İkinci Sayfa

1 0 0
                                    

"Saat ilerliyor ve güneş en tepedeki konumunu terk edip batıyor.
Karanlık etrafı sarıyor ve rüzgâr kurt gibi ulumaya başlıyor.
İşler kötüye gittikçe vücudun laneti hissediyor
Sözlerim biraz daha bulanıklaşana kadar seni her seferinde daha da derine çekiyor

O veya onların, buraya gelen herkesin çevresinde açıklanamayan o kadar çok şey var ki hiçbirini görmezler. Meraklarına yenik düşerek anlık hareket eder ve bilmedikleri yollarda adımlarını ardı ardına dizerler.

Dehşetler ve tehditler,
Sizi kendilerine çekip sonra da kaçınılmaz olarak hayal kırıklığına uğratan kişiler,
Gerisingeri somut olana ve tekdüzeliğe fırlatan gizemler karşısında herkes koruyucu olarak bir prens hayal eder.

Boşuna beklemeyin, o prens asla gelmeyecek ve o prens yüzünden uyuyan güzel ise çoktan öldü!

İşitiyorum bazı efsanelerin anlatıldığını. Kimileri tarihin tozlu raflarında terk edilirken kimileri ölümlü dünyakilerin dilleri içinde gezinip seyahat ediyor. Benim efsane başka olacak günlük. Çünkü ben efsane olmayacağım. Kendi efsanemi başkaları değil kendim yazacağım.

Vakit kalp kıranlardan ve arkasında göz yaşı akıtanlardan intikam alma günüdür. Hepiniz farklılıklarınızı bir kenara bırakın. Çünkü o farklılıklarınız ile benim karşımda diz çökeceksiniz!

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Hazırsın ya da değilsin dikkatli ol ben geliyorum. Boşuna kaçmaya veya saklanacak yer aramaya cüret etme. Nerede olursan ol, ben nerede olduğunu her daim biliyorum!"

~Lanetli Kraliçe Ava~

Lanetli Kraliçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin