Merhaba güzel kızım!
Nasılsın? Umarım iyisindir. Geçen kontrolde senin bir kız olduğunu öğrendik. Bir kız babası olacağız. Gerçekten harika hissettiriyor.
Erkek olsaydın da seni çok severdik ama kız olacağını öğrendiğimde duygulanmamak elde değildi.
Bu aralar pek yazamadık sana. Ben iş seyahatindeydim. Felix baban da yine yoğun bir tempoda çalıştı. Sen de 20. haftanı doldurdun. Nereden biliyorsun diye sorarsan ben de Felix babanla birlikte takip ediyorum gelişimini. Dört haftada bir kontrole gidiyoruz.
Geçen kontrolde doktor bir sonraki kontrol için senin kalp atışlarını dinleyebileceğimizi söyledi. Elbette kabul ettik. Seni hayata bağlayan o minicik organının çıkardığı ses bizim için en güzel ses olacak şüphesiz.
Daha adını koymadık ve senin kız olacağını söylemedik. Felix baban ve ben biraz yorgunuz bu sıralar. Kendimize ancak yetişebiliyoruz. Hadi ben neyse de Felix babanın yorulması hiç iyi değil. Karnı bayağı belli oluyor artık. Çabuk yorulmaya başladı. Bana belli etmemeye çalışıyor ama anlıyorum ben.
Evet çok çalışıyoruz ve yoruluyoruz ancak tüm bunları senin için yaptığımızı bilmek, bütün yorgunluğumuzu alıyor.
Her şey senin için güzel kızım. Seni çok seviyoruz. Sadece dört ay kaldı. Dört ay sonra seni kollarıma alabileceğim. Uzun bir süre gibi gelse de çabuk geçeceğine inanıyorum.
Şimdilik görüşmek üzere miniğim. Kendine ve Felix babana iyi bak.
Seni heyecanla bekleyen baban Hwang Lee Hyunjin ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby & letters | hyunlix
Fiksi PenggemarFelix ve Hyunjin yakında doğacak olan bebeklerine mektuplar yazarlar. [MPREG] Sevmiyorsanız okumamanız rica edilir. Tamamlandı. 10.05.22 - 06.08.22