,,Mno...,, chtěl jsem jí říct,že jí otec lhal,ale dole se ozval její otec. Sakra
,, Musíš zmizet!!,, řekla a otevřela okno.
,, Já ,ale...,, ona mi dala prst před pusu a potom mě políbila. Nic jsem nenamítal jsem vylezl z okna a skočil dolů.
,, Ještě se vrátím,, zařval jsem.
,, Co ty tu chceš?!!,, zařval na mě ve dveřích její otec. Jenom jsem se na něj vražedně koukl a utekl k autu.On se vydal zamnou.
,,Tati nech ho sakra!!,, křičela Liddy z okna,ale on jí totálně ignoroval..
Nasedl jsem rychle do auta a odjel.... Sakra musím jí nějak říct pravdu,než skončí v pasti.
*Liddy
Jakmile Jai odjel,táta se koukl na mě. Já rychle zavřela okno a připravovala se na jeho křik až dojde nahoru. Netrvalo dlouho a byl tu.
,, Nejdřív někam zmizíš!! Já tě hledám všude možně a najednou tě najdu doma s tím debilem!!,, začal na mě křičet,já jenom koukala do země.
,, Máš zákaz chodit na závody,na jízdy a mise a nebudeš se s ním stýkat!!!,, pokračoval.
,, Nebudeš mi poroučet co mám dělat!!,, začala jsem na něj křičet s brekem. Bylo mi jedno,že asi vypadám jak zombie.
,, Vím,že nejsi můj otec!!,, zakričela jsem. V ten moment dole v kuchyni spadl talíř asi mamka. Táta se jenom zarazil.
,, To ti řekl kdo??,, objevila se máma mezi dveřmi.
,, Zjistila jsem si to sama,, nechtěla jsem to říct na Shawa,nevím proč.
,, To je lež!!,, bránil se táta,nebo jenom Paul?
,, Jak mi vysvětlíš toto?!!,, hodila jsem obálku s fotkama na postel. On si ji hned podal,koukl na ně a potom na mamku.Ta došla k němu,vytrhla mu to z ruky a začla si to prohlížet.
,, Snad tomu nevěříš!,, řekl už trochu s klidem Paul.
,, Není to tak jak to vypadá!!,, přidala se máma. Pustila jsem počítač a ukázala jim to video. Koukali se na to a byli mimo.
Máma potom ke mě došla,chytla mě za tváře.
,, To není pravda!!,, tyto slovy mi řekla do očí. Viděla jsem,že se jí chce brečet.
,, Vážně??,, zeptala jsem se.
,, Jo,, řekli oba sborově.
,, Omlouvám se....,, řekla jsem,posmrkla jsem a koukala se zas do země. Ucítila jsem objetí. Byl to táta s mámou.
,, Zlato jsi naše jediné dítě!!,, řekl táta a věnoval mi polibek do vlasů.
,, No..už nebude sama,, řekla máma s úsměvem. S tátou jsme na ni vykulili oči.
,, Bude další dítě do rodiny,, řekla a pohladila se po bříšku.
,, To si děláš srandu,, řekl táta a hned šel k ní a začali se líbat.
,, Cože?! já budu mít ségru nebo bráchu??,, byla jsem z toho mimo. MOc věcí najednou na mě.
,, Brášku,, řekla máma,jakmile se odtáhla od táty.
,, Aspoň,že tak sestru bych asi nechtěla,, nahodila jsem upřímný úsměv. Rodiče se začli smát.
,, Jako bys nemohla být Paulova,kouknite se na sebe do zrcadla. Jste jako dvojčata,akorát ty jsi v ženském těle,ale povahově jsi on. ,, řekla máme,když jsem se s tátou dívali na odraz v zrcadle a měla pravdu. Sakra jak jsem mohla věřit Shawovi.
Máma odešla a zůstal tam jenom táta.
,, Tati omlouvám se ti,, snažila jsem se znovu nebrečet. On se jen usmál a objal mě.
,, Snažím se ti dát všechno co můžu,nechtěl jsem,aby jsi skončil jak já,, řekl smutně.
,,Jak??,, zeptala jsem se.
,, Já svého otce ani neznal,nebo-li tvého dědečka,, políbil mě do vlasů. Já ho pevně stiskla.
,, Zapomeneme na to ok?,, řekl a odtáhl se ode mne.
,, Okey,, usmála jsem se. On me chytl okolo ramen a šli jsme spolu za mámou dolu.... Ale v hlavě mi zas začal skákat Jai.Doufám, že líbí :) na chyby nekoukat :) Vote a Coments potěší :)
Liddy:)
ČTEŠ
Light Revenge // Jai Brooks Cz//
FanfictionVyrůstala v záři světel. Jedinej zvuk co znala je zvuk motoru u jejího miláčka. Ale zároveň věděla co to je bolest,akce,rodičovská láska. Neznala,ale přátelství. Měla jenom pár kamarádů díky otcovi,ale tomu se nedalo říct přátelé.Spíš jenom kolegové...