Aliss povestește:
Stăteam în living cu Dami,Lori, Teona și Milan, băiatul lui Mira și Diaz. Părinții noștri au zis ca vor sa iasă sa rezolve ceva la sediu. Noi am rămas acasă și ne uitam la TV.
Aliss: Cum te simți Teona?
Teona: Sunt bine. Dimineața am grețuri,dar în rest sunt bine.
Aliss: Ma bucur sa aud asta.
Milan: Aliss, când vine mami?
Aliss: Mai tarziu scumpete.
Milan: Bine.
Prezentator Tv: Ultimele știri sunt crunte. Legenda Europei, Ana Castelona,împreună cu mai mulți oameni de ai ei au fost omorâți. Criminaliștii spun ca cele 3 mașini au fost aruncate în aer de la distanta. Bombele sunt de origine turcă. Cea mai trista veste din lumea mafiei. Au lăsat în spate o avere imensa și niște copii care nu au nicio vine.
Alis: Nuuuu(am început sa urlu și sa plâng)
Teona:Nu se poate asa ceva.(am început sa plâng)
Damian povestește:
Nu mi-a venit sa cred, toți sunt morți. Fetele plângeau, iar eu cu Lori, aveam lacrimi în ochi. Am încercat sa le facem pe fete sa se calmeze, dar nu am reușit. Sfârșitul lor a venit mai repede decât am crezut.
Milan: De ce plângeți?
Aliss: Milan, mami cu tati nu o sa mai vina acasă, acum sunt niște îngeri ce stau pe un norișor și se uita la noi.
Milan: Pai de ce ?
Aliss: Pentru ca un om rău, a vrut ca ei sa facă asta.
Milan: Pai și eu pot sa merg la ei?
Aliss: Nu Milan, de azi tu o sa fii ca și copilul meu și noi o sa avem grija de tine.(nu puteam sa-i spun adevărul)
Milan: Pai și pot sa vorbesc cu ei?
Aliss: Da,scumpete. Te uiți la cer și vorbești cu ei, doar ca ei nu o sa-ti răspundă, dar te aud și te vad.
Milan: Bine.
După 3 zile:
Damian povestește:
Le-am făcut o înmormântare ca pentru niște legende. Toți suferim, pierderea lor. Franco, cu Armando, când au auzit ce s-a întâmplat au devastat tot Palermo, au ars din temelii toate secțiile de politie și au fost prinși. Sunt la pușcărie acum, iar Don, nu putem sa dam de el. Nu răspunde la telefon, nici Mariana, nu știm ce s-a întâmplat cu ei.
După înmormântare am venit acasă la Aliss.
Dami: O sa fie bine iubire.
Aliss: Trebuie sa-i răzbun.
Teona:Asta o sa facem.
Lori: Întâi trebuie sa va obișnuiți cu ideea.
Dami: Noi o sa fim lângă voi.
Aliss: Nu pot sa cred ca ăsta a fost sfârșitul lor. Oamenii aia nu s-au gândit deloc? Cred ca dacă mama e moarta, se schimba ceva?
Dami: Ce vrei sa zici?
Aliss: Eu o sa fiu de 10 ori mai rea decât mama. Ii omor pe toți. Ăsta este începutul meu.
Lori:Aliss, ai 15 ani.
Aliss: Exact. La 15 ani, conduc Europa. Sa înceapă războiului.
Milan: Aliss, de mine cine are grija ?
Aliss:Noi puiule.
Milan: O sa aveți grija mereu de mine ?
Teona:Normal.
Milan: Bine.
După 2 luni:
Aliss povestește
Au trecut 2 luni de la moartea mamei. Am reușit sa-i scoatem pe Franco și Armando, din pușcărie, iar acum se asund prin Danemarca. De Don, încă nu am aflat nimic. Toți oamenii îl cautam. Am preluat tot ce conducea mama, se pare ca se știa ca ei nu mai au mult de trăit și toți oamenii mamei, știau ca eu o sa rămân la conducere. Ne-am mutat toți în casa mamei mele, acum este casa mea. Milan, merge la grădiniță și îl consider băiatul meu. Eu sunt fericita cu Damian, iar Teona,mai are puțin și naște. Lori, ii face toate poftele și are grija de ea. Mama, nu a vrut sa fac greșelile ei, dar viata asta ne pune la încercare. Încă ii cautam pe cei care iau omorât și nu o sa ne oprim pana nu o sa fie morți. Nu am trecut încă peste moartea lor și nici nu o sa o facem prea curând. Ăsta este începutul meu. Mama, este o legenda și a făcut istorie, iar acum este rândul meu sa îi calm pe urme.Sfârșit!!!
CITEȘTI
Diavolul sub chip de femeie
RomansVolumul II din Iubirea cere sacrificii. După ce si-a înscenat moartea și si-a schimbat numele, Ana Castelano,mai nou cunoscuta sub numele de Alona Lange sau Diavolul, pleacă în Albania, unde își face legături puternice în politie, mafie si armata. T...