,, Luke jedem?,, zeptal jsem se Lukeho, když jsem nastupoval do auta.
,, Jojo,, řekl a už nasedal do svého.
,, Tak my jedem,, zařval jsem na otce.
,, Dovezte mi ty dvě holky!,, ušklíbl se. A otevřel nám dveře od garáže a my jsme se vydali na ty závody.*Liddy
Dovezla jsem Lucy zpátky domů. Dojela jsem před barák a tam stál Vin a otec.. Vypadal naštvaný.
,, Něco vám vezu,, vystoupila jsem a otevřela jsem Lucy dveře. Jakmile vystoupila Vin ji stáhl k sobě do náruče.
Najednou vyšla z domu mamka i Lety. Lety chvilku stála bez pohybu, ale pak se rozběhla za Vinem.,, Lucy!,, rozbrečela se. A hned ji objala. A několikrát ji dala pusu do vlasů.
,, Děkujeme Liddy, jsi odvážná,, došel ke mně Vin a objal mě.
,, To nic není,, usmála jsem se. A šla jsem k tátovi.
,, Jsi na mě naštvaný?,, koukala jsem se do země a čekala co odpoví. Najednou jsem ucítila jeho ruce na mojich zádech a jak mě svírá v objetí.
,, Jsi statečná,, řekl a dal mi pusu do vlasů, abych vám řekla pravdu hodně mě to zahřálo u srdce. Takový slova od táty neslyším každý den.
,, Po tobě,, odpověděla jsem a objala ho též. Mamka se na nás dívala a po chvilce nás taky objala. Rodinný objetí miluji.
,, Mami dneska jsou závody a mno...,, začla jsem dělat psí oči.
,, Můžeš,, usmál se táta! Byla jsem nejvíc happy.
,, Děkuji Lucy jedeš?,, koukla jsem se na ni. Ta se koukla na Vina a ten jen přikývl.
,, Ale vraťte se obě!,, zakřičel můj otec předtím než jsem nastartovala...*Závody
Dojeli jsme s Lucy tam. Bylo to jako vždycky úžasný! Vystoupila jsem z auta a šla si hledat soupeře na závod. Chodila jsem mezi úžasnými auty, dokud jsem nezahlédla povědomou tvář. Chvilku jsem přemýšlela, ale pak mi docvaklo, že je to ten kluk, kterému jsem vrazila. Uchechtla jsem se.
,, Něco k smíchu?,, ozval se hlas zamnou. Rychle jsem se otočila a uviděla kopii toho kluka. Koukla jsem se za sebe, ale on tam furt stál. Buď mám halucinace a nebo jsou to dvojčata. Asi to druhé.
,, Mno ne nic,, odpověděla jsem.
,, Pojď za námi,, řekl a poplácal mě po zádech. Přikývla jsem a šla s ním.
,, Ahoj dáváš dobré rány,, zasmál se ten druhý.
,, Ahoj Děkuji,, zasmála jsem se.
,, Jak se jmenujete?,, zeptala jsem se jich, protože jsem měla zmatek kdo je kdo.
,, Já jsem Luke a toto je mé dvojče Jai,, ukázal na sebe a potom na toho roztomilejšího.
,, Liddy,, usmála jsem se.,, A někde je Lucy,, zasmála jsem se a oni semnou.
,, Ehm ta Lucy je za tebou,, odkašlala Lucy. S toho jsem dostala ještě větší výtlem.
,, Toto je Lucy,, řekla jsem a snažila se nesmát.
,, Hele vás znám!!,, zamračila se Lucy.
,, Klid jsou v poho,, řekla jsem. Lucy protočila očima a šla ke svému autu. Luke se hned rozběhl za ní. A zůstala jsem tam jen Já a Jai.
,, Dáme závod?,, zeptal se.
,, O auto?,, nazdvihla jsem obočí.
,, A co třeba o něco jiného?,, zkousl si ret.
,, Okey, pak si řeknem, ale ted jedem,, řekla jsem a nastoupila do svého BMW. Oba jsme dojeli ke startu. Došla tam nějaká holka.
,, Připravte se,, ukázala na mě, Jemně jsem šlápla na plyn.
,, Pozor,, ukázala na Jaie. Uslyšela jsem motor.
,, Teď!!!,, zařvala a máchla rukama k zemi. Dupla jsem na plyn a rozjela jsem se.
Jízda může začít!Tak další část je tu. Doufám, že líbí. Na chyby nekoukat! :D:) a psala jsem to na mobilu, takže chyb je tam asi vic :D
Vote a Comments potěší :)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
Hayran KurguVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...