Z auta vystoupila nějaká bruneta a nějaký blonďatý muž,chvilku se rozhlížel. Jakmile se koukl na mě,šel rychlým krokem ke mě.
,, Liddy pozor!!,, zakřičel Shaw.
,, Shaw!,, zařvala ta bruneta a šla k němu,ale cestu jí zkřížila Nikki.
Ten muž mě chytl za ruku a táhl mě k jeho autu,vysmekla jsem se mu a ustoupila.
,, Neser mě a nastup do toho auta!!,, začal na mě křičet.
,, Já ..já jaksi nevím kdo jsi,, řekla jsem.
,, Nedělej si ze mě srandu a nastup!!!,, chytl mě znovu za ruku,to už jsem se začla bránit. Tu ruku jsme mu chytla a zakroutila sní, trochu zakričel. Uvolnil a já šla od něj dál.
,, Co to do tebe vjelo??,, díval se na mě.
,, Paule, nepamatuje si tě! Liddy je to náš nepřítel!,, řekl Shaw.
,,Braň se,, řekl Beau.
,, Jak nepamatuje??,, zaleskli se Paulovi? oči.
,, Já fakt nevím kdo jste,, řekla jsem. On se na mě díval lesklýma očima.
,,Liddy sakra je to tvůj táta!!,, zakřičela na mě ta bruneta.
Na všechny jsem se nechápavě koukla,udělala pár kroků dozadu a pak se otočila a běžela pryč,bylo toho na mě moc...
Uslyšela jsem jak někdo zamnou běží,na nějakém stole jsem uviděla bouchačku. Vzala jsem ji a otočila se,ale nemusela jsem se bát byl to ten Jai.
,, Jejda už jsem se lekla,že je to někdo z těch dvou,, zasmála jsem se. Ale jemu do smíchu nebylo.
,, Děje se něco??,, zeptala jsem se.
,, To byl tvůj otec..,, vypadal vážně.
,, No,ale já si ho nepamatuji,, řekla jsem.
,, Liddy sakra vzpomeň jsi!!,, zatřásl semnou. Chytla jsem mu ty ruce a zdělala je ze sebe.
,, To není tak jednoduchý chápeš??,, odsekla jsem mu.
,, Aspoň řekni,že si ho trochu pamatuješ,, řekl..Neodovídala jsem.
Najednou začal něco lovit v kapse. Vytáhl řetízek.
,, Toto je tvoje!! Je to z noci kdy jsme se poprvé viděli a já se do tebe zamiloval! pamatuješ??,, v tu chvíli co to řekl, přeběhla mi hlavou vzpomínka;
,,Ještě se možná uvidíme,, zamávala jsem mu prstama.
,,Počkat cože?!,, zeptal se.
Vrazila jsem mu,upadl na zem a já si šla pro Lucy.
,,Asi jo,, řekla jsem.
,, V ten den jsi ho ztratila, od té doby jsem doufal jestli tě znovu uvidím a podařilo se. Potkali jsme se na závodech! Měli jsme spolu závod a ty jsi vyhrála a vybrala jsis jako výhru toto,, řekl,rychle jsi mě přitáhl a políbil. V tom se mi v hlavě odehráli ty závody;
,,Ahoj dáváš dobré rány,, ,,Já jsem Luke a toto je Jai,, ,, Někde je Lucy,, ,,Dáme závod??,, ,,O auto??,, ,, Připravit pozor TEĎ!!,, ,,Prohraješ,, ,, To bys nedal,, ,,Myslíš,, ,, Liddy je zpět!! ,, ,,Asi budu častěji prohrávat,,
V hlavě se mi odehráli celé ty závody i ten polibek s Jaiem. V ten moment jsem se od něj odtrhla.
,, Ano pamatuji,, řekla jsem a čekala jak bude pokračovat.
,, Tvůj táta tam pak dojel a zakázal ti se semnou ztýkat,ale chtěla jsi to porušit. Večer jsi mi zavolala,ale zvedl to můj otec a řekl ti,že mi něco udělal,chtěla jsi mě jít zachránit,, řekl se slzami.
Jaie dlouho neuvidíš zlato *šibalsky se zasmál
Nech ho!!*zakričela jsem
Dojdi si pro něj! *zavěsil .
,, Ano a já pak utekla z domu,abych tě zachránila,, řekla jsem.
,, Přesně a pak se tu odehrála bitka tebe a Nikki,kterou jsi porazila. Ale pak se vyřítil Luke a bouchl tě do hlavy a tys silně spadla na zem..od té doby jsi nic nepamatuješ,, řekl a po tváři mu stekla slza.
,,Nikdo nebude sahat na moji holku!!,, uslyšela jsem hlas zamnou...
,, Prohlédni si ten řetízek a pořádně se zamysli,, dal mi ho do dlaně a jakmile jsem se na něho koukla odehrál se mi hlavě můj celý život.
,,To..to byl můj táta a Lucy,, vydechla jsem silně.
,, Ano!!,, zakřičel. Vrhla jsem se mu kolem krku.
,, Děkuji!! Děkuji!! Miluji tě!!,, brečela jsem. Odtáhla jsem se od něj,chytla ho za tváře a dlouze ho políbila.
,, Jdeme za mojím tátou,, řekla jsem, chytla jsem Jaie za ruku a šli jsme zpátky.
,, Počky bouchačka se bude hodit,, řekl a podal mi ji.
Chytl mě znovu za ruku a vydali se za nimi. Myslím,že mám plán na Shawa...
Doufám,že líbí:) 2 části za jeden den je nějak hodně,ale přemluvila mě Nikky:D takže:D...na chyby nekoukat :) Vote a Comments potěší:)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...