,, Vypadněte pryč!,, namířila jsem na tátu bouchačku.
A šla jsem si stoupnout před Shawa. Ikdyž jsem měla pamět zpátky musela jsem to zahrát.
Namířila jsem na tátu,Lucy se na mě dívala vykulenýma očima.Mrkla jsem na ni a doufala,že to uvidí a povedlo se.
Hned táhla tátu zpátky do auta,on byl v šoku.Sorry tati,ale věř mi prosím.
Jakmile odjeli schovala jsem zbraň a otočila se k Shawovi.
,,Dobrá práce Liddy,,pochválil mě Shaw. Jenom jsem kývla.
,,Jdu se projet,,zamávala jsem když jsem odcházela k autu.
Nastoupila jsem a poklepala zezadu na sedačku.Jai hned vylezl zamnou dopředu.
,,Zbaštil to a Lucy věděla co dělám,,řekla jsem.
,,Jsi moje šikovné zlatíčko,,polichotil mi a dal mi lehký polibek na tvář. Usmála jsem se a konečně nastartovala a odjela domů i s Jaiem. Táta ho musí poznat jaký je!----------------
Dojeli jsme před náš dům. Vystoupili jsme a hned ke mě šla máma. Byla vystrašená.
,,Kdo jsem?,, měla slzy v očích.
,,Mami už se mi všechno vrátilo a to tady díky Jaiovi,nebo-li můj kluk...,, to kluk jsem řekla potichu . Máma ho najednou držela v objetí.
,,Děkuji!!,, z neštěstí začla brečet štěstím. Jak jsem se na něj dívala,ucítila jsem objetí zezadu. Koukla jsem se a byla to Lucy.
,,Poznala jsi to?,,zeptala jsem se jí.
,,Ona jasný,ale musela jsem tvého tátu uklidňovat celou cestu. A věř mi bxla to fuška,, zasmála se. Zasmála jsem se sní.
,, Kde je táta??,,zeptala jsem se mámi. Tak ukázala na dům,vzala jsem Jaie za ruku a šli jsme za ním.
,,Tati toto je Jai,, řekla když jsem ho uviděla v kuchyni. On se na mě jenom koukl a poté zas na linku a hrál si s prstýnkem.
,, Tati já fakt nevěděla zezačátku kdo jsi....uhodila jsem se silně do hlavy a všechno jsem zapomněla,ale Jai mi pomohl a už se mi vše vrátilo,, řekla jsem,ale neodpovídal. Ukázal jsem na Jaie ať zůstane na chodbě a sama jsem si šla sednout za tatou. Sedla jsem si vedle něho a začlo hrozné ticho.
,, Tati pamatuješ jak jsi mi říkal,když jsem byla malá,že jsem ta nejlepší holčička na světě a kdykoliv tu budu pro tebe,, nic neříkal tak jsem pokračovala..
,,Nebo už od tří let jsi mě vozil v autě a vysvětloval mi všechny věci a říkal;, Jednou budeš taky tak dobrá jak já,ale máš se toho ještě hodně co učit,, pak ses zasmál a řekl;,Ale na mě stejně nemáš,, jsem narcis po tobě,, uchechtla jsem se a on semnou jo!
,, Tati prosím odpusť mi to,ale možná to bylo k něčemu dobré a to,že si furt myslí,že jsem ztratila tu paměť,, řekla jsem a položila ruku na linku,on mě za ni chytl,koukl se na mě.Měl skleněné oči.
,,Jsi úžasná dcera!!,, usmál se,objal mě a jemně políbil na tvář.
,, Mám tě ráda!!,, zašeptala jsem mu do ramene.
,,Já tebe taky!!,, odpověděl.
,,Tati Jai je jinej než si myslíš,, odtáhla jsem a smutným pohledem se na něj koukla.
Vstal a šel k němu. V první moment jsem myslela,že mu něco udělá,ale naopak objal ho. Musela jsem se nadtím usmát. Bylo hezký vidět,že se jakoby udobřili.
,, Jste moji úžasní kluci,, zasmála se a chytla je okolo krků. Oni samozřejmně se bránili jeden mě chytl pravou nohu a ruku a druhej levou nohu a ruku, vyzvedli mě do vzduchu a někam semnou běželi.
,,Hele víte,že vás miluji??!,, křičela jsem ze smíchem. Oni mě stejně ignorovali. Najednou jsme se objevili na zahradě. Sakra ne chcou mě hodit do bazénu.
Netrvalo to chvilku a už jsem byla v té vlažné vodě.
,, Zlobivá holka,, plácli si.
,, Hele vy jste nějací velcí kamáráčov ne??,, s těmito slovy jsem vylézala z bazénu.
,, Vadí??,, zeptal se Jai.
,, Ne naopak jsem ráda!!,, usmála jsem se. Oni se mi začli smát,protože to oblečení se na mě přicuclo. No skvělý vypadám jak debil! Luxus!
,,Pojď dáme si něco k jídlu,, řekl otec.
,, Ale mazej se převléct,, dodal.
Jai chtěl jít semnou,ale Paul ho zastavil.
,,Sama,, řekl důrazně. Uchechtla jsem se tomu,furt to bude ochránce můj.
,,Hned jsem tu,, zasmála jsem se a rychlým krokem jsem šla do pokoje. Rychle jsem si dala čisté a hlavně suché oblečení a seběhla jsem za nima dolů,ale nemohla jsem uvěřit svým očím......Doufám,že líbí:) na chyby nekoukat:) Vote a Comments potěší:)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...