*Úvod*

2.1K 94 2
                                    

Ráno jako každé jiné,probudil mě budík o půl paté. Táta mi nadával za to,že tak brzo vstávám,ale moje láska k autům je velká a v tuto chvíli na ulici moc aut není a je to ideální čas na jízdu.

,, Tati jdu si udělat okruh..,, zakřičela jsem na tátu,který byl v dílně. Byli tam i jeho kolegové.

,, Počky,, řekl taťka a já jsem teda počkala až ke mě došel a začne do mě srát nějaké zas ty pindy,jako každé ráno.

,, Buď opatrná nechci sbírat tvoje trosky pod autem,, a je to tady zas sere ty pindy,které mě už dost serou. Nejraději bych řekla ,,Tati!! Haloo je mi 19!,, ale na to nemám odvahu.

,,Jo neboj,, odsekla jsem a už jsem se natahovala pro kliku,ale ucitíla jsem tátovu ruku na rameni. Koukla jsem se na něj a on jenom kývl. Usmála jsem se a věnovala mu jemný polibek na tvář a už konečně běžela ke svému BMW.

,,Ahoooj zlato moje,, culila jsem se na své milované auto.

Nasedla jsem,chytla jsem volat a cítila jsem ten úžasný pocit svobody a adrenalinu. Pomalu jsem nastartovala, nachystala svoji pozici. Natáhla jsem se pro brýle do přihrádky,nasadila jsem si je a už chyběla jenom jedna věc.

A to:,, Jedeme BABY!!,, Šlápla jsem na plyn a už začla moje oblíbená jízda!!!


Doufám,že se vám to bude líbit:) ...Prosím názor do komentů,abych věděla jestli to má cenu psát:D:) ... na chyby nekoukat:)

Liddy:)

Light Revenge // Jai Brooks Cz//Kde žijí příběhy. Začni objevovat