Dami:Aliss, gata(am luat-o pe sus)
Marko:Ce înseamnă asta ? Vii după o luna,Amelia o face proasta pe Aliss,si tu ceri împăcare?
Amelia:M-a lovit.
Lori:Teona,ce s-a întâmplat?
Teona:A venit Amelia,și Aliss,a vrut sa îl ia în brate pe Fede,iar Amelia,a spus ca proastele nu au voie sa se atingă de fratele ei, asa ca Aliss,ia dat o palma.
Marius: Ce frumos Bianca. Ți-ai educat bine copiii.
Marko: Când ai venit în Canada,din cauza lui Armando, te-am primit ca pe sora mea si acum asta ?
Aliss:Damian,dă-mi drumul sa-i arat ce poate face o proasta (am urlat)
Amelia:Tu și cu Teona,sunteți doua proaste.
Am văzut cum Teona,s-a enervat,iar Lori,a prins-o și a trântit-o pe scaun.
Lori:Stai jos.
Teona: Da-mi drumul.
Bia: Cum îți lași copilul sa bata pe cineva ?
Alona:Copilul meu a fost jignit, de fata ta, ce vrei sa fac ? Să-mi cert copilul ca s-a aparat?
Bia: Nu trebuia sa o bata.
Dami: Și voiai sa o înjure?
Bia:Cine ești tu sa te bagi?
Sam: Teona,Aliss, gata. Stați cuminți.
Kensi:Bianca,cred ca este mai bine sa pleci.
Bia:Și unde sa ma duc ?
Alona:Acasă.
Bia:Care casa ? Franco,nu la primește la el iar Don, este supărat pe mine.
Alona: Și când nu ai unde sa mergi,vii aici ? Crezi ca te primesc eu ?(am urlat )
Dami: Ana, sunt fetele aici.
Alona: Și ce? Sa vadă și ele ce mătușa au. Ma cauta doar când are nevoie.
Bia: Ana, îmi pare rău.
Alona: Sunt Alona,nu Ana.
Bia: Dar el ti-a zis Ana.
Lori: Noi ii ziceam Ana,pentru ca este o legenda,a făcut istorie și nu vrem sa se creadă altcineva.
Alona:Exact,am făcut istorie. Iar acum este vorba de familia mea și de copilul meu. Crezi ca ma oprește ceva sa fac istorie și când e vorba de ei?
Bia:Alona,îmi pare rău.
Marko: Bianca, să-ți educi copilul.
Amelia: Sunt educata.
Marius:Văd.
Dami: Ana, noi plecam,trebuie sa ajungem la un transport. Ne auzim.
Alona: Bine. Pa.
Lori:Pa.
Dami: Pa(am pupat-o pe Aliss,pe cap iar pe Ana,pe obraz )
Aliss: Mamă, pot sa ies la plimbare cu Teona?
Marko:Este ora 19.00, unde mergeți?
Teona: Ne plimbam puțin. La 21.00 suntem acasă,promit.
Kensi:Bine.
Alona: Mergeți
Aliss:Mulțumim.
Fetele au plecat, iar noi am rămas cu Bianca.
Bia: Alona
Alona: Bibi, ai fost ca sora mea si m-ai dat dracului, de ce crezi ca te iert?
Bia: Pentru ca și tu ai greșit când te-ai dat moarta și eu te-am iertat.
Alona: Nu am greșit. Am făcut asta pentru ca toate faptele le-am luat asupra mea si era grava situația. M-am dat la fund.
Bia: Eu am greșit si îmi pare rău.
Marius: Și dacă te iertăm, ce o sa se întâmple? Te muti aici și trăiești bine mersi, iar Amelia,o jignește pe Aliss?
Bia:O sa stau de vorba cu ea.
Marius: Dar de unde a învățat asa ceva ? Sigur a auzit la voi, altfel nu o facea proasta
Bia:Nu e adevărat.
Amelia: Am auzit la mami, ca a zis ca Alona, cu Aliss,Marius și Marko, sunt prosti și nu au voie sa se atingă de noi,ii zicea lui tați.
Alona: Ce frumos.
C.T.
Alona: Alo
Dami: Alona.
Alona: Damian, tu esti?
Dami: Da.
Alona:Al cui este numărul asta ?
Dami:Al politiei. Suntem în arest.
Alona: Ce? La ce secție?
Dami: Secția generala din Palermo.
Alona: Ce dracu s-a întâmplat?
Dami: E vorba de Aliss. Cineva a vrut sa-i facă rău. Vorbim mai bine când ne vedem.
Alona:Vin acum.
C.T.Î
Marius: Unde pleci?
Alona: La politie. Ne vedem mai târziu.
Alona povestește:
M-am urcat repede în mașină și am plecat la secție. Când am ajuns, am intrat și i-am văzut pe Dami și Lori,bătuți,iar polițiștii țipau la ei. L-am tras pe șeful politiei, pana afara.
Alona: Cât vrei?
Polițist:Poftim ?
Alona: Zi-mi câți bani vrei, ca să le dai drumul.
Polițist: Doamnă, asta înseamnă mită și vă pot aresta.
Alona: 10.000 de euro e bine ? Și ei pleacă acum cu mine.
Polițist: Pot sa știu cum te cheamă?
Alona:Mai bine nu. Accepți?
Polițist: Da.
Alona: Bine. Du-te sa le dai drumul și eu ma întorc cu banii.
Politist:Bine.
Am plecat la mașină și am luat geanta cu bani. Norocul meu este ca mereu am la mine o geanta cu bani, niciodată nu se știe cui trebuie sa-i dai mita. Am întrat înapoi in secție,am trântit geanta pe biroul polițistului,i-am luat pe băieți și ne-am urcat în mașină.
Alona: Ascult.
Dami: Am fost la un transport, iar acolo ne așteptau niște sicilieni. După ce ne-au dat banii și le-am dat armele, unul dintre ei a zis ca o vrea o tura pe Aliss,si ca niciodată nu o sa pot sa am grija de ea permanent.
Lori: După a zis ca asa se răzbuna pe Ana. Iar noi am sărit la bătaie și ăla este mort, după a apărut garda.
Alona: Cine dracu sunt ăia?
Dami: Nu știu. Ziceau ceva de banda șerpilor.
Alona: Ce?(am urlat )
Lori: Ana,cine sunt ăștia?
Alona: Este imposibil,trebuiau sa fie morți toți.
Dami: Ana,spune cine sunt, sa știm ce facem.
Alona:Ei m-au răpit și unul dintre ei m-a violat. Endre, mi-a zis ca ia omorât pe toți.
Dami: Cred ca a mințit.
Alona: Aliss, este în pericol.
Lori: Nu o sa pateasca nimic.
Dami:Ana,îți jur. O apar cu propria mea viata.
Alona: Am ajuns, Aliss, nu trebuie sa afle despre asta.
Dami:Bine.
Lori:Noi mergem acasă, sa nu ne vadă asa.
Alona:Bine. Dacă aflu ceva vă sun și voi sa faceți la fel.
Dami:Normal.
Am întrat în curte și am văzut ca Bia, nu a plecat.
Marius: Ce s-a întâmplat?
Alona:Vorbim mai târziu despre asta. Tot aici ești?
Bia: Da. Așteptam să vii înapoi.
Alona: Bine, rămâneți aici dar trebuie sa-mi câștigi încrederea iar.
Bia: Mulțumesc.
Alona: Fetele au venit ?
Marko: Nu.
C.T.
Alona:Aliss, unde sunteți?
Aliss: Aici la cofetărie.
Alona: Nu plecați de acolo da? Vine cineva după voi.
Aliss: Bine.
C.T.Î
Alona: Sam, du-te repede după fete și ai grija la tot ce ți se pare dubios. S-au întors Șerpii.
Sam:Acum(am fugit repede la mașină și am plecat )
Marius:Ce dracu zici acolo?
Alona: Dami cu Lori,au fost la un transport de arme,iar unul dintre ei a zis ca Dami, nu poate sa aibe grija de Aliss, în permanenta și ca într-o zi o sa i-o tragă, doar asa se poate răzbuna pe mine. Băieții au sărit la bătaie ,iar Dami,l-a omorât pe ăla și după a apărut garda.
Marko: Endre, a zis ca ia omorât pe toți.
Alona:Asta spun și eu. S-au întors Șerpii după ani de zile. Ori a mințit Endre, ori sunt copiii șerpilor ce s-au ridicat. Dar Endre, a zis ca le-a omorât și familia.
Nu mai înțeleg nimic.
CITEȘTI
Diavolul sub chip de femeie
RomanceVolumul II din Iubirea cere sacrificii. După ce si-a înscenat moartea și si-a schimbat numele, Ana Castelano,mai nou cunoscuta sub numele de Alona Lange sau Diavolul, pleacă în Albania, unde își face legături puternice în politie, mafie si armata. T...