sadece beni suçlamamanı söylüyorum.. sana zarar verecek herhangi birşey yapacak olsaydım, elime bir sürü fırsat geçmişti zaten çoktan yapardım" dedi gözlerimin içine bakarak.

"Tamam Çağan'dan ciddi anlamda nefret ediyorum ve bunun tek sebebi sen değilsin.. ama sen onu çok seviyorsun Naz, eğer ona birşey olursa sana da olacağını bildiğimden zarar vermem zaten" dediğinde ağlamamak için kendimi sıkıyordum.

"Oğuz, sen benim için de çok değerlisin her ne kadar beni çileye soksan da.. benim için yaptıklarını unutmam ve eğer senin suçlu olmadığını bana kanıtlarsan seni suçlamayacağım" dediğimde gülümsedi.

"Çok naif bir kalbin var, Çağan seni hak etmiyor da işte neyse.." dedi sondaki cümleyi mırıldanarak.

"Niye Çağan'ı bu kadar kötülüyorsun onun ne suçunu gördün?" Dedim bezmiş gibi.

"Seninle beraberken başka bir kadını s.." derken durdu ve burun kemerini sıktı.

"Ne demeye çalışıyorsun sen?" Dedim kollarımı açarak.

"Seni aldattı ve hiçbirşey olmamış gibi davranmaya devam etti!" Diye bağırdı yüzüme doğru.
Gerçek acı gibi yüzüme çarptığında kalbime giren ağrıyla olduğum yerde sarsıldım.

"Yalan söylüyorsun.." dedim mırıldanarak..
Bu gerçek olamazdı, Çağan bana bunu yapmazdı..

"Ben sana ne zaman yalan söyledim!" Dedi tekrar bağırarak.

"İşte ben buna katlanamıyorum sen üzülme diye susuyordum ama daha fazla dayanamıyorum.." dedi ayağının önündeki taşı savurarak.

Gözlerim dolduğunda Oğuz'un daha önce hiç bana yalan söylemediği aklıma gelmişti.

:)

***

Kahpe Çağan sinemalarda.
Çağan yapılır mu gül gibi kıza be!
Hiç yakışmadı.

O değilde Aşkından öldüğüm çocukla o kasar kız sevgili değilmiş ağağağa🥺✨

Vişne 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin