19*

618 58 7
                                    

,, Proč jsi ji kurva zabil?!!,, vyjel jsem na otce jakmile jsme dojeli dom. On se jen zasmál. 

Silně jsem se nadechl a snažil se udržet,protože bych mu nejraději vrazil. 

,, Proč? Protože ta děvka věděla příliš mnoho,, zasmál se. To už jsem se neudržel a jednu mu vrazil. Jakmile jsem to udělal Beau a Luke mi chytli ruce a drželi mě. 

,, Nebyla to žádná děvka!! A kdyby ses sní domluvil tak nic by neřekla! ,, zařval jsem na něj. On se jen otočil a odcházel.

,, Jak by bylo tobě kdyby mámu zabili před tvýma očima??,, jak jsem to dořekl tak se zastavil.

,,Chápeš jak se ted citím?! Ztratil jsem něco co mi bylo velice drahé a co jsem miloval a milovat nepřestanu!!,, začal jsem na něj řvát ještě víc. On se otočil a překřížil ruce na hrudi a koukal na mě. Silně jsem polkl.

,, Tati zabil jsi osobu,kterou jsem miloval. Jen si představ jak by bylo tobě,, táta ukázal gesto,aby mě kluci pustili. A udělali to, já si prokřupal krk a šel k němu.

Došel jsem k němu a on mi vlepil facku,pak chytl za bradu a díval se mi nasraně do očí. 

,, Synu neměl jsi se do ní zamilovat!! Už hodně dlouho jsem měl v plánu ji zabít a ty to víš!! Teď mazej do svého pokoje!! Ihned!,, cukl mi z bradou a jedním prstem ukázal at jdu pryč. Poslechl jsem jako pejsek. Musel jsem jinak by mě snad i zabil. 

*Paul

Kde je ten parchant sakra?! říkal jsem si v duchu když jsem asi 2 hodiny jezdil okruh okolo domu. 

,, Shaw je u sebe ve skladu,, ozval se Tej ve vysílačce. Ulevilo se mi Mia a ostatní jsou v bezpečí. Chtěl jsem zavolat Liddy,ale byla nedostupná. Ona nedostupná,to není možný. Zkusil jsem to asi 3x ale nic. Asi je doma.

-------------------

,, Zlatíčka jsem doma,, řekl jsem jakmile jsem vešel do domu. Z kuchyně vyběhla vyděšená Mia. 

,, Kde je Liddy??,, zeptala se hodně vyděšeně. V ten moment jsem začal mít strach i já. 

,, Ona..ona není doma??,, vykoktal jsem to ze sebe. Když se Mia chystala odpovědět,ale někdo zazvonil. Byl jsem kousek od dvěří tak jsem otevřel. Stál tam Hops a jeho poskoci. 

,, Zas mě jdeš zatknout??,, naštvaně jsem se ho zeptal. 

,, Liddy je v nemocnici,, odpověděl. Mia se v ten moment zhroutila a začla mi plakat na hrudi. 

,, Co se stalo!!????,, zděšeně jsem se na něj koukl. On vytáhl nějaké fotky. Bylo na nich Liddy auto,celé ohořelé a rozbité. 

,, Někdo se jí pokusil zabít,ale nepovedlo se mu to..zatím,, povzdechl.

,, Jak zatím?!,, ukápla mi už 4 slza. 

,, Neví se jestli přežije. Je ted na operaci,, Mia mi úplně promočila tričko. A já taky brečel. Mohl jsem ztratit svou jedinou dceru,kterou jsem si přál snad celej život! Ne to se nesmí stát!!! 


Doufám,že líbí:) Na chyby nekoukat:) Vote a Comments potěší:)

Je to předposlední část:D...potřebuji vědět jestli chcete Light Revenge II?? :)

Liddy:)

Light Revenge // Jai Brooks Cz//Kde žijí příběhy. Začni objevovat