17*

664 61 1
                                    

Šla jsem otevřít a byl tam Vin.
,,Jee Ahoj,, vypískla jsem a objala ho.
,, Čaute,nemám tu náhodou dcerku??,, zeptal se a nenápadně se koukp směr obyvák.
,,Ne nemáš,, ozvala se Lucy z obyváku. Jenom jsme se tomu zasmáli.
,, Tak nic chtěl jsem ji vzít na výstavu aut,přesněji na její nejoblíbenější,ale když nechce,, dělal,že je na odchodu. Najednou se vyřitila Lucy z obyváku a během sekundy měla obuté boty.
,,Můžem,, uculila se a už šla k autu.
,, Ehm??,, odkašlala jsem. Udělala pár kroků zpátky,otočila se a rozloučila se semnou. Pak společně s Vinem šli k autu a odjeli.

,, Kde jsme skončili?? ,, zeptala jsem se. Ale nikdo neodpovídal.
,, Tak si polibte víte co,, vyplázla jsen na ně jazyk a šla k sobě do pokoje, přidal se ke mně Jai. Jak jinak že.

,, Jsi na rodiče nějak drzá puso,, řekl Jai jakmile zavřel dveře.
,, My jen tak škárlíme,, zasmála jsem se. On semnou. Pak se vydal pomalými kroky ke mě.
,, Pane už se ke mě nepřibližujte,, křičela jsem,ale on šel blíž a blíž ke mě.
,, Jestli mi něco uděláte začnu ještě víc křičet,, řekla jsem když jsem ucítila na zádech zeď. On došel až ke mě,opřel se rukama o zeď.
,, Tak to,abych vás umlčel,, řekl potichu a potom se mi jemně přisál na rty. Vůbec jsem neprotestovala naopak jak se chtěl odtáhnout jemně jsem mu zkousla spodní ret,hned věděl co chci. Usmál se a zas se mi přisál na rty. Ach jak já ho mipuji!
Při líbání si ruce obmotal okolo mého pozadí,vyzvedl mě do vzduchu,já ho chytla za tváře a furt ho líbala. Šel semnou k posteli. U postele mi dal dlouhou pusu na krk, a poté hodil na postel. Sundal si rychle tričko,vrhl se znovu na mě. Uživala jsem si to.
Už se chystal zaútočit na moje tričko,ale někdo zaklepal. Rychle jsme vyletěli z postele. Jai si rychle natáhl na sebe tričko, já si upravila vlasy a dělali jsme jako nic.
,,Děcka nechcete něco na jídlo??,, byl to táta.
,, My dojdem,, odpověděla jsem mu. Jakmile jsem uslyšela,že odchází koukla jsem se na Jaie. Ten se začal smát a já sním
,, Odloužíme to na jindy brouku,, zasmála jsem se.
,, Bohužel,, udělal nachvilku smutnej obličej,ale pak se mu vrátil úsměv.
Bouchla jsem ho do ramene jenom sykl, já udělala obličej ala snad tě to nebolelo nádivko?. Vyšla jsem z pokoje a šla za nimi dolů. Jai se jemne otřel o moje konečky prstů. Hned jsen ho chytla a šli jsme..

,, Co jste tam dělali tak dlouho??,, zeptal se zvědavě otec.
,, Nebuď zvědavý Paule,, řekla máma. Mrkla jsem na ni a vydala se ruku v ruce s Jaiem do obyváku. Táta nás skenoval pohledem. Jenom jsem se tomu smála.
Zapli jsme si tv,ale vyrušil nás Tej,který sem vletěl jak splašený.
,, Shaw jede sem!!!,, zařval. Táta rychle vstal z barové židličky a běžel do garáže. Já s Jaiem hned za ním.
,, kde je ted??,, zeptal se hned otec jak došel k těm počítačům.
,, 1km od nás,, řekl Tej.
,, K sakru. Vy dva musíte odjed !! ,, řekl táta. Jenom jsem přikývla. A šla s Jaiem do auta.
,, Kdyby nás tu našli tak je po nás. Shaw nevím,že mám paměť zpátky a navíc neví,že jsi semnou.,, řekla jsem když jsem couvala z garáže...
,, Já vím,, odsekl.
Vycovala jsem a jela jsem směr zpátky k Shawovi,ale to jsem neměla dělat....

Omlouvám se,že je až dneska,ale nebyl čas. Doufám,že líbi:) na chyby nekoukat. Vote a comments potěší :)
Měli byste zájem,abych napsala LIGHT REVENGE 2? Bylo by to pokračování,protože toto brzo skončí :)
Liddy:)

Light Revenge // Jai Brooks Cz//Kde žijí příběhy. Začni objevovat