29. Suferința.

57 2 0
                                    

Am sunat-o pe Ana
C.T
Ana: Da
Dami:Sa știi ca Aliss, este singura acasă.
Ana:De ce ?
Dami:Ne-am certat și a zis sa plec.
Ana: De ce v-ați certat ?
Dami: Nu știu. A țipat la mine, ca degeaba îmi zice ce își dorește ca este prea mica.
Marko: Damian, sper ca nu se refera la ce ma gândesc eu.
Dami: Nu știu la ce se refera.
Ana: Te rog mult,du-te înapoi la ea, poate face vreo prostie. Stai în living sau la noi în camera,oriunde doar sa nu fie singura în casa.
Dami: Bine.
C.T.Î
Am plecat înapoi la casa Anei, am întrat și am început sa o caut pe Aliss,peste tot, dar nu este nicăieri, am sunat-o dar nu-mi răspunde. Asa ca am hotărât sa îl sun pe Marius.
C.T.
Marius: Da, Damian.
Dami: M-am certat cu Aliss,am plecat la mine acasă și când m-am întors ea nu mai era. Nu-mi răspunde nici la telefon.
Marius:Ce dracu ? O sun și eu,hai sa o cautam.
Dami: Acum ma urc în mașină și plec.
C.T.Î
Am plecat sa o caut și o sunam incontinuu, dar degeaba.
C.T.
Ana:Da.
Dami: Ana, a dispărut Aliss. Nu răspunde la telefon, iar eu cu Marius o cautam. Am vorbit și cu Lori și o cauta și ei.
Marko: Ce?
Ana: Acum plecam și noi sa o cautam.
C.T.Î
Toți oamenii mei și a lui Ana,o cauta. Unde poate sa fie? Am hotărât sa ii trimit un mesaj.
C. prin mesaje
Dami:Sufletul meu, te rog mult, răspunde-mi. Ne facem griji pentru tine, hai sa discutam ca 2 oameni normali. Te rog, te iubesc mult.
Ana povestește:
O tot cautam de câteva ore și nu dam de ea. O sun și nu-mi răspunde.
Marko: Ana,calmează-te, o găsim.
Ana: Dacă a răpit-o cineva? Dacă a pățit ceva?
Marko: Stai calma, sigur este bine.
C.T.
Ana: Da.
Dami: Ana, mergeți acasă. Am primit acum mesaj de la ea și mi-a zis unde e, dar sa merg doar eu acolo sa vorbim. Ma duc acum și o aduc eu acasă.
Ana: Unde e?
Dami:Într-un parc la marginea orașului.
Ana:Bine. Ai grija.
C.T.î
Damian povestește:
Am plecat spre parc,iar când am ajuns, am văzut-o pe Aliss, pe o banca, fumând și plânsă. Am fugit și am luat-o în brate.
Dami: Sa nu mai faci asa ceva niciodată, m-ai speriat rău. Ce se întâmplă cu tine ?
Aliss:Nimic
Dami:Aliss,îmi poți spune orice.
Aliss:Nu pot. Nu vreau sa te îndepărtezi de mine.
Dami: Sufletul meu,nu o sa fac asta niciodată. Spune-mi.
Aliss:M-am îndrăgostit Dami,și este greșit.
Dami:De cine?(m-am albit la față când am auzit)
Aliss: De tine Dami, de tine.
Dami:Aliss.
Aliss:Nu trebuie sa zici nimic.
Dami: Aliss,sunt prea mare pentru tine.
Aliss:Vezi, ti-am zis ca sunt mica.
Dami: Gândește-te logic. Noi dacă suntem împreună, o sa stricam prietenia ce este acum intre noi. Eu am nevoie și de sex,într-o relație, iar tu nu poți face asta. Nu vreau sa ajung sa te înșel.
Aliss:De unde știi ca nu o pot face ?
Dami: Aliss,ai aproape 13 ani, nu o poți face.
Aliss:Bine, hai sa mergem acasă.
Dami: Hai sa mai discutam.
Aliss: Mergem acasă acum.(am spus plângând)
Am plecat spre casa Anei,iar pe drum nimeni nu a zis nimic. Când am ajuns, am intrat în living unde eram așteptați.
Aliss:Nu vreau sa aud nimic. Știu, am greșit ca am plecat și îmi pare rău. Ma duc la culcare. Noapte buna.
Ana: Aliss,hai înapoi.
Marko:Aliss(am urlat)
Kensi:Ce s-a întâmplat?
Lori:De ce a plecat ?
Dami:Ne-am certat și ea a plecat de acasă. Ana, cred ca este mai bine sa ma retrag.
Ana: De ce ?
Dami:Vorbiți cu ea, eu nu sunt în stare sa vorbesc acum. Discutam mâine.
Sam:Damian,esti bine ?
Dami:Nu și de acum încolo nici nu o sa mai fiu. Noapte buna.
Am plecat acasă și m-am băgat sa fac o baie și sa îmi fac ordine în gânduri.
Ana povestește:
Am rămas șocată când am văzut ce distrus este Damian, iar Aliss,ca a venit plângând.
Ana:Lori,ce naiba se întâmplă?
Lori:Chiar nu știu.
Kensi:Teona,tu știi ceva ?
Teona:Nu mamă.
Marko:Acum ce facem ?
Ana:Ma duc la ea.
Am plecat la Aliss,iar când am întrat in camera la ea, am văzut-o pe jos,plângând.
Ana:Aliss,ce se întâmplă?(m-am așezat lângă ea și o mangaiam pe cap)
Aliss:Mamă, Lasă-mă singura.
Ana: Te inseli,dacă crezi ca plec și te las aici, asa distrusa. Spune-mi.
Aliss:Ma doare sufletul mamă(am spus plangand)
Ana: De ce mami?
Aliss: Îl iubesc pe Dami, mami.
Ana:Știu Aliss.
Aliss: Nu știi mamă. M-am îndrăgostit de el și i-am spus azi,iar el mi-a zis ca eu nu pot sa-i ofer acum tot ce are el nevoie și ca nu vrea sa ma însele.(plângeam foarte tare)
Ana: Aliss, ai doar 13 ani. O sa fie bine. Ti-a zis adevărul,nu te-a mințit. Oricum și el este distrus. Ai timp toată viata sa iubești un băiat. Acum ești mică, mami.
Aliss: Mami, încetează,te rog.
Ana: Aliss,asta este adevărul.
Aliss: Te rog, Lasă-mă singura.
Ana:Bine.
Am plecat înapoi in living.
Marius:Ana,zi ce s-a întâmplat.
Ana: Aliss,ia zis lui Damian, ca este îndrăgostită de el,iar el ia spus ca nu au cum sa fie împreună ca e mică și nu poate sa-si îndeplinească toate nevoie și ca nu vrea sa o însele.
Marko:Cee? Îndrăgostită? Ce știe ea despre iubire ?
Marius: Marko, dacă este ca Ana,crede-mă stie mai multe decât crezi.
Lori:Damian, sigur este distrus acum. Ma duc la el. Ana, dacă se întâmplă ceva ma suni.
Ana:Bine.
Teona:Tuși,ma duc eu sa stau cu Aliss.
Ana: Bine.
Kensi:Ce facem acum?
Ana:Nu stiu. Chiar nu știu.
Marko:Cred ca trebuie sa stau de vorba cu Damian.
Ana:Ce naiba sa-i zici tu? Eventual sa te iei de el. Ce vina are el?
Marko: Ca s-a împrietenit cu ea.
Marius:Eu zic mai bine sa stai aici. Dacă chiar vrei, vorbește cu Aliss.
Ana:Bună idee și merg eu la el.
Kensi:Este cel mai bine asa.
M-am încălțat și am plecat spre casa lui Damian. Când am ajuns,nu era nimeni. Am urcat la etaj și l-am văzut pe Lori,cum iese nervos din camera lui Damian.
Ana:Ce ai pățit?
Lori:M-a dat afara.
Ana: Lasă ca vorbesc eu cu el.
Am întrat în camera la Dami,și am văzut ca totul era răvășit,iar el stătea în pat cu ochii plin de lacrimi.
Ana:Damian.
Dami:Ce cauti aici?
Ana:Am venit sa stau cu tine.
Dami: Nu e nevoie.
Ana:Ba da. Știu prin ce treci. Mi-a zis Aliss,ce s-a întâmplat și apreciez ca ai fost sincer cu ea.
Dami:Ana, ma doare sufletul. Mi-a zis ca este îndrăgostită de mine, iar eu mai mult i-am dat jet. Am vrut sa ii spun ca și eu simt același lucru, dar nu am putut. Pentru ca nu vreau sa greșesc în fata ei, nu vreau să fiu cu ea și sa o înșel. Ana, spune-mi ce sa fac.
Ana: Damian, ai procedat bine. Las-o sa mai crească. Ea nu trebuie sa știe ca o iubești mai mult decât ca pe o sora.
Dami: Știu asta, dar mor pe dinăuntru.
Ana: Acum îți vorbesc în calitate de prietena a ta,nu mamă a ei. Damian,esti un băiat excelent și chiar îmi doresc sa ajungi sa îmi fii ginere,dar nu e momentul acum. Gândește-te ca e mică. Nu poți face nimic în privința asta. Ea o sa vrea sa se culce cu tine, doar de dragul tău, ea nu e pregătită pentru asa ceva.
Dami: Știu Ana, știu. Dar doare foarte tare.
Ana: O sa treacă. Știu ca ți la ea și ea la tine și nu trebuie sa stricați asta. Lasă timpul sa treacă și totul o sa fie bine. Noi ne cunoaștem de 2 ani de zile și la început nu te-am acceptat pentru ca ești cu 5 ani mai mare ca ea,dar cu timpul am văzut ca tu chiar ți la ea și faci orice pentru ea.
Dami:Îmi dau viata pentru ea,la orice ora și în orice moment.
Ana: Stiu asta și apreciez. Ai încredere în mine ?
Dami: Da, de ce ?
Ana: Hai cu mine.
Dami:Unde?
Ana:O sa vezi.
Dami:Bine.
M-am urcat la volanul mașinii lui si el s-a urcat în dreapta. Am plecat spre casa lui Cobra. Am parcat în fata casei și am întrat în living.

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum