Dojela jsem domů.Prvně jsem dala auto do garáže,klíče do skříňky a šla do domu. Když jsem otevřela dveře od garáže zakřičela jsem;, Jsem doma,, ale bylo ticho. ,,Haloo??,, furt nic. Asi nikdo není doma. Asi jsou na misi.
Jenom jsem pokrčila rameny a dál to neřešila. Šla jsem si do kuchyně udělat čaj,ten mi vždycky pročistí mysl. Zalila jsem pytlík od čaje a šla si sednout k baru. A přemýšlela nad tím,jestli mám věřit těm slovům co mi říkal Shaw.Dopila jsem čaj a vzpomněla jsem si na tu flešku. Šla jsem pro ni do auta a potom do pokoje se na ni kouknout....
*Jai
Jakmile jsem dojel domů šel jsem ihned do svého pokoje. Sedl jsem si na postel a byl docela mimo. Asi víte z čeho nebo spíš z koho. Jedním slovem Liddy. Nedokážu na ni přestat myslet! Asi jsem se zamiloval,sakra. Chytl jsem se za hlavu a bouchl sebou do postele. Ta rána byla asi silná,protože se zatřásl i noční stolek a něco z něj spadlo. Nechtělo se mi to zvedat,ale něco ve mě mi říkalo,abych to udělal. Tak jsem si znovu sedl a šel to zvednout,když jsem to vytáhl z poza stolku. Musel jsem se usmát,byl to Liddy řetízek.
Držel jsem ho v dlani a myslel na Liddy. Už teď mi chybí.Na ten polibek nikdy nezapomenu.
Při myšlení na Liddy,jsem uslyšel dole v dílně divné zvuky. Schoval jsem si řetízek do kapsy.Šel jsem se tam teda kouknout. A byl to otec a dělal tam něco s autem a vypadal nějak šťastně.
,,Tati??,, zeptal jsem se mezi dveřmi. On se odtáhl od auta a koukl se na mě.
,, Synku brzy zahájíme náš plán zničit Paula,, zasmál se.
,, Jak??,, zeptal jsem se.
,, Liddy budu mít brzo omotanou okolo prstu,, šibalsky se usmál. Ne s Liddy nic plánovat nebude a hlavně jí nesmí ublížit!
,, A co sní?!,, nasral jsem se.
,, Nakecal jsem jí,že Paul není její otec a uvidíš,že zachvilku sem dojde dobrovolně,, uchechtl se a dál se začal věnovat autu. Chtěl bych,aby došla,ale nechci,aby byla tak zneužita. Nedovolím to!
,, Tati jdu se projet,, řekl jsem. Nic neříkal,ale to mi bylo jedno.
Hned jsem věděl kam pojedu a to k Liddy a říct jí pravdu. A její otec mě nezastaví. Nic mě nezastaví,abych se dostal k Liddy.
——————————————
Na GPS jsem si vyhledal její auto,tak bylo lehký najít ten barák. Dojel jsem tam a všude byla tma. Že by nebyla doma? No jdu to zkusit.
Jako slušný kluk jsem zazvonil,ani ne do 1 minuty mi otevřela Liddy. Jakmile mě uviděla skočila mi okolo krku. Cítil jsem se zas úplnej. Chytl jsem jí okolo pasu a vyzdvihl jí do vzduchu. Položil jsem jí zas na zem a ona se mi okamžitě přisála na rty. Byl jsem v nebi.
,, Liddy můžu dál?? Musím ti něco říct... ,, řekl jsem když jsme se od sebe odtáhli.
,, Jasný,ale jak dojede můj táta musíš se ztratit,, řekla a zatáhla mě dovnitř.
Šli jsme k ní do pokoje. Na počítači měla něco rozkliklé,ale jakmile jsem šel k tomu,vypla ho.
,, Tak co mi chceš říct??,, usmála se,ale byl falešný.
,, Mno....
Hodně části po sobě jaksi :D Doufám,že líbí:) na chyby nekoukat:)
Vote a Comments potěší :)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...