30. Se înțeleg bine.

58 2 0
                                    

Dami:Unde suntem aici?
Ana: Ai auzit de Cobra?
Dami: Da,legenda României.
Ana:Exact,mai pe scurt tatăl meu spiritual. El m-a crescut și m-a învățat tot ce știu. El m-a format și m-a făcut cine sunt acum. Știi ca a murit ?
Dami: Am auzit.
Ana: Uite.(am scos albumul cu poze din sertar și i l-am dat)  hai sa ne uitam aici
Dami: Bine.
Ana:Aici sunt eu, când aveam 12 ani. Prima poza la el in casă. Stii cine este băiatul asta?
Dami:Nu.
Ana:Este Endre. Marea mea iubire. Era topit după mine, de când m-a cunoscut, dar Cobra,ia interzis sa se apropie de mine. Se uita la mine, cum te uiți tu la Aliss.
Dami: Cu iubire?
Ana:Da, iubire,pasiune și dorința.
Dami: De ce îmi spui toate astea?
Ana:Damian, vad în ochii tai când te uiți la Aliss,ce vedeam în ochii lui Endre,când se uita la mine. Cobra,ne-a interzis sa avem o relație. Eu aveam 12 ani,iar el 18. Nici când am făcut 16 ani,nu a fost de acord sa fiu cu el.
Dami: Adică,Cobra,nu știa ca sunteți împreună?
Ana:Nu am fost împreună.
Dami:Pai și Aliss?
Ana:  A plecat odată în Franța, iar noi am rămas acasă. A fost prima oara când m-am drogat. Am băgat cocaina, el dacă bagă cocaina, a doua zis nu-si amintește nimic. Atunci s-a întâmplat,iar de atunci mereu când băgam cocaina se întâmplă. Dar el nu știa, el știa ca eu am o relație cu un băiat, dar defapt eu făceam dragoste cu el și el nu știa. Am rămas gravida, am ascuns sarcina,iar Endre, a aflat de Aliss,când am adus-o din Franța,adică când avea 3 ani. Atunci a și aflat ca mă culcam cu el.
Dami: De ce nu i-ai zis mai devreme ?
Ana:Pentru ca era riscul foarte mare. Dacă afla Cobra,îl omora. Nu vreau sa se întâmple asta cu tine și Aliss. Nu vreau sa facă greșelile mele. Nu vreau sa ajungă și ea gravida și tu sa o lași singura. Eu când eram gravida căram cadavre și ma băteam pe bani.
Dami: Niciodată nu o sa fac asa ceva. Mereu o sa fiu lângă ea.
Ana: Sper Damian. Spune-mi despre tine.
Dami: Am avut o relație de 2 ani, fata respectiva îmi voia doar banii. Ea se culca cu mai mulți bărbați. Tata,nu vrea sa audă de mine, pentru ca nu fac parte din banda lui. Nu am vrut sa ma ocup cu traficul de copii, nu sunt de acord,iar mama este asistenta. Am vrut sa o aduc aici, dar a zis ca vine anul viitor, acum când am încercat sa o sun, nu-mi răspundea, iar când într-un final mi-a răspuns, se pare ca are o relație cu un polițist, o are de mult timp,voia sa ma înfunde. Norocul meu a fost ca am venit aici, după voi. Deci, am rămas și fără  mamă.
Ana:Nu e adevărat.
Dami: Ba da, Ana.
Ana:Ba nu. Dacă vrei, eu m-aș bucura foarte mult, dacă m-ai considera mama  ta. Îmi poți zice și mamă, dacă vrei.
Dami: Serios ?
Ana:Da.
Dami:Bine mamă.
Ana: Ce bine suna.
Dami:Îți mulțumesc enorm(am luat-o în brate)
Ana:Nu ai de ce.  Hai sa mergem acasă.
Dami: Hai mamă.
Am plecat spre casa, în mașină am vorbit foarte multe lucruri. Am parcat mașina în curtea lui Damian, iar eu am plecat acasă. Când am ajuns acasă, toți dormeau. M-am dus la Aliss, si am văzut ca dormea cu Teona, când am întrat in camera la mine și Marko, dormea, asa ca m-am schimbat repede în pijamale și m-am bagat la somn.
Dimineața:
Ana povestește:
M-am trezit și am văzut ca Marko, nu este în camera. Mi-am făcut un duș și am coborât în living. Acolo erau Kensi și Mira, se pare ca Diaz și Mira,s-au întors din excursie.
Ana:Neața.(am luat-o în brate pe Mira)
Mira:Neața.
Kensi:Neața.
Ana:Băieții unde sunt ?
Kensi: Sam, Marius și Diaz au plecat la sediu.
Ana: Fetele?
Kensi: La școală.
Ana: Marko?
Mira:Afara cu Damian.
Ana: Ma duc la ei. Sper sa nu se certe.
Am ieșit în curte și i-am văzut la masă,cum își beau cafeaua.
Ana: Neața. (L-am pupat pe Marko,pe buze)
Marko:Neața iubito.
Dami:Neața mamă.(m-am ridicat si am pupat-o pe frunte)
Marko: Mamă?
Ana: Este o poveste lunga.
Marko:Am timp.
Ana:Pe scurt. L-am dus acasă la Cobra,i-am arata albumul cu poze,i-am explicat ce am făcut eu cu Endre,el mi-a spus ce se întâmplă cu mama lui si i-am zis ca ma poate considera pe mine mama lui si ca îmi poate zice mamă.
Marko: Bine. Iubito,stai jos. Participa și tu la discuție.
Ana:Credeam ca va certați.
Damian:De ce ?
Ana: De nebun ce este Marko.
Marko:Ne-am certat puțin.
Ana: De ce ?
Damian: Aliss.
Ana:Nici nu vreau sa știu.
Marko:Mai bine.
Ana:Atât va rog,sa nu va omorâți.
Marko:Nu ne omorâm. Iubito, am stat de vorba și am ajuns la o concluzie.
Ana:Ce ?
Dami: Dacă peste ani de zile eu cu Aliss,încă o sa avem sentimente unul pentru celălalt, Marko, o sa fie bucuros sa fiu împreună cu ea.
Ana:Iubire, este adevărat?
Marko:Da. Adică pe el îl cunosc, știu cu ce se ocupa,face bani, are grija de ea.  Este perfect.
Ana:Simt,ca sunt într-un univers paralel.
Dami: Marko, vreau sa te rog ceva.
Marko:Ce?
Dami:O lași pe Aliss,sa meargă cu mine la scufundări? Eu cu Lori,vrem sa mergem și el a zis ca vorbește cu Sam,sa o lase pe Teona,iar eu am zis ca vorbesc pentru Aliss.
Marko: Iubito,ce zici? O lăsăm?
Ana: Eu zic ca da.
Marko: Dacă legenda a zis da și eu zic da,dar ai grija de ea.
Dami: Normal ca am.

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum