Näitä lyhenteitä ja termejä käytetään kokoajan shiftauksesta puhuttaessa ja minäkin tulen käyttämään niitä tässä kirjassa, joten jos et muista mitä jokin tarkoitti voit palata tähän kappaleeseen.
DR = desired reality = haluttu todellisuus eli se todellisuus, johon halutaan päästä.
CR = current reality = tämänhetkinen todellisuus. Useimmat käyttävät tätä niin, että kun he ovat dr:ssä heille cr on edelleen se todellisuus, josta he lähtivät. Osa käyttää tätä niin, että cr on aina se todellisuus, jossa he ovat sillä hetkellä. Itse tykkään käyttää cr nimeä siitä todellisuudesta, jossa olen juuri sillä hetkellä, koska se on itselleni selkeämpää.
OR = orginal reality = alkuperäinen todellisuus eli se todellisuus, josta shiftataan muihin todellisuuksiin ja johon palaat. Hieman harvempi käyttää tätä, mutta itse tykkään tästä, koska se on jo nimensä perusteella mielestäni selkeämpi, kuin cr, koska original tarkoittaa alkuperäistä ja current tämän hetkistä.
IR = intended reality = intentoitu todellisuus (intentio selitetään myöhemmin). Tarkoittaa samaa, kuin dr, mutta desired on enemmän jotain mitä haluamme, mutta emme saa, kun taas intended on jotain mitä haluamme ja yritämme saada.
WR = waiting room = odotushuone. Tämä on tavallaan todellisuus dr:n ja or:n/cr:n välissä. (11. luku)
Metodi = menetelmiä, jotka auttaa sinua pääsemään dr. (4. luku)
Scripti = käsikirjoitus / muistiinpanot asioista, joita haluat dr. (5. luku)
Affirmaatiot = positiivisia ja kannustavia lauseita, jotka vahvistavat uskomustasi esim. minä osaan shiftata.
Subliminal = Viesti tai affirmaatio, jota emme pysty kuulla, mutta tietoisuutemme ymmärtää sen ja ns. uudelleen ohjelmoituu. Voi olla piilotettuna videoihin tai audioihin yms. Etsi esim. youtubesta tai spotifysta shifting subliminal.
Klooni = kehosi, josta et ole tällähetkellä tietoinen. Usein tarkoitetaan kehoa, joka jää or, kun shiftaat. (6. luku)
Mini shiftaus = Koet parista sekunnista muutamaan minuuttiin yhdellä tai useammalla aistilla olevasi dr.
Intention / intentio = (Suom. aikomus/tarkoitus) tarkoitus saavuttaa jotain. (10. luku)
YOU ARE READING
Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välillä
RandomTietokirja, jolla pääsee hyvin alkuun shiftaamisessa. En omista kannen kuvaa tai muitakaan kuvia.