Dami:Ana,e puțin complicat.
Alona:Adică?
Dami: Azi când am plecat de aici,am fost la noi sa mâncăm. Pana era gata masă,eu am plecat la mine in camera sa fac un duș și fetele au rămas în living cu Lori. Când am ieșit din dus, am ieșit ca tot omul doar cu prosopul pe mine.
Alona:Pai și?
Dami: Stai sa vezi. M-am speriat când am văzut-o pe Aliss, la mine in camera. Rochia de pe ea,este tricoul meu.
Alona: Dami,nu-mi spune ca..
Dami: Nu. N-am făcut nimic. Când am ieșit din dus, ea era deja îmbrăcată în tricoul meu și stătea la mine in pat.
Alona:Bine,continuă.
Dami:I-am spus sa se ridice în picioare, sa vad cum arata și i-am zis ca arata superb, după ea m-a pupat pe obraz senzual și i-am zis ca nu e ok sa ma pupe asa, ca este prea mica.
Alona:Ai făcut foarte bine ca i-ai zis.
Dami:Și după i-am zis ca o duc sa învețe sa tragă cu arma și a început sa sară în sus de bucurie, după a venit m-a pupat pe buze și când si-a dat seama ce a făcut,a fugit repede înapoi in living.
Alona: Dami, nu știu cum sa reacționez la asta.
Damian: Ana, simt ca ma provoacă și nu vreau asta. Nu e prima oara când simt ca ma provoacă. Chiar nu vreau sa ajungă sa se îndrăgostească acum de mine. Este mica.
Alona:O sa stau de vorba cu ea.
Dami: Nu vreau sa se îndepărteze de mine sau eu de ea. Zi-mi te rog, ce sa fac. Chiar nu știu.
Alona:Uite,eu o sa vorbesc cu ea,despre asta.
Dami: Știu,oricum ea îți zicea, dar am vrut sa fiu eu primul care îți zice.
Alona:O sa aștept sa-mi zică ea, după o sa discut cu ea. Încearcă sa vorbești și tu cu ea și sa-i explici. Tu vrei altceva de la o femeie, nu doar plimbări și săruturi.
Dami:Asta zic. Ana, trebuie sa-ți mai zic ceva.
Alona: Spune.
Dami: Nu sunt sigur, dar cred ca încep sa simt și eu ceva pentru ea.
Alona: Damian.
Dami: Nu o sa-i zic asta și nici nu o sa încerc sa o combin,dar voiam sa știi lucrul ăsta.
Alona:Respect sinceritatea ta.
Dami: Și am stat și m-am gândit. Este prea mica acum. Și dacă a-și fii cu ea, nevoile mele, nu mi le poate face ea. Și nu vreau sa sufere ca o înșel.
Alona: Îmi place cum gândești. Dacă peste câțiva ani, o sa simțit același lucru și ea o sa simtă ceva pentru tine, eu o sa fiu fericita sa va văd împreună.
Dami:Mulțumesc(am luat-o în brate)
Am ieșit înapoi afara și ne-am așezat la masă. Am văzut ca erau și Teona,cu Aliss acolo.
Aliss:Unde a-ți fost ?
Dami:Am stat de vorba,scumpete.
Aliss:Despre ce?
Alona:Aliss,asta nu contează.
Marius:Hai sa vedeți ce discuție interesanta avem. Sa te întrebe fetele și pe tine ce au întrebat-o pe Kensi.
Alona: Ascult.
Teona: Aliss,întreabă tu.
Aliss:Nu,tu.
Teona: Eu am întrebat-o pe mami și pe unchiul Marius. Tu ii întrebi pe Alona și Marko.
Aliss:Bine.
Alona:Zi mami.
Aliss:Cum a fost prima ta noapte de dragoste?
Alona povestește:
Când am auzit ce m-a întrebat Aliss,m-am înecat,iar Damian,s-a schimbat la față.
Marko:Alona,răspunde la întrebare(am început sa râd)
Alona: Kensi, tu ce le-ai zis?
Kensi:Nimic,nici eu și nici Marius sau Sam.
Aliss:Mami,răspunde. Marko,spune tu,dacă mami nu vrea.
Sam:Hai Marko,spune(râdeam și eu)
Alona: De ce va interesează asta ?
Aliss:Eram curioasa.
Alona:Dar de ce erai?(ma uitam la Damian,iar el era alb la față)
Aliss:Voiam doar sa știu,dacă este ca în filme.
Marko:Ca în ce?
Damian: Ana,nu am nicio legătură cu asta,ma jur.
Lori: Nici eu.
Aliss: Mamă,ei nu ai treaba. Cat a-ți vorbit voi,noi ne-am uitat la 365 de zile.
Kensi:La ce?(am urlat )
Băieții râdeau de nu mai puteau.
Alona: Nu o sa mai aveți televizoare în camera.
Kensi: Nici telefon,tableta și laptop.
Aliss: Voi a-ți zis ca putem vorbi orice cu voi, iar acum ne pedepsiți.
Marko: Damian, cred ca ar trebui sa răspunzi tu. (Am început sa râd iar)
Damian:Crede-mă,nu ai vrea asta(râdeam și eu)
Aliss:De ce ?
Damian:Este un subiect sensibil(râdeam și mai tare)
Marius:Alona,vreau sa vad cum te descurci cu asta.
Alona: Marius, dar de ce nu ii povestești tu despre prima mea noapte?
Teona:Te-ai culcat cu Marius?
Kensi:Teona,nu e frumos. Nu vreau sa aud din gura voastră m-am culcat cu cineva.
Alona:Nu m-am culcat cu Marius.
Lori:Cum va descurcați când aveți discuții de genul asta ?
Kensi:Nu prea ne descuram.
Marko:Le lăsăm pe femei,doar nu ma apuc eu acum, sa le zic lor de prezervative (am început sa râd)
Aliss:Tată(m-am rușinat)
Dami:Tu ii întrebi de prima noapte și tot tu te rușinezi?(radeam)
Aliss:Mami,zi sa ma lase în pace. Dar îmi răspunzi? Cu cine a fost prima oara ?îl cunosc ? Cum a fost ?
Alona: Sa-mi tragă cineva un glonț în cap.
Marius:Nu. Pentru ca exact discuția asta ai avut-o și tu la 13 ani, de față cu șefii de clan. Cobra,era în pământ de rușine. Este rândul tau(am început sa râd)
Alona:Marius, nu ești de ajutor.
Marius:Știu.
Alona:Primul bărbat din viata mea,a fost Endre, când te-am făcut pe tine.
Aliss: Și după a fost Franco, după ala care te-a violat și după Marko. Ah și am uitat de Sam.
Ne uitam toți la ea și nimeni nu zicea nimic. Nu știam de unde știe toate astea. Eu eram alba la față,nu știam ce sa mai zic.
Kensi: Fetele acum în casa.
Teona:Dar mamă.
Kensi:Am spus acum(am urlat,iar ele au plecat în casa)
Damian:Ana,esti bine ?
Marko:Iubito, spune ceva.
Lori:Ana,chem doctorul?
Marius:Alona, vorbește ( m-am dus la ea și am scuturato)
Alona: Mi-e rău.
Lori: Sun doctorul.(am vorbit cu doctorul și ajunge în 10 minute )
Dami: Vine în 10 minute.
Sam: Alona, ce ai?
Alona povestește:
Când am auzit câte știe Aliss,am înlemnit, nu puteam nici sa mai vorbesc. Nu puteam sa fac nimic.
Dami: A venit doctorul.
Marko povestește:
Am văzut ca o verifica pe la ochi,urechi, ia măsurat tensiunea și pulsul.
Doctorul:Este bine. Este doar un soc. A aflat vreo veste?
Marko: Da.
Doctorul:Nu are nimic,o sa-si revină. I-am dat o pastila și o sa fie bine.
Marko:Mulțumim.
Dami: Cât face ?
Doc: 100 de euro.
Dami:Potifm.
Alona povestește:
Mi-a dat doctorul o pastila și mi-am revenit destul de repede.
Alona: A fost ciudat.
Dami: Ești bine ?
Alona: Da,pur și simplu a fost un soc când am auzit ce a zis. Dar sunt ok. De unde știe toate astea ?
Marko:Îți dai seama ca noi nu i-am zis nimic.
Dami: Știe și ca ai cărat cadavre când erai gravida cu ea, știe și ca te-ai bătut. Știe ca ai omorât oameni.
Marko:De unde dracu știți?
Dami: Noua ea ne-a zis,iar ea știe de la Endre. De-aia nu am respect pentru el. Mi-a povestit cât te-ai dat moarta, ce vorbea el cu ea. Încerca să o facă sa nu aibe încredere în Marko, sa facă tot ce zice el,pe tine te făcea oaia aia neagra și el sa iasă câștigător. De-aia se comporta și ea,asa cu el.
Marius:Lui Endre,nu-i mai sta capul bine pe umeri se pare.
Alona: Sa vezi ce ma distrez.
Kensi: Uite cine vine,trădătoare de Bianca.
Bia: Bună.
Alona: Ce cauti aici?
Bia: Am venit cu Amelia si Federico,în vizita.
Alona: Ziceai ca nu vrei sa ma ating de copiii tai.
Amelia:Bună,tuși (am luat-o în brate)
Alona: Bună,iubita mea.
Amelia: El este Fede. Frățiorul meu, are 2 ani.
Alona: Bună Fede(l-am luat în brate și l-am pupat)
Marius: Amelia,du-te în casa la fete, cu Fede.
Marko: Ce cauti aici?
Dami: Cred ca noi ar trebui sa plecam, va lăsăm sa va rezolvați problemele.
Alona: Dami, stai jos. Și tu Lori.
Marius: Sunteți din familie acum.
Lori: Atunci, stam, dar am o întrebare.
Sam:Spune.
Lori:Ce cauta femeia asta aici? Teona,cu Aliss,au suferit destul din cauza ei.
Alona:Bună întrebare.
Bia: Am venit sa-mi cer scuze. Nu a fost bine cum am reacționat.
Alona: După o luna,ai venit sa-ti ceri scuze?
Bia:Da.
Marius: Și Răzvan unde e?
Bia:Nu știu. A plecat acum o săptămână.
Alona:De ce ?
Bia:A văzut ca am vorbit cu Armando și a plecat.
Marko: Nu a plecat degeaba.
Bia: I-am cerut lui Armando,sa ne împăcat și nu a vrut.
Alona:Și acum ca ai rămas fără nimeni,ai venit la mine ? Ai tupeu
Kensi:Tupeu jegos.
Bia:Am suferit când ai plecat și m-am enervat când te-am văzut,îmi pare rău.
Amelia: Mami(am tipat)
Bia:Da.
Amelia:Aliss,mi-a dat o palma.
Aliss:Pentru ca m-a jignit.
Alona povestește:
Stăteam și ascultam ce zic fetele și dintr-o data,am auzit ca Amelia,a făcut-o proasta pe Aliss, si am văzut cum Aliss, s-a înfipt în ea.
CITEȘTI
Diavolul sub chip de femeie
RomanceVolumul II din Iubirea cere sacrificii. După ce si-a înscenat moartea și si-a schimbat numele, Ana Castelano,mai nou cunoscuta sub numele de Alona Lange sau Diavolul, pleacă în Albania, unde își face legături puternice în politie, mafie si armata. T...