14.Nu mai sunt iubită.

64 4 0
                                    

În momentul următor pe ușa a intrat Bianca.
Bia: Bună, Alona.
Alona:Bună.(am vrut sa o iau în brațe, dar s-a tras)
Bia: Ai tupeu. După 6 ani apari și vrei sa ma iei în brate. Nu o sa o faci. Și am venit doar sa-ti zic sa nu te apropii de copii mei. Nu mai ești mătușa lor. Ai plecat și nu te-ai gândit la noi.
Alona:M-am gândit,de-aia am luat toate faptele asupra mea,acum câțiva ani și de-aia am plecat. M-am gândit la copilul meu.
Bia: Bine, cum zici tu, dar nu te apropia de copiii mei.
Alona:Bine,ieși afara.
Bia: Cu cea mai mare placere.
Kensi: Gata,a plecat.
Alona:Nu pot sa cred ce a zis.(am început sa urlu)
Kensi: Gata. Cine ține cu adevărat la tine,o sa te ierte. Sam,nu e supărat, nici eu, o sa vezi. O sa fie bine.
Alona:Sper.
Kensi:Unde este Aliss?
Alona:Acasă, nu vreau la 12 ani sa vadă un om mort.
Kensi: Bine. Uite ca vin Razvan cu Sam.
Sam: Bună, am ajuns.
Razvan: Bună,Alona.
Alona:Bună.
Razvan: Ești bine?
Alona: Sa zicem ca da. Tu?
Razvan: Sunt foarte bine. De ce ai venit ?
Alona:Poftim?
Razvan:De ce ai venit acum,după atâta timp?
Alona:Vin când vreau.
Razvan: Corect, dar pentru cine ai venit ? Nu te mai vrea nimeni aici. Nu mai ești ce ai fost, s-a terminat.
Kensi:Iesi afara.
Razvan: Ăsta este adevărul.
Sam:Ieși în morții mă-ti afara.(am țipat)
Alona:Nu-mi vine sa cred.(am început sa urlu) erau oamenii care odată ma iubeau.
Sam: Alona, gata. Ești cu noi. Acum o sa-ți dai seama cine ține la tine cu adevărat,pentru ca, Cobra este mort și tu te-ai întors. El a lăsat un testament,în care scrie clar. Tot ce a clădit în Italia de când s-a dat mort și pana moare cu adevărat îți rămâne ție și ce a clădit în România,nu este a lui Marius,este al tău.
Alona:Sam, ce conduci tu acum,o sa-ti rămână ție. Ce conduce, Marius,o sa-i rămână lui. Mie nu-mi trebuie nimic.
Kensi:Nu.
Sam:Alona,preiei conducerea mea, mie oricum nu-mi place,ca totul pica pe capul meu, o iei și pe a lui Marius, și ce a lăsat acum Cobra, și le demonstrezi tuturor cine ești cu adevărat.
Alona: Nu pot.
Kensi: Ba da. Și eu te ajut.
Sam: Și eu.
Alona:Vă mulțumesc.
Kensi: Suntem o familie.
Alona: Sunteți împreună?
Kensi: Da.
Alona:Ma bucur pentru voi.
Sam: Vin Marius cu Endre.
Alona:Hai sa vedem ce iese.
Marius:Alona(m-am repezit sa o iau în brate si Endre la fel) ești bine ?
Alona:Da, voi?
Endre: Da.
Marius:Da,ne bucuram ca te-ai întors.
Alona:Măcar voi, sa o faceți.
Endre: Adică?
Alona: Bia,mi-a spus sa nu cumva sa ma ating de copiii ei, ca nu mai sunt mătușa lor,iar Răzvan, a zis ca era mai bine dacă nu ma întorceam,ca oricum nimeni nu ma vrea.
Marius:Sa vezi bătaia dracu.
Endre:Sunt prosti la cap. Legământul nostru, nu îl rupe nimeni. Suntem toți 3 pana la moarte.
Marius: Preiei comanda.
Sam: Asta am zis și eu.
Alona: Preiau comanda, ne unim toți și preluam Europa.
Marius:Perfect.
Alona:Vă mutati aici.
Marius: Bine.
Endre: Eu stau cu nevasta mea, nu mă pot muta. Dar va ajut.
Alona: Bine.
Endre: Aliss?
Alona: După ce ia vacanță, o sa vina aici.
Endre: Când ia?
Alona: peste o luna.
Endre: Bine. Ne vedem mâine.
Alona:Bine.
Kensi: Vezi? Cine te iubește, este lângă tine.
Marius: Alona, lasă lucrurile exact asa cum sunt,ca ma ocup eu. Răzvan, când a avut nevoie de tine, te-a cautat. Acum ca are nevasta, nu mai are nevoie de tine. Lasă că o să vadă el.
Alona:Asta e. Stiam riscurile.
Kensi: Vine Armando.
Armando:Bună(am luat-o în brate )
Alona:Bună.
Armando:El este Mino, băiatul meu. Are 5 luni.
Alona:Este atât de frumos. Sa îți trăiască.
Armando: Mersi mult Alona; Nu pot sa stau,ca ma grăbesc, dar am vrut sa te vad.
Alona: Mulțumesc ca nu ma judeci.
Armando: De ce sa o fac?
Alona:Nu am voie sa ma apropii de copiii Biancăi,iar Răzvan, a zis ca nu ma vrea nimeni aici.
Armando: Sunt niște prosti. Eu cu Răzvan nu vorbesc de 5 ani,iar cu Bianca,nici atât. Doar lucruri necesare când stau cu Amelia.
Alona:Bine.
Armando: Ne mai vedem.
Alona:Ok.
În secunda următoare, ușa s-a izbit de perete, iar Franco,s-a aruncat peste mine sa ma îmbrățișeze.
Franco: Mi-ai lipsit enorm.
Alona: Și tu mie.
Franco: Sa nu mai pleci niciodată.
Alona:Vă jur ca nu mai plec. Aici o sa mor. Dar cred ca o sa mor curând dacă îl mai vad pe Marko, cu femeie aia.
Kensi: Alona, nu ai ce sa faci. Au trecut 6 ani.
Alona:Știu, dar încă doare.

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum