Robbie pov:
'Veel plezier met de rest van je avond rob. Ik ga weg ik hoop dat je ervan geniet.' Matthy is duidelijk boos op mij. Hij gooit de deur dicht en op dat moment barst ik in tranen uit. Ik wil helemaal geen ruzie met matthy, vandaag had een speciale dag moeten zijn en ik heb het verpest.Ik verpest de laatste tijd alles en ik snap gewoon niet waarom. Ik hou van Matthy echt waar maar ik ben denk ik gewoon niet meer verliefd op hem, ik kwam een meisje tegen tijdens het uitgaan in Brabant met mijn vrienden uit Eindhoven ze heet jamie, we appen al een paar weken, gewoon nog vriendschappelijke. Ookal ben ik denk ik niet meer verliefd op matthy wil ik absoluut niet op hem vreemdgaan, dat verdient hij niet matthy verdient eerlijkheid. Ik moet het hem vertellen.
De laatste keer dat dit gebeurde hadden we niet echt ruzie maar meer een discussie toen zei matthy ook dat hij weg zou gaan en heeft toen vervolgens een week bij zijn ouders gewoond voordat hij weer terug naar mij kwam. Alleen nu staat matthy zijn locatie uit en heb ik geen idee waar hij is ik hoop bij zijn ouders. Ik stuur hem wel een appje, misschien wil hij dan wel terug komen en erover praten.
U;hey mat, het spijt mij oprecht heel erg van vanavond, ik weet niet hoe het zo uit de hand is gelopen.Ik ga maar douchen en slapen. Alleen al tijdens het douchen kan ik jamie maar niet uit mijn hoofd zetten, ze is zo mooi het liefst zou ik een relatie met jamie nemen, ik denk dat het eerlijker tegenover Matthy is om het met hem uit te maken maar straks krijg ik er spijt van. Ik weet het gewoon allemaal niet.
Na het douchen besluit ik jamie te appen
U; hoi jamie, weet je nog dat ik je vertelde over mijn vriend matthyJamie Dekker ;
Ja , wat is er met hem?U: nou ja kijk matthy en ik hebben een beetje ruzie en ik weet het gewoon allemaal niet meer, ik heb het idee dat ik niet meer verliefd op matthy ben. Alleen ik weet niet of ik het gelijk uit moet maken, straks krijg ik er spijt van.
Jamie dekker;
Awh robbie toch ik snap dat je het een moeilijke keuze vind en dat je matthy absoluut geen pijn wil doen maar misschien moet je wel gewoon eerlijk tegenover hem zijn, liegen is ook niet goed en dan doe je hem alleen maar meer pijn mee.U; ja dat denk ik inderdaad ook, ik denk er de komende dagen wel over na, heel erg bedankt jamie.
Jamie dekker;
Geen probleem robbie, als er iets is kan je me appen :)Ondertussen is het 01:00 ik moet maar eens gaan slapen, ik kijk nog even of matthy al gereageerd, hij heeft het al wel gelezen maar nog geen antwoord, typisch matthy zodra hij boos is lijkt hij wel van de aardbodem te verdwijnen en kan je hem niet meer bereiken
Ondertussen is het 03:16 en ik heb nog geen oog dicht gedaan, ik vraag me heel erg af waar hij nu is, ergens maak ik mij zorgen om hem. Matthy is soms zo slecht in te schatten dat hij nu ergens op een bankje in een park zou kunnen liggen omdat hij niemand kon vinden om bij te slapen. Ik denk en hoop stiekem ook dat hij bij zijn ouders is dan heeft hij ezra om hem heen die kan matthy altijd wel opvrolijken.
Ik heb vannacht denk ik 1 uur geslapen, misschien nog nieteens mat heeft nogsteeds niet geantwoord op mijn appje, misschien moet ik hem bellen dan merkt hij dat ik moeite enzo in hem steek maar misschien heeft hij ook wel helemaal geen zin om mij ge spreken. Ik denk dat ik hem misschien toch nog maar een appje moet gaan sturen, misschien is hij het vergeten dat in geappt heb en wil die misschien weer praten.
U: matthy alsjeblieft stuur iets terug, ik maak me zorgen om je. Ik heb geen idee of je überhaupt ergens veilig bent.
Matthyas ❤️:
Robbie ik heb even echt geen behoefte aan praten, ja ik ben veilig thuis bij mijn ouders. Fijn dat je toch wel misschien een klein beetje om mij geeft.U:Matthy ik wil het oprecht goed met je maken, ik wil echt geen ruzie met je. Dit alles had niet gebeurd als ik niet zo koppig deed matthy. Het spijt mij
Matthyas ❤️:
Ik denk erover na. Je ziet vanzelf wel wanneer ik weer thuis kom.Fijn die is dus nog aardig boos, zal die weer een week weg blijven en als die dat doet komt die dan als die terug is weer bij mij in bed liggen of gaat die koppig doen en op de bank slapen.
Ik ga even een stukje hardlopen in de hoop dat het mijn hoofd misschien een beetje leeg maakt en ik minder met alles in mijn gedachtes zit. Als ik terug kom heb ik een appje van jamie
Jamie dekker:
Heeft matthy nog iets laten horen of is die nog steeds van de radar verdwenenU: ja ik heb hem nog een x geappt en hij heeft wel geantwoord maar het was best wel kort af dus hij is nog wel echt heel erg boos op mij, maar ik wil er niet nu gelijk al een punt achter zetten als we ruzie hebben want dan gaan we uit elkaar met ruzie en dat is echt het laatste wat ik hem aan wil doen.
Ik weet op het moment oprecht niet wat ik moet doen, ik wil super graag bij matthy blijven maar ik ben gewoon niet meer verliefd op hem dus het is ook niet meer eerlijk tegenover mat.
JE LEEST
all too well | mabbie
RomanceSoms zijn degenen van wie je het meest houd, degene die je heet meeste pijn gaan doen. Matthy over het algemeen een onzekere jongen die struggled met zijn mentale gezondheid, hij was ongelukkig en dacht dit altijd goed te verbloemen. Zijn toen nog...