hoofdstuk 7.

620 22 0
                                    

              (dit hoofdstuk gaat seksuele handelingen bevatten lezen op eigen risico)

tijdskip 1 september 2021

pov matthy

vandaag is het zo ver, rob en ik gaan eindelijk samenwonen, we hebben lang getwijfeld om in casa del huts te blijven wonen maar we hebben besloten om allemaal met onze partner samen te gaan wonen, Milo woont nu samen met charlotte, raoul met lieke, en ik woon natuurlijk met mijn liefste vriendje robbie, wij zijn samen in Nieuwerkerk aan den ijsel gaan wonen, ik wilde persoonlijk het liefst terug naar Ameide en robbie wilde natuurlijk terug naar Eindhoven maar het is na een lange zoektocht nieuwerkerk geworden. We hebben een mooi huisje samen en dat is wat telt.

Na een lange dag vol met verhuizen zitten we samen op de bank ik zit dit keer tussen rob zijn benen in inplaats van andersom, rob heeft mijn hand vast we zitten allebei op onze telefoon, ik merk echt dat ik een beetje emotioneel wordt van het moment en besef me over hoe gelukkig in wel niet ben. Er rolt zacht een traan over mijn wang. Ik ga op mijn zij liggen en spreek de woorden 'ik hou van je robbie' uit ik hoor dat hij antwoord maar ik kan niet plaatsen wat hij antwoord ik dommel rustig weg in mijn gedachten.
In matthy zijn droom/ gedachtes:

Rob en ik staan samen tanden te poetsen, als we klaar zijn pakt hij mij bij mijn middel en duwt mij tegen de muur aan ik schrik en sta te trillen op mijn benen, ik zie dat Robbie stijf is hij doet snel mijn shirt uit die van hem volgt snel daarna ik ben helemaal verstijfd uit angst. Hij doet zijn broek en onderbroek snel uit. Zijn erectie staat nu recht voor mij, rob duwt mij naar beneden zodat ik op mijn knieën kom te zitten zijn lul is nu op mijn ooghoogte.

'Pijp me sletje' zijn de woorden die rob uitspreekt. Ik krijg een rilling over mijn lichaam, ik wil dit helemaal niet. 'R-r-rob i-ik wi' zeg ik wat ik probeerde te zeggen was rob ik wil dit niet, maar mijn zin word afgekapt door rob zijn lengte die mijn mond betreedt. Ik kokhals, ik ben hier helemaal niet geil genoeg voor. Ik probeer tegen te stribbelen maar het lukt niet. Rob pakt mijn haar vast en duwt zo zijn volledig lengte in mijn keel, ik kokhals hard en er lopen tranen over mijn wangen, ik besluit maar een beetje te gaan zuigen en iets meer mee te werken in de hoop dat hij snel klaar komt en dit moment snel voorbij is. En vooral hopen dat er niet nog een volgende stap is.

Matthy ik ga bijna komen, kraamt de jongen uit en dan voel ik de warmen vloeistof in mijn keel spuiten, weer kokhals ik ik slik zijn sperma door. Ik zit nogsteeds huilend op de badkamer vloer, overal heb ik pijn, mijn ogen branden van het huilen, mijn keel door het pijpen, mijn knieën door het zitten op de grond en mijn hoofd door het trekken aan mijn haar, ik vlieg rob in zijn armen, ookal zou ik boos moeten zijn aangezien dit een vorm van verkrachting was wil ik hem knuffelen, in de hoop dat waarom hij ook boos op mij zou zijn weg zou gaan.

En dan schrik ik wakker, helemaal bezweet en aan het trillen. Gelukkig het was waar een droom, maar ik ben nogsteeds wel enorm geschrokken. Rob merkt ook dat ik wakker ben geschrokken 'mat lieverd wat is er?' 'Ik-ik droo-droomde dat j-jij' 'rustig maar mat het komt goed, vertel maar waar je over gedroomd hebt ik luister dat beloof ik je' ik haal een keer goed adem en vertel alles aan hem 'oke uhm het begon dat wij samen aan het tandenpoetsen waren, toen duwde je mij opeens tegen de muur aan en heb je mij gedwongen om jou te p-pijpen' met het uitspreken van de laaste 5 woorden kijk ik naar de grond ik schaam me, met tranen in mijn ogen kijk in mijn vriendje aan. 'Kom hier mat' hij opend zijn armen opnieuw ik ga er gelijk in liggen, dit voelt zo goed en vertrouwd 'mat, weet dat ik je nooit pijn zal doen of je zal dwingen om iets te doen wat jij niet wil' ik kruip nog iets dieper tegen hem aan.

'Ik hou van je rob' rob geeft mij een kusje op mijn voorhoofd en zegt 'ik hou meer van jou mat' ik moet blozen en hou zijn hand vast. 'Rob zullen we douchen, ik zit helemaal onder het zweet' rob geeft een knik en loopt achter mij aan de badkamer in, ik kleed eerst rob uit en daarna mezelf, rob zet de douch aan. Als we wachten totdat de douch warm is geworden staan we te knuffelen, ik geef rob een kusje op zijn haar, we lopen samen de douch in.

Ik zorg dat rob zijn haar nat is en doe er shampoo in. 'Mat ik kan best zelf mijn eigen haar wassen hoor' 'nee ikke doen' zeg ik met een baby stem, ik spoel de shampoo uit zijn haar en ga achter hem staan en geef hem een kusje in zijn nek, rob kreunt zacht. Rob pakt mijn shampoo en doet dit in mijn haar en spoelt het uit. We gaan samen uit de douch en we drogen elkaar af. 'Wat wil je aan mat, alleen een onderbroek of een onderbroek en een shirt, of wil je een pyjama broek en een shirt aan?'  'Onderbroek en een shirt graag' rob en ik lopen naar onze kleding kast en rob kleed mij aan en ik hem. We gaan op ons bed liggen. Rob op mijn borstkas, 'rob, dankjewel voor alles' hij geeft mij een kusje. Ik zoen hem, en hij zoent mij terug, gewoon liefde vol 'welterusten lieverd' 'slaaplekker' en dan vallen wij samen in slaap. Rob veilig in mijn armen, samen in ons huisje.

all too well | mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu