Došel jsem do dílny a tam stálo nějaké BMW. Ale řidič nikde.
Uslyšel jsem něčí kroky. Rychle jsem se schoval za sloup, nabil zbraň. Ten zvuk přicházel ke mně blíž a blíž. Čekal jsem až bude u mě a připravoval se na výstřel.
Když už byl u mne, rychle jsem namířil a chystal jsem se vystřelit, ale uviděl jsem tu holku z fotek.
,, Co tu děláš?!,, hrál jsem si na drsňáka.
,, Tak už vystřel ne?,, v jejích krásných hnědých očí jsem neviděl strach, ale spíš odvahu. A to se mi dost líbilo.
Schoval jsem zbraň a koukal se jen a jen na ni.
,, Odpovíš mi někdy?,, zeptal jsem se a zkousl si ret.
,, Jdu si pro něco co je mi docela dost drahé!,, jenom odsekla a vydala se pryč.
,, Haha, ale to nepůjde,, řekl jsem. V ten moment se zastavila a otočila se na mně.
,, A zabráníš mi v tom nějak??,, dala si ruce v bok. Sakra byla dost sexy!
,, Asi ne,, řekl jsem.
Začala se smát.
,, Tak toto má být Shawa syn jo?,, furt se smála. Tyto slova mě vytočila. Rychle jsem šel k ní. Předloktí jsem jí namáčkl na krk a celou ji přirazil na zeď.
,, Hele holčičko, můžeš být ráda, že ještě žiješ.,, naštvaně jsem se jí koukl do očí, ale ona z toho měla furt srandu.
,, Najednou je z tebe drsňák jo?,, zasmála se. Pustil jsem ji.
,, Je v zadu než mě naštveš tak běž pro ni..,, řekl jsem. Sakra co to melu, mám tu holku hlídat a navíc tu mám tu druhou, kterou táta chce. A já je nechám utéct?
,, Děkuji,, řekla,, Si roztomilej,, jen jsem se pousmál.
,, Ještě se možná uvidíme,, prstama mi zamávala.
,, Počkat cože?,, v ten moment mi jednu vrazila a já spadl na zem a upadl do bez vědomí...
Když jsem se probouzel uviděl jsem nad sebou hlavu táty, Lukeho a Beaua.
,, Kdo tu byl?,, zeptal se nasraný táta.
,, Ta bloncka,, vyflusl jsem krev na zem. Luke mi podal ruku a já vstal.
Otec šel na plošinu kde jsou počítače a stůl na kterém jsou často obálky s informacemi.
,, To si děláš srandu, že tě přemohla tato hubená holka?,, začal se smát Beau.
,, Je jiná, než se zdá,, chytl jsem ho za tričko.
,, Dost!,, zařval otec. Pustil jsem Beaua a můj zrak směřoval do země na, které jsem uviděl řetízek. V momentě se mi vybavila ta holka, je to její řetízek měla ho na krku.
Schoval jsem ho botou a dál jsem poslouchal otce.
,, Zatím co my ji hledali doma,ona si v klidu šla pro svojí sestřenku,, řekl otec a všechny skenoval pohledem.
,, Tak teď vlastně nemáme nic,, řekl zamyšleně Beau.
,, No to máš pravdu,ale my to získáme zpět. ,, uchechtl se.
,, A Jak??,, zeptal se Luke a přesměroval oči na otce.
,,Jak?? Mno víš jestli je ta holka po Vinovi a ta druhá po Paulovi.Tak zítra budou na závodech,, zasmál se.
,, A kdo tam půjde??,, zvědavě jsem se zeptal,ale chtěl jsem tam jít a znovu ji vidět.
,, Ty a Luke,, řekl. V ten moment se mi rozzářili oči.
,, Nachystejte si auta zítra máte misi chlapci,, řekl táta a šel něco dělat na PC.
,,Jasné,, řekli jsme sborově. Jai zítra ji zas uvidíš raduj se!!
Dneska je to z pohledu Jaie :D doufám,že líbí :) na chyby nekoukat:)
Vote a Comments potěší:)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...