Hoofdstuk 10.

619 22 6
                                    

(Dit hoofdstuk gaat seksuele handelingen bevatten)

Matthy pov:

Rob en ik liggen nogsteeds op de bank in elkaars armen tot rob opeens op mijn schoot gaat zitten met zijn hoofd richting mijn hoofd. We zoenen, onze rustige zoen wordt al snel een ruigen tongzoen met rob in de dominantie ik kreun binnensmonds

Ik stop de zoen en dwaal af naar rob zijn hals, ik doe een poging tot het maken van een zuigzoen maar rob laat dit niet toe. Hij gaat met zijn handen onder mijn shirt en gaat met zijn hand richting mijn ingedeukte borstkas en legt zijn hand in het kuiltje 'mat ik vind jou lichaam zo mooi, je spieren je borstkast alles' ik ben erg onzeker over mijn lichaam dus van rob horen dat hij mij mooi vind gaat me echt een warm gevoel.

Rob speelt een beetje met mijn tepels en maakt met zijn vingers rondjes om mijn navel heen. Ik word ongelofelijk geil van deze situatie en van mijn grote vriend daar beneden krijgt dit gevoel alleen maar meer bevestiging. Rob schuift de hals van mijn shirt een beetje opzij en maakt een zuigzoen op mijn sleutelbeen, ik wil mijn shirt uit doen zodat hij mij nog beter kan aan raken maar dat laat hij niet toe. Hij plant zijn lippen weer op die van mij en gaat met zijn hand richting mijn broek.

Hij stopt de zoen en pakt dan meteen mijn stijven in mijn broek vast, ik kreun hard. Hij stopt met alles en pakt alleen mijn hand vast en zegt 'laten we het voortzetten in de slaapkamer dat is wat comfortabeler voor jou'

Ik volg hem richting onze kamer en als ik binnen ben duw ik rob tegen de muur aan rob is altijd dominant en ik wil ook wel eens weten hoe het is. Maar als snel kom ik tot de conclusie dat onderdanig beter bij mij past. De rollen zijn weer omgedraaid dus ik sta tegen de muur aan, rob doet mijn shirt uit en even word ik weer onzeker 'matthyas wat heb je toch een geweldig mooi lichaam' zijn stem is 3x zo laag als normaal wat mij nog geiler maakt.

Niet veel later volgt mijn broek. Ik sta nu bijna compleet naakt terwijl rob nog al zijn kleding aan heeft en dat geeft mij een beetje een naar gevoel. Dit gevoel is al snel weg als rob zijn lippen op die van mij zet. Rob begint een beetje over mijn billen te wrijven en niet veel later zit hij met zijn hand bij mijn nu nog met stof bedekte erectie. Ik kreun in rob zijn oor, ik hoop snel meer bevrediging te krijgen want het word nu wel pijnlijk.

Rob gaat voor mij zitten op zijn knieën, hij begint mij kusjes te geven over mijn buik. Als hij bij mijn onderbroek is aangekomen stopt hij even en kijkt hij mij aan, dan steekt hij zijn vinger onder de rand van mijn onderbroek en trekt hem naar beneden, hij plaats zijn lippen op het puntje van mijn erectie en een kreun ontglipt mijn mond.

Rob neemt mijn erectie steeds iets dieper in zijn mond tot hij op een gegeven moment kokhalst. Hij begint te zuigen en ik begin te kreunen. Als hij met zijn tong de aders in mijn lengte volgt gooi ik mijn hoofd naar achter en was ik even vergeten dat de muur toch best hard is en ik stoot mijn hoofd hard. Rob stopt met waar hij mee bezig is 'gaat het mat?' 'Ja het gaat wel denk dat het morgen wel blauw zal zijn maar daar kan ik wel mee leven' zeg ik buiten adem rob moet lachen 'mag ik doorgaan of wil je even zitten?' Hij kijkt me lief aan en ik geef hem een knikje dat hij door mag gaan.

Rob gaat veder waar hij mee bezig is en ik heb het idee dat ik elk moment klaar kan gaan komen, ik hou mezelf nog heel even in voor ik mezelf laat gaan 'rob ik denk dat ik ga komen' met die woorden begint rob ook mijn ballen te masseren en dit is de druppel ik begin te trillen en kom klaar in rob zijn keel. Als mijn orgasme voorbij is ga ik door mijn hurken en geef rob een knuffel.

Ik vind het nogsteeds een beetje naar dat ik hier naakt zit en rob nog al zijn kleding aan heeft, ik doe zonder iets te zeggen rob zijn shirt uit en maak een zuigzoen net iets boven zijn tepel. Ik begin met zijn riem te kloten en niet veel later is ook rob zijn broek uit.

Hij heeft een witte vlek in zijn onderbroek 'rob vond je het zo lekker dat je nou klaar bent gekomen?' Rob kijkt me ongemakkelijk aan en ik geef hem een knuffel dat is helemaal niet erg liefie fluister ik in zijn oor.

'Oke mat ik wil iets bij je proberen, als het te veel pijn doet, niet goed voelt of als je niet meer wilt zeg je paars en dan stop ik gelijk' ik kijk hem huiverig aan ik weet precies wat hij van plan is.

Hij pakt mijn hand vast en we lopen samen naar ons bed. 'Mat weet je zeker dat jij het ook wilt, het hoeft niet' zijn stem klinkt bezorgd. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder 'ik wil robbie'.

'Oke mat dan mag je op handen en knieën gaan zitten. Ik doe eerst één vinger en als dat goed voelt twee en als jij het goed vind en wilt kan ik je ook nog neuken, maar alleen als dat oke is' ik doe wat rob zegt wat ik moet doen en ik zie rob een flesje glijmiddel pakken ik voel dat hij een beetje bij mijn opening doet.

'Mat ontspan je, dan doet het allemaal een stuk minder pijn, niet schrikken hier komt mijn vinger' ik adem een keer goed in en dan voel ik rob zijn vinger naar binnen gaat. Ik kreun maar het is meer een soort kreet uit pijn 'je doet het heel goed mat ik ga nu een beetje bewegen niet schrikken'

Als robbie gaat bewegen met zijn vinger gaat het brandende gevoel niet weg, het wordt ook niet erger het blijft redelijk constant. Ik vind het gevoel ook niet zo lekker. 'Mat denk je dat je twee vingers aan kan?' Ik blijf even stil, haal goed diep adem 'ja ik denk het wel rob' voordat zijn tweede vinger bij mij naar binnen gaat pakt hij mijn hand vast 'dan kan je in mijn hand knijpen misschien verzacht dat het gevoel een beetje' zegt hij lief.

Als zijn tweede vinger bij mij naar binnen gaat wordt de pijn erger maar het voelt wel fijner. Ik kreun zacht en adem goed in en uit en zo voelt het steeds ietsjes beter. 'Mat je doet het oprecht geweldig, ik ga heel even uit je dan kan je even bij komen en alles verwerken. Dit kan een beetje pijnlijk zijn en branden' als hij dat heeft gezegd verlaten zijn vingers mijn lichaam. Het brand alsof er zout in een wondje komt. Ik zak een beetje door mijn knieën en rob vangt mij op.

Rob laat zichzelf naar achter vallen en plaats mijn hoofd op zijn borstkas, zijn ademhaling is rustig terwijl mijn ademhaling zo snel gaat je zou het bijma hyperventileren noemen. 'Matthy probeer eens rustig adem te halen adem maar met mij mee' rob is altijd bezorgd om mij en mijn gezondheid en ik denk dat dat het liefste is wat er is.

Als ik weer rustig adem ga ik recht op zitten, 'rob ik wil je in me voelen' zijn pupillen vergroten bij deze worden. Ik denk dat ik het aan kan, rob staat op en pakt een condoom uit ons nachtkastje.

Ik ga weer in dezelfde positie zitten en rob pakt mijn hand weer vast. Ik voel zijn puntje bij mijn opening. Ik naam me klaar voor een van de pijnlijkste momenten van mijn leven. 'Oke mat ik ga zo bij je naar binnen en onthoud paars als het niet meer gaat he' 'ja rob' antwoord ik met een trilling in mijn stem.

Rob duwt zichzelf langzaam naar binnen, het doet pijn, heel veel pijn. Ik maak een soort schreeuw,gil,kreun combinatie en knijp hard in rob zijn hand. Rob begint een beetje te bewegen de pijn wordt erger en erger. Ik bijt hard op mijn lip en doe mijn ogen dicht.

Mijn hart gaat sneller kloppen en mijn oren beginnen te suizen, mijn beeld wordt wazig. Een pijn stoot gaat door heel mijn lichaam 'paa. Paars paa-rs' rob stopt gelijk met bewegen en verlaat mijn lichaam. Pijn gaat door mijn lichaam. Het wordt teveel ik zak in elkaar en ik hoor rob op de achtergrond dingen zeggen en dan wordt alles zwart.

Sorry voor deze cliffhanger maar dit hoofdstuk is al bijna 1500 woorden.

Ik denk morgen nog een deel.

Morgen de examen uitslag en ik ben gewoon misselijk van de zenuwen.

Dat wordt weinig slaap vannacht maar dan kan ik wel schrijven dus dat is wel goed

all too well | mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu