Tijdskip half jaar
Robbie pov:
Ik lig thuis op bed ziek met een longontsteking, mat zorgt mega goed voor mij hij komt mij thee brengen, wat fruit, kusjes, knuffels en mijn antibiotica. Hij is veelste bezorgd over mij het is heel schattig maar hij moet het wel wat meer los gaan laten de Bankzitters kijkers weten dat matthy en ik samen zijn, er waren veel lieve reacties ook wat mensen die ons vies en raar vinden maar dat heb je altijd wel. Mat daarin tegen werd er mega onzeker over en heeft veel huilend in mijn armen gelegen. Koen raoul en milo zijn vandaag een video aan het opnemen waarin ze onder andere uitleg waarom ik sowieso voor onbepaalde tijd niet in de video's zit en dat matthy er weer zal zijn als ik minder ziek ben.
Mat is in zijn studio naast onze slaapkamer aan het werken ik wil heel graag naar buiten in onze tuin zitten maar ik ben bijna te zwak om op te staan ik roep matthy in de hoop dat hij me naar de tuin kan brengen en bij me wil gaan zitten 'wat is er lieverd? Voel je je niet goed? Heb je water nodig? Moet ik de huisarts bellen?' 'Nee mat rustig maar, ik wil graag naar de tuin alleen kan ik natuurlijk niet zo goed staan en lopen wil jij me brengen en bij me zitten?' Tuurlijk wil ik dat antwoord matthy met een lach op zijn gezicht
Mat helpt mij uit bed en ondersteund mij goed zodat ik de trap af kan lopen, als we op de launch set in onze tuin zitten ga ik tegen mat aan liggen, ik ben hem zo dankbaar voor alles. Altijd maar voor mij willen zorgen terwijl hij zelf ook ontzettend met zichzelf in de knel zit, met mat zijn eetstoornis gaat het ontzettend goed, hij heeft soms nog last van eetbuien en daarna schuld. Na een normale maaltijd niet meer, altans dat zegt hij maar ik geloof hem, ik zie aan alles aan hem dat het beter gaat. Hij lacht meer, is minder onzeker en heeft minder gehuild. 'Rob zit je ergens mee?' 'Nee mat, ik ben gewoon ontzettend dankbaar dat ik jou heb en de jongens, ik had mij geen beter leven voor kunnen stellen' mat geeft me een kusje in mijn nek het liefst zou ik hem zoenen maar dat is met mijn longontsteking niet handig, ik wil matthy natuurlijk niet ziek maken
'Rob wat wil je vanavond eten? Dan ga ik het halen en koken' mat weet hoe slecht ik kan kiezen 'ik heb eigenlijk wel zin in wraps, zou je dat kunnen maken?' 'Natuurlijk liefie, komt voor elkaar ik breng je wel even naar boven dan kan je even slapen. Ik maak je waker als we gaan eten' mat tilt me naar boven en stopt me in in ons bed geeft mij nog even snel een kusje en gaat naar de winkels. Ik heb moeite met inslaap vallen dus besluit ik foto's van ons samen terug te kijken die de andere jongens gemaakt hebben, hoe we zitten te knuffelen, hoe we samen op de bank aan het slapen waren in casa del huts, foto's van kerst en oud en nieuw. Ik weet zeker dat ik nu enorm aan het blozen ben en de vlinders gieren door mijn buik. Wat hou ik toch van matthy.
3 weken later
Naast raoul die een keertje langs is gekomen hebben milo en koen niks anders gedaan dan mijn een keertje facetimen, ik vind het jammer want als je 3 weken lang ziek thuis zitten ga je je alleen voelen, ik had natuurlijk matthy en hij was geweldig voor mij en ik ben hem daar enorm dankbaar voor. Vandaag is de dag dat ik weer naar kantoor ga, mat en ik gaan een halve dag zodat ik het rustig kan opbouwen dat moet van de longarts omdat ik best een lelijke longontsteking had en ik niet gelijk kan gaan inspannen. Het is half 9 en matthy is nog niet wakker wat een beetje problematisch is want hij is door de wekker heen geslapen dat betekend dat we nu binnen een half uur allebei moeten gaan douchen aankleden ontbijten. Dat wordt dus samen douchen, niet dat ik daar problemen mee heb ofzo.
'Matt lieverd wakker worden, we komen anders te laat' ik tik matthy een paar keer aan zodat hij wakker word, matthy kreunt een beetje en wordt langzaam wakker als matthy wakker is kijkt hij op zijn telefoon 'is het al half 9 we gaan echt te laat komen' 'nee lijkt maar zo, nouja dat wordt samen douchen of je wilt een dag als raoul willen leven' matthy moet lachen om mijn opmerking wat begrijpelijk is want ik ben ook wel echt enorm grappig. Ik sleep matthy mee uit bed zet de douch aan en kleed ons uit, het verbaast me soms hoe slecht matthy zijn evenwicht is hij moet zich ergens aan vast houden als ik hem uitkleed anders valt hij naar achter. We gaan samen onder de douch staan en wassen snel ons haar, dit keer kleed matthy ons aan en we proppen snel ons ontbijt naar binnen.
Als we bij kantoor aankomen en boven zijn kletsen de jongens en ik even bij en besluiten we een groeps foto te maken om op insta te vertellen dat ik binnenkort weer in de video's zal zitten. De jongens hebben als caption bedacht "het spijt ons mar helaas is rob er binnenkort weer bij in de video's" deze opmerkingen raken mij altijd wel maar ik laat het gewoon aan niemand merken. Starks denken ze nog dat ik zwak ben alleen maar omdat ik geen grapje kan incasseren, dat kan ik wel alleen vind ik deze grappjes niet grappig meer.
Ik besluit naar de wc te gaan om even te plassen maar eigenlijk wil ik me verschuilen van iedereen, was ik nog maar ziek geweest. Ik weet zeker dat niemand mij gemist heeft, zullen ze mij überhaupt wel missen als ik ineens weg zou zijn. Mat zou er kapot van zijn maar of koen en milo er iets om zouden geven? Misschien alleen de eerste paar dagen en gaan daarna weer door met hun leven alsof ik nooit bestaan heb. Ik haal mezelf uit deze gedachtes, rob je kan niet zo over je beste vrienden en je vriend denken, tuurlijk zouden ze je missen als je zelfmoord zou plegen ze zijn niet harteloos. Spreek ik mezelf toe, ik denk eigenlijk nooit na over er ineens een einde aan maken ik ben gelukkig met wat ik heb en ik schrik ook een beetje van mijn gedachtes. Ik heb matthy echt even nodig dus ik besluit hem te appen.
Hey besties,
Ik heb een super belangrijke vraag, zouden jullie misschien mijn tiktok kunnen volgen? Mijn user is @wiedefuckisjemoeder
Alvast super dankjewel <3Ik probeer zo snel mogelijk weer een nieuw deel te schrijven
Xxx
JE LEEST
all too well | mabbie
RomanceSoms zijn degenen van wie je het meest houd, degene die je heet meeste pijn gaan doen. Matthy over het algemeen een onzekere jongen die struggled met zijn mentale gezondheid, hij was ongelukkig en dacht dit altijd goed te verbloemen. Zijn toen nog...