Medya- Oğuzum da Oğuzum..
"Hiç anlatamadım.. hiç anlamadılar"
:)
_____________________"Hay sıçayım artık.." mükemmel uykumu bölen sesle yüzümü buruşturup gözlerimi açtım.
"Ne bağırıyorsun uyumaya çalışıyoruz burda.." dedim gözlerimi ovarak Doruk'a.
Lan bir dakika. Doruk mu?
Yattığım yerde doğrulduğumda Oğuz'un odadaki sandalyeden beni izlediğini görünce kaşlarımı çattım.
Alnında pamuklu bez vardı ve dudağındaki kan kurumuştu.
Gözünün biride bira morarıktı.
Yüzümü ekşittim."N'oldu beğenmedin mi bu halimi?" Dedi saçının tutamıyla uğraşırken.
"Senin hiçbir halini beğenmiyorum, yüzsüz gibi hâlâ karşıma geçiyorsun" dediğimde Doruk karışlarını çattı.
"Oğuz'la olan derdiniz ne sizin? Bu çocuk size yardım etmekten başka ne yaptı! Anca yıpratıp, darp edip, hakaret ediyorsunuz?!" Diye çıkıştı.
"Ne haltlar çevirdiğini bilsen kardeşlikten boşarsın"
"Boşarsın mı?" Dedi Oğuz gülerek. Cidden şu an buna mı takılmıştı.
"Ne haltlar çeviriyormuş?" Dedi Doruk bir bana birse Oğuz'a bakarken.
Oğuz sırıtarak başını onaylamaz anlamda salladı.
Niye bu kadar rahattı anlayamıyordum."Benim yaptığımı mı düşünüyorsun?" Dedi gözlerimin içine bakarak.
Yutkundum.
Çağan bana yalan söylemezdi ama niye bu kadar arada kalıyordum..Bir dakika, Çağan neredeydi?
"Neyi senin yaptığını düşünüyor?" Dedi Doruk bitmek bilmeyen sorularını yenisini ekleyip kafamı şişirmeye devam ederken.
"Çağan nerede?" Dediğimde Doruk gözlerini devirdi.
"Sana bir soru sordum" dedi üstüne basarak Doruk.
"Şuan dediklerinle değil, Çağan'la ilgileniyorum.." diyip ayağa kalktığımda aklıma eşofman altımı sıcakladığım için çıkarıp onun yerine kısa bir şort giydiğim gelmişti..
Oğuz'un gözleri direkt bacaklarıma kaydığında ona ters bir bakış attım.
"Haspam.." dedim mırıldanarak. Duyacağını bildiğimden biraz daha sesli söylemiştim.
Dudakları kıvrıldı.
O kalın dudaklarını si..Odadan çıkıp aşağıya indiğimde telefonumu koltuğun üstünde görünce koşarak aldım telefonumu.
Çağann kişisi çaldırılıyor..
"Naz?" Dediğinde derin bir nefes aldım.
"Bende kaçırıldın mı diye aramıştım" dediğimde karşı taraftan bir gülme sesi geldi.
"Naz.. üstüme kezzap dökeceklermiş" dediğinde sanki üstüme nülfrik asit dökülmüş gibi hissetmiştim.
"Ay tamam sus, nerdesin canım?" Dedim alayla.
"Geliyorum, seni kandırmaya çalışan kadının adresini buldum gittim ama kadın evde yoktu.
Komşularına sordum, 'o apar topar gitti evden' diyip durdular" ya of ısırayım.."Ya seni ısırayım mı ben şimdi.." dediğimde karşı tarafta ses kesildi.
"Lan? Çağan" dediğimde bir öksürme sesi geldi.
Lan deliriyormuydum acaba?
Normal bir insan şahsen böyle tepki vermezdi."Naz.. içtin mi güzelim?"
"Sanırım akıl sağlığımı yitirdim.. iyi değilim" dedim ateşimi ölçmek için elimi alnıma götürdüğümde.
"Bak sıcağım cidden"
"Naz.. lütfen bana kendi ateşini kontrol etmeye çalıştığını söyleme" yüzümü buruşturdum.
"Yok canıım, neden öyle birşey yapayım"
"Şuan inandım.. neyse kapat geliyorum" telefonu kapattığımda merdivenlerden inen Oğuz'u görmemle tekrar gözlerimi devirdim.
"Niye nefret ediyorsun sen benden?" Dedi yanıma kadar ulaşıp.
"Hayatımızı mahvedip birde üstüne hiçbirşey olmamış gibi davrandığın için olabilir!" Dedim sitemle."Hâlâ mı benim yaptığımı düşünüyorsun?" Dedi inanamıyormuş gibi.
Benimle dalga mı geçiyordu.
"Yok belki şurdaki Vazo falan yapmıştır(!) daha ne kadar küçük düşüreceksin kendini?!" Dedim kollarımı önümde birleştirerek.
Dudağını yalayıp derin bir nefes aldı.
"Size bunları yapacak bir nedenim mi var? Sence ben bunlarla senin için uğraşacak birine mi benziyorum?!" Doğrusu bakarsanız biraz alınmıştım.."Haklı olduğuna inanmak zor, oklar seni gösteriyor.."
"Ya o okları biri bilerek bana çevirdiyse?" Dediğinde ellerimi geri boşa sarkıttım.
"Ne diyorsun sen gene ya?"
"Çevrende sadece ben yokum.." ne saçmalıyordu?
Çağan'ın mı yaptığını söylüyordu?
Gökten bin tane Çağan yağsaydı ona daha çok inanırdım.
"Çağan'ı suçlayacak son insan bile değilsin." Dedim sert çıkan ses tonumla.
"Ben Çağan olduğunu söylemedim? Seni Çağan olduğunu düşündüren ne?" Hazırlıksız yakalanmıştım..
"Çünkü benim çevremdeki tek mükemmel insan o" dediğimde çenesini gerilişini ardından sırıtışını izledim.
"Bu Çağan'ın özelliği ne? Bu kadar düşüyorsun ona?" Dediğinde sırıtma sırası bendeydi.
Ona biraz yaklaşıp konuştum.
"O kalbiyle ve zekasıyla hareket eder.. sen ise sadece kendini bişey sanan mal ve amcı olan o erkeklerden birisin..""Sırıtmamın sende bu kadar etki yarattığını bilmiyordum.." dedi tekrar sırıtarak.
"Şimdi ben sana bir etki edicem.."
"Şimdiden Etkilendim.."
***
Sondaki espri ve cümlenin uyumuna bayılmak..
Sizi kocaman öpwek😻✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 2
Fiksi Remaja-vişne 2🍷✨ Vişne'nin devamı olan Vişne 2'ye başlıyoruzz İyi okumalar bebeklerim🍒✨