7.Bölüm "Kayboluş"

702 31 4
                                    

Şarkı/R

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şarkı/R.E.M-Losing My Religion
7.Bölüm "Kayboluş"

"Anne ben düştüm." demiştim. Başımı öne eğip pislenmiş beyaz elbiseme bakarak. "Bir haltın da kıymetini bil!" demişti her daim çatık olan kaşlarıyla. Acıyan bacaklarımdan kanlar süzülüyordu. Canım yandığından ağlamıyordum, annem bana kızacağı için ağlıyordum.

"Ne bokuma ağlıyor bu kız?" diyerek salona gelmişti babam. Uykusundan uyandığı için sinirliydi ve şimdi ben onu daha çok sinirlendirmiştim. Elindeki tesbihi her zaman ki gibi elindeydi. Babamı görünce annemin arkasına saklandım. Çünkü en çok babamdan korkuyordum. "Düşmüş." dedi annem acımasızca önümden çekilerek. Babam halimi görünce gözlerindeki korkunç bakışları bildiğimden ona bakmak istememiştim. Başımı öne eğmiş tedirginlikle küçük parmaklarımla oynamaya başlamıştım.

O an ne olacak diye beklerken, bir anda öyle bir tokat yemiştim ki çenem kırıldı sanmıştım. İlk defa babamdan o zaman tokat yemiştim. O gün ne kadar ağladığımı bilmiyordum. Tokadı yedikten sonra küçük bedenim yere düşmüştü. Bana yaklaştığını görünce zorla ayağa kalkıp ondan koşarak kaçmıştım. Evden çıkıp sokakta arkama bakmadan  koşmuştum. Beni yakalayacak diye öyle çok korkmuştum ki acıyan yerlerimi unutmuş bilmediğim sokaklara gelmiştim. En sonunda yere kapaklanıp yaralarıma yepyeni yaralar eklemiştim. Arkama baktığımda babam yoktu. Yolun ortasında durmuş saatlerce ağlamıştım.

"Kızım peki ya ne yapacaksın böyle bir başına?" demişti adının Gül olduğunu öğrendiğim teyze. Eşinin adı da Musa'ydı. Çok tatlı bir çiftlerdi. "Bilmiyorum Gül teyze, bir yolunu bulup başımın çaresine bakmalıyım."

"Yavrum istersen bir kaç gün burada kal." demişti Musa amca. Onların başlarını belaya sokamazdım. Ne de olsa hala başımda Kuzey sorunu vardı. "Teşekkür ederim ama gitsem iyi olur." Ayağa kalktığımda onlar da benimle beraber kalktı.

"Hemen gidecek misin?" dedi Gül teyze. Başımı salladım. "Her şey için teşekkür ederim Gül teyze," Musa amca ya baktım. "Musa amca." İkiside gülümsedi. Kapıya ilerleyip açtım kapıyı. Ayakkabılarımı ayağıma giydim. Duvarda asılı olan montumu da üstüme geçirdim.

"Dikkat et kendine güzel kızım." dedi Gül teyze. "Siz de." diye mırıldandım. Soğuk hava her yerime ulaştığında artık dışarıdaydım ve yalnızdım.

Hava kararmak üzereydi. Aklımda hiçbir plan yoktu. Şu an aklıma gelen tek fikir otostop çekmekti. Yolun kenarına ulaştığımda arabaların gelmesini bekledim. Kırmızı bir araba gördüğümde durmasını sağlamak için elimi uzattım. Duraksamadan geçip gitti. "Adama bak ya!" diye mırıldandım.

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin