20. Împreună

71 4 0
                                    

Marko:De unde știi toate astea?
Damian:Suntem cei mai buni prieteni, crede-mă știm totul unul despre altul. Știu ca suntem la fel ca Alona, și unchiul lui Aliss, Marius.
Marius:Corect.
Alona: Vă rog să mă lăsați sa vorbesc cu el, chiar este serios.
Damian:Spune
Alona: Ce este între voi?
Damian:Nimic. Nu m-am atins de ea niciodată. Doar îmbrățișări și săruturi pe frunte. Ea mă pupa pe obraz, dar când a plecat m-a pupat pe buze. Am rămas șocat.
Alona: Știu asta. A-ți vorbit vreodată de alte lucruri ce se pot întâmplă între voi?
Damian: Alona, nu înțeleg ce vrei sa zici,spune direct.
Alona: Am vorbit cu Aliss,si a zis ca niciodată nu o sa se culce cu în băiat pe care nu-l iubește.
Damian:Pai care este problema aici?
Alona: A zis ca visează de mult timp la prima noapte de dragoste, sa fie romantic și pasional.
Damian:Pai nu asta vrea fiecare fata ?
Alona:A zis ca speră ca prima oară sa o facă cu tine.
Damian:(am rămas înțepenit,nu știam ce sa mai zic).
Alona:Spune ceva. Respira și vorbește.
Damian: Nu știu ce sa-ti spun.
Alona:Știi relația mea cu Endre nu? Știi ce a fost între noi ?
Damian: Da. Și pot sa-ti jur ca niciodată nu o sa fac ca el și orice s-ar întâmpla între mine și ea, nu o sa o jignesc niciodată și nici nu o sa o las la greu.
Alona: Dar poți sa-mi promiți ca niciodată nu o sa te atingi de ea?
Damian: Nu. Pentru ca nu știu ce o sa se întâmple în  viitor, dar îți pot primite ca nu o sa o oblig niciodată sa facă asa ceva și ca dacă se întâmplă să fac dragoste cu ea,o sa fie peste ani de zile, când mai creste. Și îți pot primite ca o sa fie exact asa cum visează ea. Din iubire, romantic și pasional.
Alona: Atât te rog, nu o răni și nu e momentul acum sa se culce cu cineva.
Damian:Nu o sa se întâmple asa ceva. Acum este în grija ta, eu nu sunt acolo. Dar vorbesc cu ea non-stop.
Alona:Nu credeam vreodată ca o sa vorbesc cu un băiat despre când sa se culce cu fata mea.
Damian:Crezi ca eu credeam asa ceva?
Ne mai auzim ca ma suna Aliss,Pa.
Alona:Pa.
   C.T.Î
Marko:O sa ma prefac ca nu am auzit conversația asta.
Sam: Greu cu fetele.
Alona: Foarte greu.
Kensi: Maine vine și Teona. Sa vezi scandal și cu ea.
Mira: Totul trebuie făcut cu calm.
Damian povestește:
Am niște cunoștințe în minister și am făcut în asa fel sa termin liceul mai repede. Oamenii mei au cumpărat o casa la Palermo, și ne pregătim de plecare. Nu pot sa o las pe Aliss, singura. Trebuie sa plec la ea. I-a spus mamei mele sa vina cu mine, dar nu a vrut. A zis ca vine anul viitor, sta sa-si termine munca pe anul ăsta, ca iubește Maldive. Aliss,este totul pentru mine, trebuie sa fiu lângă ea. Chiar dacă are doar 12 ani și eu 18, suntem cei mai buni prieteni. Când ne-am cunosc credeam ca are 16, asa bine arata. Jumătate din oamenii mei, deja sunt la Palermo, au plecat sa cumpere casa și sa pregătească teritoriul. O sa fie ciudat, sa știu ca acolo este teritoriul Alonei și a lui Franco, dar ma descurc. Nu mi-e frica de nimic și de nimeni, dar nu vreau sa ajung sa fiu la cuțite cu Marko, sau cu unul dintre ei. Vreau sa ne înțelegem, de dragul lui Aliss, dacă ei o sa aibe o problema cu mine.
Alona povestește:
Am văzut ca se fac renovări la casa de lângă noi și mi se par foarte cunoști unii bărbați de acolo. Vedem cine se muta.
A doua zi:
Aliss, a plecat la școală, iar noi o așteptam pe Teona.
Marko: Anuța mea.
Alona: Da.
Marko:Nu mai zici nimic ca îți zic Ana?
Alona: M-am obișnuit.
Marko: Hai cu mine pana sus.
Alona: De ce ?
Marko:Haide.
Am plecat cu Marko, spre camera lui. Când am deschis ușa,peste tot erau petale de trandafir.
Alona:Ce este asta ?
Marko:Hai intra.
Am întrat în camera,iar Marko,a închis ușa. A venit lângă mine și a început sa ma sărute.
Alona:Marko,ce faci?
Marko: Exact ce simt.
Am făcut dragoste.
Alona: Vreau sa fim împreună.
Marko:Și eu. Asta îmi doresc.
Ne-am îmbrăcat și am coborât în living,unde kensi o certa pe Teona.
Teona:Tuși(am sărit la ea în brate )
Alona: Ce faci ?
Teona: Ma cert cu mama.
Alona:Stai linistita și Aliss, s-a certat cu mine. Dacă nu sunteți cuminți, ce sa va fac.
După câteva ore:
Aliss:Am venit. Ma simt ca dracu.
Alona: Vorbește frumos.
Aliss: Vezi ca ai pe piept un semn,zi lui Marko,sa nu mai sugă pielea mamei mele.
Alona: Aliss(am urlat) ce este cu vocabularul asta ?
Aliss:Ăsta este adevărul mama. Și Dami, a avut de la mine.
Alona:Cum adică?
Aliss:Nu am făcut nimic mama,doar i-am făcut un semn pe gât.
Alona: De ce ?
Aliss: Ca să nu se atingă alta fata de el.
Alona: Ascultă-mă, orice s-ar întâmpla sa nu te lași doborâta niciodată de un bărbat.
Aliss:Știu mama,sunt puternica, sunt ca tine.
Alona:Mai ai pana sa ajungi ca mine. Când o sa-mi cunoști tot trecutul nu o sa mai vrei asta.
Aliss: Mamă, crede-mă, știu mai multe decât crezi tu ca știu.
Teona: Aliss.
Aliss; Teona( ne-am luat în brate )

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum