16*

670 57 4
                                    

Došla jsem dolů a najednou jsem uviděla Hopse,nebo-li velitel vojenské policie. Najednou ti jeho poskoci na mě namířili zbraně a nabili.
Jeden z nich držel Jaie a druhej mého tátu, máma s Lucy stály opodál a taky na ně miřili zbraněmi.
,,Co se tu děje?!,, zařvala jsem a bylo mi jedno,že křičím na nějakého poldu.
,, Původně jsme chtěli zatknout jenom tvého otce,za jak to říct jedním slovem za vandalismus. ,, řekl ten hnusnej Hops. Jenom jsem se zasmála.
,,Kdyby nebylo nás tak nemáte polovinu zločinců,protože jste neschopní,, ukázala jsem na něj a čekala co odpoví. Jenom si stoupl rovně a dělal,že má nějaké ty svaly. Ale mě to teda nevystrašilo. Jenom jsem se tomu zasmála.
,,Tak toto má být Hops?? ,, zasmála jsem se a šla si v klidu do kuchyně.
,,Taky ji vemte půjde s námi,, řekla nějaká bloncka od Hopse. Ucítila jsem jak mi někdo chytl ruce a dával mi na ně něco co docela hladilo a to byli jednoduše pouta. Cukli semnou a vedli mě do auta i s tátou a Jaiem. A vezli nás na policejní stanici.

---------
,,Tak a teď nám všechno řekneš,, opřel se o stůl Hops,nechápu,proč začli semnou. Možná proto,že jsem holka.
,, Tak to se pleteš,, odsekla jsem a sedla si a v klidu se opřela o židli.
,,Hele holčičko zatím jsem v klidu. Tak začni srát slovíčka,, byl kontakt z očí do očí.
,, Nemyslím,už vám vystoupli žilky třeba tady,, řekla jsem a ukázala jsem mu na výstupek na čele. Udeřil silně do stolu a šel do rohu místnosti.
,,Nezahrávej si sním,, ukázala na mě.
Hops udeřil do zdi a šel zas ke mě.
,, Ale ale Hopsíček zuří,, uchechtla jsem se.
,,Kurva!!!! ,, zařval a udeřil do stolu tak,že ho zlomil. Neudržela jsem smích.
,, Odveďte ji,jinak ji roztrhám na kousky,, zuřil.
,, To bys nedal bábovko,, řekla jsem když odcházel ze dveří. Zastavil se. Otočil se a všechny poslal ven a byli jsme tam jen my dva .
,, Kdybys nebyla holka tak tě beru aj do týmu,, řekl.
,, A to jakoby vadilo,že jsem holka?? No skvělý. A co ta bloncka ta je mužatka??,, zeptala jsem. Neodpovídal.
,,Víte co já jdu dom i s ostatními čauvec,, vstala jsem a šla ke dveřím. Otevřela jsem a tam stála ochranka,jenom jsem je popostrčila a šla za tatou.
,,Hopsi to ji nechas...,, ani to nedořekla.
,,Jo,využijem je,, řekl a odešel.
,,Zlata moje jdeme dom,, řekla jsem když jeden chlápek otevíral celu. Jenom se na mě nechápavě koukli.
,,Řeknu doma,, uculila jsem se. Vzala se s Jaiem za ruku,táta šel vedle nás a šli jsme dom. Teda,ukradli jsme jedno policejní auto, přesněji Hopsovo.
A jeli jsme domů.

---------

,,Mami jsme doma,, zakřičela jsem. Najednou se máma odněkud vyřitila a přisála se tátovi na rty.
,, Ale já volala ,, zasmála jsem se. Všichni se na mě koukli.
,, Tak já to napravím,, řekl Jai. Chytl mě okolo pasu a dlouze mě políbil. Rukama pomali sjel na zadek
,,Ehm,, odkašlal si táta.
,, Taky se tu koušete před námi tak co,, řekla jsem,máma se zasmála,ale táta ne.
,, Ajaj,, zasmála jsem a utekla. Táta se ze smíchem rozběhl zamnou.
,, Tati já to tak nemyslela,, řekla jsem,když jsem se schovávala za židlou.
Chtěli jsme ve srandě pokračovat dál,ale zazvonil zvonek.

Doufám,že libí:) na chyby nekoukat:) Vote a Comments potěší:) a moc děkuji všem co to čtou:) dneska je to docela o ničem,ale musím nějak navázat na tu akci co zachvipku bude:D
Liddy:)

Light Revenge // Jai Brooks Cz//Kde žijí příběhy. Začni objevovat