1. Cine sunt ?

146 5 0
                                    

Acum 3 ani.
Ana povestește:
După ce mi-am înscenat moartea, am apelat la o cunoștință ce mi-a schimbat identitate. Nu mai sunt Ana Castelano, sunt Alona Lange. Am luat primul avion din Canada spre Albania și am plecat. Stiam ca la albanezi am cele mai mari șanse sa-mi construiesc un imperiu din afaceri ilegale de la zero. M-am suit în avion și am plecat. Îmi pare rău că plec, dar nu mai am ce sa fac. Trebuie sa las totul în urma, ca să le fie bine celor dragi.
În prezent:
Dormeam atât de bine și o visam pe Aliss, pana când ușa camerei mele s-a deschis și pe ea a întrat un prost, pe nume Sam.
Sam: Trezirea.
Alona: Ce dracu vrei la ora asta?
Sam: Avem afaceri de făcut.
Alona: Sam, este 8 dimineața.(ma plâng eu)
Sam: Alona, dacă nu te ridici din pat, vin peste tine și ti-o trag.
Alona: Du-te dracu.
Sam: Tu ai vrut.(m-am dezbrăcat complet și m-am băgat în pat lângă ea)
Am început sa o sărut pe gât și am pus-o peste mine. Am început sa o dezbrac și sa o sărut peste tot. I-am tras-o, asta a vrut, asta a primit.
Alona: Asa merge sa ma trezești la ora 8.
Sam: Ești nebuna.(am început sa râd)
Alona: Ma duc sa fac dus și vin.
Sam: Bine.
Am făcut un duș, m-am machiat și mi-am pus lentilele negre. Acum sunt bruneta,plina de tatuaje pe tot corpul , iar pe un obraz am un tatuaj cu HELL. Asta sunt. Mi se zicea diavolul pentru ca omor pe oricine, fără mila. Sam, este mana mea dreapta, iar de 2 ani suntem prieteni cu beneficii. După ce m-am îmbrăcat, am coborât în living,unde ma așteptau Sam și Xoni. Xoni este cel mai bun hot din lumea asta și cel care mi-a legat legături in toată lumea.
Alona: Hei.
Xoni: Am o veste buna.
Alona: Bagă.
Xoni: Am un posibil colaborator.
Alona: Dezvolta(spun în timp ce îmi aprind o țigară)
Xoni: Fii atentă. Este interesat sa cumpere informații despre securitatea Italiei.
Cu asta ne ocupam noi. Terorism. Furam informații de la diferite state și le vindem pe piața neagră.
Alona: Ce fel de informații?
Xoni: Vrea sa distrugă securitatea Italiei,pentru a putea scoate din țară 3 inimi, 5 rinichi și multa măduva.
Alona: Trafic de organe ?
Xoni: Da.
Alona: Bine. 2 milioane de euro.
Xoni: Perfect. Vorbesc cu el si stabilim o întâlnire.
Alona:Unde în Italia?
Xoni: Palermo.
Alona:Pfuu,bine.(după ce am plecat, acum 3 ani, am mai fost în Palermo cu afaceri și în Canada, dar mereu mi-a fost greu sa nu merg la Franco,sau la Don)
Don povestește:
Am vorbit cu o persoana de contact din Albania, și am hotărât sa ne întâlnim pentru afaceri. După ce Ana, a murit, Marko, a zis ca vrea sa vină să trăiască în Italia,ca asta isi dorea Ana. Eu m-am retras de la conducere și l-am lăsat pe el. Vreau sa-mi petrec bătrânețea cu Mariana, și sa fim liniștiți. Am cumpărat o casa pe malul marii și ne-am mutat aici. Eu, Mariana, Marko, Bianca,Amelia,Aliss și Răzvan. Endre s-a insurat cu o femeie de rangul nostru. O fata de mafiot si s-a mutat cu ea, iar Marius, refuza sa credea ca Ana, este moarta. O cauta de 3 ani de zile. Și noua ne este dor de ea, dar ne-am împăcat cu ideea, însă el nu. Mafia a lăsat-o pe mana lui Marko, cât el este plecat prin tot felul de țări în căutarea Anei. Răzvan cu Bianca, sunt împreună și asteptam sa facă nunta, Răzvan a cerut-o de nevasta pe Bia, Amelia este la grădiniță,iar Aliss la școală, începe sa semene din ce în ce mai mult cu Ana. Marko, si-a făcut o iubita, nu a reușit sa treacă peste Ana, dar încearcă.
Marko: Neața tată.
Don: Neața. Am vorbit cu o legătură și mâine te întâlnești cu albanezii pentru informații, vor 2 milioane de euro.
Marko: Am sa încerc sa negociez cu ei.
Don: Sunt cei mai buni, nu cred ca o sa lase din preț.
Marko:Totuși o sa încerc. Marius,ajunge acasă azi
Don: Foarte bine. O sa mergi cu el la întâlnire.
Marko:Clar. Dar unde se tine?
Don: Nu știu încă. Ei o sa aleagă locul. Se pare ca șefa lor știe Italia.
Marko:Șefa?
Don: Da.
Marko: Înseamnă că e puternica tare femeia, dacă se ocupa cu terorism.
Don: Sigur este.

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum