Alona povestește:
Kensi a pregătit masa, iar eu ma duc sa o chem pe Aliss, la masă. Am deschis ușa camerei și mirosea a fum de țigară.
Alona:Aliss,de ce miroase a fum de țigară?
Aliss:Ca am fumat,nu e logic ?
Alona:Crezi ca îți face bine sa fumezi?
Aliss:Nu mama. Dar îmi place.
Alona:Aliss,ascultă-mă,eu nu îți vreau răul, de-aia te cert. Nu e bine ce faci.
Aliss: Mamă, nu vreau să fac greșelile tale, dar tu ești modelul meu și crede-mă, esti totul pentru mine.
Alona: Aliss, eu nu sunt un model bun. Eu sunt o persoana foarte rea, nu e bine ce fac eu.
Aliss: Mamă, vreau sa-ti calc pe urme.
Alona: Nu am zis ca nu o sa o faci. Și dacă o faci este alegerea ta, nu te pot obliga sa faci facultate și tu sa nu vrei. Pentru ca o sa intri în altceva mai rău, dar te rog sa te gândești dacă asta îți dorești.
Aliss: Bine mamă. Sa stii ca țin foarte mult la Damian.
Alona: Știu asta. De-aia nu ti-am interzis niciodată sa nu te vezi cu el,dar cu limita. Totuși ai 12 ani.
Aliss:Bine. Dar nu da vina pe el, pentru prostiile pe care le fac eu. Mereu ma cert cu el, ca nu e de acord sa fac nimic.
Alona:Foarte bine îți face. Are grija de tine, eu nu vreau sa-ti fiu dușman, vreau sa-ti fiu prietena și dacă înțelegi asta și nu ma mai minți, cu timpul o sa vezi ca lucrurile se schimba și o sa ai mai multa libertate. Dar înțelege, acum nu e momentul.
Aliss:Bine.
Alona:Hai la masă.
Aliss: Acum.
Am coborât în living.
Marko:Haideți la masă.
Aliss:Acum tată.
Marko: Ma bucur ca îmi spui asa.
Aliss: Doar ești iubitul mamei, cum sa-ti zic altfel? Și pe lângă asta sunt pe numele tău.
Alona:Nu este iubitul meu.
Aliss: Încă.
Marko: Aliss,bate palma(am început sa râd)
Alona:Bate palma Marko, ca fuma în camera nu mai bați palma?
Marko: Aliss.(am ridicat vocea)
Aliss: Ce ?
Alona:Las-o. Am vorbit eu cu ea. Kensi, hai puțin pana sus te rog.
Kensi: Hai.
Am plecat cu Kensi la mine in camera.
Alona:Te rog mult. Vorbește cu Mira, și încercați sa o țineți pe Aliss, jos pana vin eu. Vreau sa ii caut prin lucruri și nu vreau sa afle.
Kensi: Bine. Normal ca te ajutam.
Kensi a plecat înapoi jos,iar eu am plecat în camera lui Aliss. Am început sa-i caut prin camera, dar nu am găsit nimic rău. Singurul lucru ce l-am găsit este o poza cu ea, de la gat în sus, și cu un băiat care sta cu capul pe ea. În poza pare ca este goala. Am luat poza din album și am coborât în living.
Aliss:Mama, nu mănânci?
Alona: Ba da. Kensi, fa o programare la gineco pentru azi.
Marko: Alona, esti bine ? Te doare ceva ?
Alona: Nu.
Kensi: Peste o ora este bine ?
Alona: Da.
Marius: Alona, ce se întâmplă?
Alona: Nimic. Un control de rutina.
Sam: Sigur ?
Alona: Da. Stati liniștiți,totul este bine.
Sam: Bine atunci.
Alona: Aliss, ai terminat de mâncat?
Aliss: Da Mamă.
Alona: Du-te sa te schimbi.
Aliss: De ce ?
Alona: Nu ai auzit ca peste o ora ai programare la gineco?
Aliss:Poftim?(m-am albit la față)
Marius: Alona, ce tot vorbești acolo? Este doar un copil.
Alona: Corect. Un copil care merge cu mama lui la ginecolog. Aliss, de ce te-ai albit la față?
Aliss: Nu am nimic. Nu înțeleg de ce vrei sa ma duci la ginecolog.
Alona: Sa facem niște analize, ai vreun motiv pentru care nu vrei sa mergi ?
Aliss: Nu mama. Ma duc sa ma îmbrac.
Alona:Du-te.
Diaz: Alona, ce se întâmplă?
Alona: Uite ce poza am găsit.(le-am arătat poza)
Mira: Este goala.
Marius: Cine p**a mea este ăla?
Alona: Nu știu.
Mira: Știu eu.
Marko:Cine e?ca ii rup capul.
Mira: Băiatul asta,conducea mașină lui Damian, când a venit la noi.
Alona: Bun.
C.T
Damian: Da,Alona. Nu am făcut nimic.
Alona:Știu. Cum îl cheamă pe șoferul care îți conducea mașină când te-ai dus la Aliss.
Damian: Hasan, dar de ce ?
Alona:Ce treaba are Hasan cu Aliss?
Damian: Poftim ? Nu are nimic. A dus-o de câteva ori acasă, de ce ? Ce s-a întâmplat? Zi ca ii rup picioarele.
Alona: Ma duc cu Aliss,la ginecolog. Ai ceva sa-mi spui.
Damian:Ana, asa ma crezi ? Crezi ca i-as face ceva ? Țin la ea prea mult,ca să o rănesc.
Alona:Ana? De unde știi?
Damian: Am și eu sursele mele.
Alona: Bine, Conte.
Damian: De unde știi cine e tata?
Alona:Am sursele mele. Uite ce am găsit.(i-am arătat poza)
Damian: Este goala în poza aia?
Alona: Asa pare.
Damian: Îl omor.(am început sa urlu) în p**a mea.
C.T.Î
Aliss: Cu cine vorbeai de ai închis când am venit ?
Alona: Cu Bianca.
Aliss: Cand o vad ? Și pe Amelia si Răzvan.
Alona: Aliss, niciodată.
Aliss: Cum adică?
Alona: Bia,nu mai vrea sa ma mai apropi de copiii ei și Răzvan, nu vrea sa ma mai vadă.
Aliss: Idioți. Nici eu nu vreau sa-i vad atunci. Hai sa mergem. Ca după zici ca am ceva de ascuns.
Alona: Hai.
În mașină:
Alona:Aliss,vreau sa-ti fiu prietena. Nu dușman, ai făcut ceva ?
Aliss:Nu mamă. Nu am făcut nimic cu Dami.
Alona:Nu ma refeream la Damian.
Aliss: Nu ma gândesc sa ma culc cu cineva. Ma suna Damian.
Alona: Răspunde.
C.T.
Aliss: Dami, mi-e dor de tine.
Damian: Ce treaba ai avut cu Hasan?
Aliss:Cum adică?
Damian: De ce exista o poza cu tine goala și cu Hasan pe pieptul tău? Atat te duce capul? Ai 12 ani. Ce naiba este în capul tău? Nu o sa-l mai vezi niciodată. Este la reanimare.
Aliss: Ești nebun la cap ? Nu am făcut nimic. De aia ma duci la ginecolog?
Alona: Da.
Damian: Foarte bine. Sa te ducă. Sunt dezamăgit de tine. Nu-mi vine sa cred. Cum ai putut ?
Aliss: Dami, ma jur ca nu am făcut nimic.
Damian:Și poza?
Aliss:Este doar o poza.
Damian: Erai goala și el.
Aliss: Eram la tine. În sutien. Și am făcut o poza. Mare lucru.
Damian: De ce erai în sutien?
Aliss:Am fost la piscina. Tu făceai dus și eu stăteam cu Hasan pe canapea. Eram în costum de baie.
Damian:Alona,te rog sa ma suni după control.
Alona: Bine.
C.T.Î
Aliss: Mamă,ma jur. Nu aș face asa ceva niciodată. Sa ma culc cu un băiat pentru care nu simt nimic.
Alona: Sper sa fie adevărat.
Aliss: Este.
Am ajuns la doctor, iar Aliss a intrat la control, eu o așteptam pe hol. După 10 minute a ieșit Aliss.
Am întrat și am stat de vorba cu doctorul. Aliss, este virgina. Am luat-o pe Aliss și am plecat spre casa.
Aliss: Vezi mama.
Alona: Da. Te credeam, dar trebuia sa fiu sigura. Nu e ușor ca mama sa auzi asa ceva.
Aliss: Mamă. Vreau sa fim prietene. Hai sa-ti zic. Știu ca tu mi-a explicat totul și sa ma protejez și sa fie ceva magic prima noaptea.
Alona: Continua.
Aliss: Mereu m-am gândit la prima noapte de dragoste și ca o sa fie ceva romantic si cu băiatul pe care îl iubesc.
Alona: Asa.
Aliss: Și îmi doresc ca acel băiat sa fie Dami.
Alona povestește:
Când am auzit ce a zis,am frânat brusc.
Aliss: Mamă,ce ai pățit?
Alona: Scuze Aliss, m-ai șocat.
Aliss: De ce ? Ai zis ca vrei sa fim prietene și sa îți zic tot.
Alona: Da, dar nu ma așteptam la asta.
Aliss: Am ajuns,ma duc în camera.
Am întrat cu Aliss, în casa și ea s-a dus sus în camera ei.
Marko: Deci?
Kensi:Zi.
Marius:Ce a zis doctorul?
Alona:Este virgina.
Sam: Ce bine.
Mira: Dar poza?
Alona: Era în costum de baie.
Marko: Dar cu tine ce este ?
Alona: O sa auzi acum.
C.T
Damian: Alona, zi-mi te rog, că e adevărat ce a zis. M-a sunat de 3 ori și nu i-am răspuns, așteptam să ma suni, ca nu știu cum sa reacționez.
Alona: Este adevărat. E virgina.
Damian: M-am liniștit. Dar Hasan, tot la reanimare a ajuns. Stia ca nu are dreptul sa se apropie de ea.
Alona: Damian, ce se întâmplă între voi? Am auzit ca te-a pupat. Te rog, sa-mi zici adevărul, cred ca înnebunesc curând, iar tacsu îți rupe picioarele.
Damian: Nu mi-e frica de Endre.
Alona: Nu vorbeam de Endre. Vorbeam de Marko
Damian:Nu are de ce sa-mi rupa picioarele. Știu ca o considera fata lui si ea îl considera tatăl ei, dar ai văzut și tu și cred ca am tot demonstrat ca am grija de ea și nu ii fac nimic.
Marko:..
CITEȘTI
Diavolul sub chip de femeie
RomansaVolumul II din Iubirea cere sacrificii. După ce si-a înscenat moartea și si-a schimbat numele, Ana Castelano,mai nou cunoscuta sub numele de Alona Lange sau Diavolul, pleacă în Albania, unde își face legături puternice în politie, mafie si armata. T...