Krása!! Město je ještě osvětlené a když jedete ještě obrovskou rychlostí tak je to zážitek jak něco. Miluji ho!
Najednou se ze zatáčky vyřítil Range Rover. Kurva!! Rychlým pohybem jsem volant otočila doprava a udělala smyk! A poté zastavila. Doprdele kdo je takový blázen?!
,,Hele ty nádhero,co si jako myslíš??,, vystoupila jsem z auta a šla směrem k tomu blbovi.Byla jsem nasraná.
,, Ty si na mě neotevírej hubu špinavá bloncko!!,, zařvala na mě nějaká bruneta,která seděla za volantem.
,,Drž hubu a řekni co si jako myslíš,že si tu budeš jezdit jak blázen?!,, opřela jsem se rukou o dveře toho Rangu.
,,Za 1. ruce pryč od mého miláčka!! ,, koukla se na mě otráveným pohledem. Oddělala jsem svoje ruce z toho blbého auta.
,,A za 2. v tuto dobu patří tady ta silnic mě!!,, vyšla z auta a vyhrňovala ten svůj baculatý nosánek.
,,Já už tu jezdím pěkných pár let,a ještě jsem tě tu nepotkala,, dala jsem si ruce v bok a koukala na ni.
,, Taky jsem se ted nastěhovala nedávno víš?! ,, v ten moment jsem se zarazila,protože Vin mluvil něco o tom,že jeho dcera a manželka se sem konečně nastěhovali. Snad to není jeho dcera,ale tak podoba tam je. Má kuráž a má oči jak on.
,,Není tvůj taťka Vin?,, nazdvihla jsem obočí a čekala co řekne. Ale myslím,že to není ona.
,,Ano.Jak to víš??,, udivila se. Okey, trochu mejlka. Je to jeho dcerka.
,,No jen,že můj taťka je jeho kolega. ,, Zkřížila jsem si ruce na prsou a opřela se o kapotu mého zlatíčka.
,,Paul??,, ukázal na mě s prstem a smíchem. Kurňa tak podobná mu snad nejsem.
,,Jo...hej,zapomenem na to! Čau Liddy,, natáhla jsem k ní ruku a čekala jak zareaguje.
,,Okey,Zdar Lucy,, potřásli jsme si rukou. Už se mi zdála,že je trochu v pohodě.
---
Dojeli jsme s Lucy před můj barák. Zaparkovali jsme naše zlatíčka a šli jsme za otcama do dílny.
,,Lucy??,, ztuhl Vin když montoval motor. Okamžitě položil klíče a šel směrem k ní. Všichni ostatní jsme se na ně dívali. Když si stoupli vedle sebe ,tak podoba byla až moc vidět.
,, Už jsme s mamkou dojeli jak vidíš,, řekla Lucy,když byla v jeho objetí.
,, A jak vidím našla jsi si novou kámošku,, ukázal na mě Vin.
,, A způsobem jak bys to nečekal.,, zasmála jsem se. Najednou se zamnou objevil můj táta.
,,Kurňa ta podoba!!,, čuměla na mě Lucy.
,,No ty máš co říkat,, obě jsme se zasmáli. Táta mě pohladil po zádech a vyměnil pozici s Lucy. Šel za Vinem.
,, To je Lucy??,, zeptal se můj táta Vina. Vin jenom přikývl a dál se na nás díval.
,, Pamatuji ji si jako malou holčičku,kterou jsem nosil v náručí a teď? Teď je to kus baby...ach ten čas rychle utíká,, povzdechl si Paul.
,,Jo to máš pravdu Paule,, poplácal ho Vin po zádech a dál se šel věnovat motoru.
,, My se jdeme projet!,, zakřičela jsem a šla směrem k autu.
,,No...tak nic..,, zarazila jsem se po těchto sloves co vypustil můj taťka. Rychle jsem se otočila a koukala se na něj.
,, Jen,že jsem tě chtěl vzít na menší akci,ale ty....,, zasmál se. Rychlým krokem jsem došla k němu..
,,Jedu s vámi,, řekla jsem.
,,Ehm?!,, ozvala se Lucy u dveří.
,,Ty jedeš taky,, řekl Vin. Lucy se rozzářili oči a už mačkala Vina v objetí.
Poprvé slyším,že mě sám od sebe táta zve na nějakou akci.Asi to bude něco lehkýho,ale i tak chci jet...
Zatím je to o ničem,ale snad se vám to líbí:)... na chyby nekoukat:D Vote a Comments potěší:)
Liddy
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...