Başlamadan yıldıza bassanız ne kadar harika olur ✨
....
"Hangam-do'ydu buna yüzde yüz eminim. Piç kuruları, hepsini öldüreceğim. Teker teker can verecekler ellerimde, arkalarında kimseyi sağ bırakmayacağım."
"İyi de onlar olduğuna emin miyiz?" Yoongi sakinliğini koruyarak çalışma masasını adeta döven yapılı bedene oturduğu yerden seslendi. "Birkaç eleman onlara aitti ama daha fazlası vardı bence. Çocuklar öyle söylüyor."
"Onlara mı inanıyorsun, bana mı?"
Taehyung şu anda sinirini çıkaracak birilerini arıyordu ve sözlerinin aksini iddia eden Yoongi ilk hedefiydi.
"Bence yeni oluşan küçük sürülerden ya da vahşi kurtlardan olabilirler. Eğitimsiz görünmüyorlardı, beraber hareket ediyorlardı. Bu da sürüsüz olmadıklarını gösteriyor. Ya da tek bir amaçla bir araya gelmiş vahşi aykırı kurtlar da olabilirler. İki yıl önce çok uğraştık onlarla."
Taehyung başka bir ihtimali dile getirirken oda sessizdi.
Bulundukları ofis kalabalık bir grubu ağırlıyordu, yedi kişiydiler. Jimin, Yoongi, Hoseok, Kai, Irene, Jihyo ve Taehyung. Çekirdek üyelerin hepsi buradaydı. Jimin oturduğu koltukta rahatsızca kıpırdandı, patrondan ziyade en yakın arkadaşı olarak gördüğü Taehyung'un hareketlerindeki aşırılıklara anlam vermeye çalışmakla meşguldü.
"Sen yukarıda herifleri teker teker indirirken biz aşağıda gözlem yapıyorduk Taehyung, hiç de sadece Hangam-do'nun yer aldığı bir saldırı gibi durmuyordu."
Yoongi az önceki itirazını sürdürdü, sonraki sessizlikte ise konudan Jimin'di.
"Hangam-do olsun olmasın dışarıda aykırı kurtların bir araya geldiği çok fazla sürü var. O şerefsizleri iki yıl önce tekrar kalkamayacakları şekilde indirdik ama onlar olmadıklarına da emin olamayız. Bunu tartışmanın manası yok. Önce onlar hakkında delil bulmamız lazım."
Taehyung kafasını ellerinin arasına alarak soluklandı, nasıl özel mülküne saldırmaya cesaret edebilmişlerdi? Hayır asıl soru şuydu ki, o gece onun orada olduğunu nasıl öğrenmişlerdi?
"Abine haber verdik, buraya geliyor, yolda."
"Teker teker araştırın cesetlerin kimliklerini. Kimler için çalıştıklarını öğrenin, sonra o aykırı kafalarına sıkacağım birer birer."
Kısa bir sessizlik oldu, ona bu yakınlıkta durabilecek hiçbir üye şimdiye dek onu bu denli sinirliyken görmemişti. Saldırı durumunda metanetini koruyan, duygularını kontrol altına alabilen, o durumda dahi zarar çözümlemesi yapabilen hep Patron dedikleri Taehyung olurdu. Kimse neden Taehyung'un bu kadar sinirli olduğuna anlam veremiyordu, boynunda sinirlendiği zaman ortaya çıkan o damar bile gözler önündeydi.
Jimin hariç, onun bu konuda bir fikri vardı.
"O çocuk ne olacak?" Kai ana evlerinde alt katta bekleyen genç çocuğu hatırladı, en fazla üniversiteli bir genç gibi görünüyordu. Hepsinin aklında aynı soru vardı, Taehyung'un o çocukla ne işi olurdu ki?
"Temizleyelim, ayağımıza karışacak."
Çatışma sahasında yer almayan üyeler rahat rahat konuşuyordu. Irene'in cümlesini duyan Taehyung avına bakar gibi baktı ona, bu bakışları gören Irene yaptığı hatanın farkına yeni varıyordu. Bakışları tehditkardı ve adeta kıvılcımlar saçıyordu.
"Kimse ona dokunmayacak!" Sert sesi kesindi, itiraz istemiyordu ve bir o kadar da tehdit kokuyordu.
Jimin ve Hoseok yavaş yavaş olayı çözüyor gibiydiler, göz göze geldiklerinde Jimin tek kaşını kaldırarak imada bulundu. Hoseok hareketin altında yatan imayı hemen anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoot Love - Taekook
Fanfiction"Tek bir geceyle sınırlı kalması gerekiyordu." Kurt adamlar ve insanlar arasında tesis edilen barıştan yıllar sonra, Kim sürüsünün baş alfası Taehyung'un yolu, daha önce soylarının kesildiğine inanılan kutsal bir kurtla kesişir. Modern omegaverse ...