on ikinci mektup 🧚🏻‍♀️

608 96 2
                                    

Selam kediciğim!

Odanı hazırladık ve büyük ölçüde bitti sayılır. Sadece ufak bazı detaylar kaldı ama onları da sen doğmadan halledeceğiz. Her şey çok güzel oldu.

Odan bizim odamızın hemen yanında ama beşiğini bizim odaya koyduk. İlk birkaç ay bizimle yatacaksın.

Baban ve ben seni odanda bulunan sallanan sandalyede uyutacağız. Çok güzel bir sandalye, biz bile uyuruz onun üstünde.

Bir sürü oyuncağın var. Felix baban beğendi senin için. Umarım sen de seversin.

Seni çok seviyorum bebeğim. Doğmana her geçen gün daha da az kalıyor ve bu bizi daha da heyecanlandırıyor.

Seni heyecanla bekleyen baban Hwang Lee Hyunjin ❣️

🧚🏻‍♀️

Küçük civcivin doğmasına üç aydan daha az kalırken çift artık bebeklerinin odasını hazırlamaya koyuldu ve bu yüzden araştırma işine giriştiler. Internetten birkaç modele bakıyorlardı.

''Şu sence nasıl?"

Felix karnını okşarken gördüğü oda takımını Hyunjin'e gösterdi.

"Güzele benziyor. Mağazaya gidip bir bakalım."

Modeli not ettiler. Küçük kız tekme attı. Felix Hyunjin'in elini karnına koyunca bir tekme daha attı. İkisi de sırıttı.

"Doğmak istiyor artık."

"Hayır hazır değilim."

"Korkuyor musun?"

"Herhalde korkuyorum."

Hyunjin Felix'in saçlarını öptü.

"Ben yanında olacağım ama."

"Biliyorum sevgilim ama yine de korkuyorum işte. Bebeğin içimden çıkacak olması endişelendiriyor."

Hyunjin Felix'in durgun yüzüne baktı.

"Kaygıların varsa terapistten yardım alabiliriz."

Felix başını iki yana salladı ve başını Hyunjin'in omzuna yasladı.

"Sen yanımdasın ya işte bu, tüm korkularımı alıp götürüyor. Yanımda olduğunu bilmek... Çok güzel bir his Hyunjin. Geçen gece gördüğüm kabustan sonra yanımda olduğun her an için şükrediyorum." Felix ağladığının farkında değildi.

Hyunjin bebeğinin yüzünü tuttu ve kaldırdı.

"Oh hadi ama benim güzel Lixie'm."

Felix hıçkırdı ve ağlamaya başladı. Hyunjin biriciğini kollarına aldı hemen. Felix'in boynuna gömdüğü başını okşadı. Gözyaşları omzunu ıslatıyordu.

"Ağla bir tanem tutma içinde."

Hyunjin sevgilisini rahat bıraktı. Felix doya doya ağladı. Nihayet sakinleştiğinde Hyunjin tekrar yüzüne baktı.

"Daha iyi misin?"

"Hm hm."

Hyunjin Felix'in minik burnunu öptü.

"Bir tanem benim, aşkım."

Felix minicik gülümsedi. Küçük kız tekme attı. Hyunjin Felix'in karnını okşadı ve gülümsedi.

''Seni çok seviyorum.''

''Ben de seni çok seviyorum.''

Yazma ilhamım şu kadarcık kaldı 🤏🏻

baby & letters | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin