Akşamüstü balkonda otururlarken Felix ilk ağrıları hissetmeye başladı. Bu hafta içinde doğurması gerekiyordu o yüzden hissettiği her bir ağrıyı önemliydi.
Ellerini büyük karnında gezdirirken yavaşça ayağa kalktı.
''Nereye bir tanem?''
''Biraz dolaşsam iyi olacak. Mia'nın odasına bir bakacağım.''
''Yalnız gitme.''
Hyunjin Felix'in koluna girdiğinde yavaşça yürümeye başladılar. Felix yürürken oldukça zorlanıyordu.
Mia'nın odasına geldiklerinde Felix gülümseyerek bebeğinin eşyalarına baktı. Pencerenin kenarındaki sallanan sandalye çok işlerine yarayacaktı. Ortaya da devasa yumuşak bir halı sermişlerdi.
''Hayatım biraz masaj yapar mısın?''
''Elbette tatlım gel yatak odamıza gidelim.''
Yatak odası Mia'nın odasının hemen yanındaydı. Felix derin derin nefesler aldı ve ağzından verdi. Yatağa uzandığında Hyunjin karnına ve bacaklarına masaj yapmaya başladı.
''Sancın var mı?''
''Ara ara hafif ağrılar hissediyorum ama henüz dayanılmayacak gibi değil.''
''Felix hastaneye gitmeliyiz. Hafif ağrılar ya birden artarsa o zaman ne yapacağız?''
''Elbette gideceğiz hastaneye ama şu an kendimi yokluyorum. Ayrıca saat tutuyorum. En son ki sancının üzerinden 27 dakika geçti.''
Hyunjin Felix'in bacaklarına masaj yapmaya devam ediyordu. Felix'in yüzü acıyla buruştu.
''H-hyunjin!''
Hyunjin Felix'in küçük ellerini tuttu. Nefes nefese kalan eşinin alnına bir öpücük kondurdu.
''Hastaneye gitmenin vakti geliyor gibi.''
''Korkuyorum.'' Fısıldadı.
''Yanındayım sevgilim. Birlikte yapacağız tamam mı? Güven bana.''
''H-hyunjin acımaya başladı.''
''Tamam güzelim. Tamam bir tanem. Tut elimi derin derin nefes alıp ver.''
Felix Hyunjin'in dediğini yaparken ağrı hafifliyordu. Nihayet sancı geçtiğinde başını yastığa attı.
''Üzerimi değiştireceğim ve çıkacağız.''
Felix başını salladı. Hyunjin rahat bir şeyler giydi ve Felix'i dikkatlice kaldırdı. Mia'nın çantasını aldıktan sonra yavaş yavaş çıktılar evden. Hyunjin asansörü çağırırken Felix gözlerini kapattı. Asansör geldiğinde yavaşça yürüdü. Kapılar kapandığında Hyunjin zemin kat düğmesine bastı ve aşağı inmeye başladılar.
Felix iyi hissediyordu ama yine de hastane gözetiminde olması daha iyiydi. Muayene edip doğum zamanı gelmemişse eve yollarlardı zaten.
"Sancın var mı?"
"Yok ama hafif bir ağrı hissediyorum."
Akşamüstü olduğu için iş çıkışına denk gelmişlerdi ve trafik vardı.
"Arabada doğurmak istemiyorum."
"Bence de."
"Mia'nın çantasını aldın mı?"
"Evet."
Felix derin bir nefes aldı ve başını koltuğa yasladı. Sancı geldiğinde elini yumruk yaptı ve gözlerini sıktı.
''Bence bugün doğacak.''
''Hazır değilim.''
''Felix önünde sonunda olacak daha fazla kaçamazsın.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby & letters | hyunlix
FanficFelix ve Hyunjin yakında doğacak olan bebeklerine mektuplar yazarlar. [MPREG] Sevmiyorsanız okumamanız rica edilir. Tamamlandı. 10.05.22 - 06.08.22