Epiloog

234 13 0
                                    

13 jaar later

Matthy pov:

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, de bankzitters zijn geen YouTube groep meer, we zijn z'n 10 jaar geleden gestopt met YouTube video's maken. Iedereen begon kinderen te krijgen en we werden gewoon te oud voor YouTube.

Raoul en lieke hebben samen 1 zoontje, mark, nu ondertussen 9 jaar en zijn ondertussen ook alweer 11 jaar getrouwd.

Milo en charlotte hebben samen een tweeling gekregen 2 dochters, lola en tara. Zij zijn de jongste van de kinderen, ze zijn op het moment 5 jaar oud.

Koen en juultje zijn helaas uit elkaar gegaan maar Koen heeft opnieuw liefde gevonden en dit keer bij Roxy en zij zijn ondertussen ook al 7 jaar getrouwd en hebben samen een zoontje en een dochter, finn en eva heten ze. Finn is 7 jaar en eva is 10 jaar. Eva is tevens ook de oudste.

Robbie en jamie zijn niet getrouwd, hebben wel een dochter anne, 7 jaar oud en is een paar maande ouder dan finn. Sinds het uit is gegaan tussen mij en robbie heb ik hem ook niet vaak meer buiten werk gesproken. En de afgelopen 10 jaar eigenlijk alleen maar op verjaardagen.

En ik, ik ben nogsteeds alleen. Ik had een korte relatie met Carolijn, maar die werkte gewoon niet. Ik heb geen kinderen, geen vriendin, niks. Zelfs mijn 10 jaar jongere broertje ezra heeft een stabiele relatie, die kleine smiecht doet het beter dan ik.

Wel ben ik druk bezig geweest, vooral met piekeren, eigenlijk bijna alleen maar met piekeren, totdat ik een boek ben gaan schrijven "all too well" over de relatie tussen mij een robbie, alleen benoem ik dit niet letterlijk in het boek. Ik wil de lezer meenemen in alle mooie momenten die we samen hebben beleefd, maar ook de pijn en het verdriet wat daarbij hoort als het stuk loopt. De personages heten niet "matthyas" en "robbie" maar hebben geen namen. Het is vanuit de 3e persoon geschreven

Tijdens het schrijven dwaal ik veel af naar alle fijne herinneringen en hoe erg ik hem eigenlijk mis.

Ik wil hem eigenlijk een appje sturen. Of hij bij wil kletsen, omdat we elkaar al zo lang niet hebben gezien. Maar waarschijnlijk heeft Robbie hier helemaal geen behoefte aan, hij is momenteel gelukkig met Jamie en ik gun hem zijn geluk met alles wat ik heb.

Ik wil ook geen oude littekens heropenen door een gesprek te starten, ik ben over onze relatie heen en als ik soms foto's voorbij zie komen Robbie ook.

Ik blijf achter met de herinneringen.

"I remember it all too well" ~ taylor swift

———

Ja ja ja, ik heb hier lang over getwijfeld maar toch heb ik een kleine epiloog geschreven. Gewoon voor het idee hoe de karakters zijn geëindigd en het verhaal volledig is afgesloten.

Ik wil iedereen die dit boek heeft gelezen enorm bedanken, dit boek zit echt diep in mijn hart <3

all too well | mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu