19. Ma Baby

5.4K 465 308
                                    

Hikaye angst değil bebekler, olsaydı tanıtıma yazardım. Hala soranlarınız var. Sadece karakterlerin geçtikleri süreçleri, birbirlerine nasıl bağlandıklarını, hatalarını, affedişlerini hepsini size aktarabilmek istiyorum. Bu hikaye her ne kadar bir kurgu olsa da ilişkilerin ve olayların gerçekliğini, yani hayatın içinden oluşunu hissedin istiyorum.

Hatırlayanlar bilir, daha kitaba başlamadan vurdulu kırdılı bir aşk yazacağımı ve taekookun da bir şekilde olaylardan nasibini alacağını söylemiştim.

Yaralı iki adamın aşkını işlemem hikayenin angst son ile biteceği anlamına gelmez.

⚠️ cinsel içerik

İyi okumalar, sizi shoot loveın şimdiye kadarki en uzun bölümüyle baş başa bırakıyorum, oy verirseniz sevinirim ✨

🌕🌕🌕

"...Kötü çocuklar ceza alır güzelim. Şimdi dizlerinin üzerine."

Bir alfa karşısında diz çökmek mi? Jungkook'un daha önce söylediklerini siktir edin, çünkü omega titreyen bacaklarıyla parkenin üzerine çökmemek icin zor tutmuştu kendisini o an.

Burada olmaz.

Demişti nefes nefese, çünkü bulundukları oda yaklaşık beş tane korumanın gözlerinin önündeydi. Jungkook o kadar da sapkın bir adam değildi, ne kadar gözü dönmüş olsa da alfa da onlara bir gösteri sunmak istemezdi.

Taehyung korumaların bakışlarını tek bir hareketiyle kesti ama bu alfa için yeterli değildi. Jungkook'un kolundan tutup asansöre çekiştiriyorken nefesleri kendisine fazla gelen küçük, yatak odasına gittiklerini sanmıştı. Ama hayır Taehyung'un planları daha farklıydı.

Asansörde alt kata bastığında, Jungkook elini kasıklarına götürmemek için kendini zor tutuyordu. Asansör çok küçük değildi en az altı kişiyi alacak büyüklükteydi ama alfanın feromonları bu dört duvar arasında Jungkook'u gerekenden daha fazla etkiliyordu.

Kata girdiklerinde Taehyung arkasına bile bakmadan kendi ofisine yöneldi, Jungkook daha önce dalgasını geçtiği gibi burada işkence için kullandıkları bir mahzen olduğunu düşünmüştü. Alfa mahzen konusunda kendisini inkar ederken belki de alay ediyordu. Pekala işkence için olmasa da başka türlü misafirlerini ağırladığı bir oda bulunabilirdi.

Jungkook bileğindeki tutuş eşliğinde yönoendirilirken başını iki yana sallayarak düşüncelerini göndermeye çalıştı. Daha önce iki kere yatmışlardı değil mi, Taehyung'un o tür arzuları olsaydı çoktan öğrenirdi.

Taehyung adımlarını öyle gözü dönmüş atıyordu ki Jungkook ellerini yumruk yapsa da titremelerini durduramamıştı. Bir de feromonları vardı. Onlar eşliğinde önünde diz çökmek omega için kesinlikle bir ceza olmayacaktı.

Taehyung ofisinin kapısını bir hışımla açıp açık bıraktı, Jungkook içeri girdikleri gibi arkasını dönüp onu öper diye düşünmüştü ama yanılıyordu. Bu sefer alfadan o kadar da fazla öpüşme alamayacağını o zaman anladı.

Jungkook içeri girip kapıyı arkasından kapattı, bakışları masasının arkasında koltuğuna oturmuş, davetkar kırmızı gözlerle kendisine bakan alfayı buldu. O kırmızıları görmek tüylerini diken diken etti, kollarından aşağı inen ürperti birkaç saniye gözle görülür şekilde titremesine neden oldu.

Shoot Love - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin