Hoofdstuk 11.

582 19 2
                                    

Pov matthy:

Het voelt alsof ik niet meer kan bewegen, alsof ik verlamt ben ik hoor een harde piep in mijn oor en ik zie niks. Even voel en hoor ik niks en dan hoor ik rob zacht tegen me praten 'mat! Matthy?! Matthy alsjeblieft wordt wakker' ik hoor aan zijn stem dat hij aan het huilen is maar ik kan gewoon niet bewegen.

Pov robbie:

Mat ligt in mijn armen in bed. Ik ben bang hem kwijt te raken zijn hart klopt nog wel maar hij ademt zwaar. Ik huil met mijn vriend in mijn armen. Ik heb de huisarts gebeld gevraagd wat ik moet doen, zij zegt dat hij waarschijnlijk is flauwgevallen en nu dus even bewusteloos is en zo weer bij bewustzijn moet komen. Nee ik heb de huisarts natuurlijk niet verteld dat we net seks gehad hebben maar dat er gewoon buiten gelaten.

Ik voel matthy een beetje bewegen. 'Ja matthy hoor je me?, mat alsjeblieft ik smeek je wordt wakker' een klein geluidje ontglipt zijn mond. Ik ben opgelucht, hij komt weer bij.

'Rob? Wat is er gebeurd' mijn hart maakt een sprongetje hij is wakker ik druk hem strak tegen mij aan 'je viel flauw lieverd, ik denk dat het je teveel werd, ik zag aan je dat je pijn had ookal was je buitenbewust zijn'. Ik zie nu pas dat hij een bloedneus heeft. Ik veeg mijn vinger langs zijn neus, 'lieverd je hebt een bloedneus, ik pak wel even een doekje voor je blijf liggen' ik ga uit bed, doe mijn onderbroek weer aan en loop naar de badkamer om wat wc papier te pakken.

Mat ziet witjes alsof hij ziek is . Ik ga voor hem zitten en veeg het bloed weg met een doekje gelukkig is het bloeden snel klaar. 'Rob zit er ook bloed in mijn mond?' Zegt matthy en daarna doet hij zijn mond open. 'Ja je hebt een beetje een bloedlip, waarschijnlijk heb je op je lip gebeten, wil je anders even wat drinken?'

Mat knink ik loop naar de woonkamer en pak een glas water en wat van mat zijn lievelings snoep. Gewoon even om hem even te verwennen, ik kom de kamer opnieuw binnen en ik zie dat matthy onder de dekens is gaan liggen. 'Hier is je drinken en wat te eten, heb je het koud? Wil je weer kleding aan? Of wil je misschien douchen?' Matthy antwoord niet.

Hij neemt een slok van zijn water en eet een snoepje 'rob ik wil eigenlijk wel douchen maar ik wil niet alleen ga je mee?' Ik kijk hem trots aan, als matthy uit bed komt ondersteun ik hem een beetje zodat hij niet weer flauwvalt.

Ook onder de douch hou ik mat stevig vast. Als we de douch uit komen staat matthy te trillen 'rob mag ik misschien even zitten?' Ik help hem naar beneden zodat hij kan zitten. 'Mat hoe voel je je, en niet zeggen wel prima want ik zie aan je dat er iets is' matthy zucht 'ik voel me ziek, misselijk,hoofdpijn, ik heb het ijskoud maar mijn hoofd voelt aan alsof die kookt'

'Mat ik denk dat je koorts hebt, zullen we anders je temperatuur meten dan weten we het zeker?' Matthy zegt niks maar knikt ja. Ik pak de oor thermometer en stop hem in matthy zijn oor, '39,1 je hebt koorts mat, blijf zitten dan pak ik kleding voor je wat wil je aan' even blijft het stil 'uhm ja doe maar mn bankzitters shirt met een pyjama broek en een trui'

Ik loop naar de kast en pak een outfit voor matthy. Ik doe hem een schone onderbroek aan, zijn shirt en broek en zijn trui. We lopen samen naar onze slaapkamer en ik leg matthy in bed en ga er zelf ook naast liggen. 'Rob ik ga even slapen, heel erg bedankt voor alles vandaag ik hou van je'. Ik knuffel en dommel zelf ook weg in mijn gedachtes.
De droom van rob:

matthy komt thuis, hij heeft ons dochtertje van school gehaald Lise zit samen met mats het zoontje van Milo in de klas, ze zijn vrienden wat ook niet zo gek is als je ouders vrienden met elkaar zijn. ons meisje is het mooiste kindje wat ik ooit gezien heb, ze heeft blauwe ogen en rood/oranje haar.

ze is helemaal weg van matthy en hem knuffelen. ze zit nu in groep 4, ze kan lezen en schrijven, nauja een soort van. ze maakt vaak tekeningen van mij en mat en schrijft ons brieven. ze is niet bepaald een makkelijke maar ze is wel heel lief.  

vandaag is het mooi weer en hebben we een badje in de tuin gezet. dan kan lise in het zwembadje een beetje zwemmen, als lise binnenkomt geeft ze mij gelijk een knuffel 'papaaa ik ben thuis' ik til haar op 'welkom terug meisje'


ik wordt wakker uit mijn droom en pak mijn telefoon om wat snaps te openen. ik zie dat ik enorm aan het blozen ben. het is echt mijn droom om ooit een kindje te adopteren. 

yess weer een nieuw deel.

iets korter maar de cliffhanger is er niet meer hahahah

zometeen de examen uitslag. 

ik ben bang HAHAHAHAH 

nou anyways hopelijk snel weer een nieuw deel 

all too well | mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu