17. Kysymyksiä ja vastauksia

193 8 3
                                    

Tässä kappaleessa yritän vastata kysymyksiin, joihin olen törmännyt mm. tiktokissa.

"Auttaako kristallit shiftaamisessa ja jos auttaa niin mitkä kristallit?"
Kristallit eivät vaikuta itse shiftaaiseen vaan ne vaikuttavat sinun värähtelyysi.

"Missä scriptiä pidetään tai mihin se laitetaan, kun shiftataan?"
Voi pitää ihan missä tahansa.

"Voiko olla useampi scripti? / Voinko käyttää aina samaa scriptiä?"
Sinulla voi olla niin monta scriptiä kuin haluat. Scriptiä ei käytetä, joten sinun ei tarvitse tehdä joka kerta uutta, kun shiftaat. Scripti on vain sinun muistiinpanosi dr:ästäsi.

"Voiko olla useampi dr?"
Voi olla niin monta dr:ää kuin haluat.

"Voiko shiftata eläimeksi?"
Voi.

"Voiko shiftata piirrettyyn tai peliin?"
Voi.

"Voiko shiftata itse keksimään maailmaan?"
Voi. Voit shiftata ihan mihin vain.

"Miten voi päättää mihin menee?"
Samalla tavalla, kuin päättäisit kävellä olohuoneesta keittiöön.

"Pitääkö tietää mihin haluaa shiftata?"
Se on suositeltavaa, mutta ei pakollista.

"Onko shiftaaminen noituutta?"
Vaikka shiftaaminen saattaakin kuulostaa noituudelta ja moni shiftaaja on kiinnostunut noituudesta, niin noituutta shiftaaminen ei kuitenkaan ole. Ne ovat kaksi eri asiaa. Voit olla noita ilman, että shiftaat ja voit olla shiftaaja ilman, että harjoitat noituutta.

"Onko shiftaaminen uskontoja vastaan?"
Ei ole. Voit myös halutessasi scriptata uskontosi dr:ääsi.

"Miten täysikuu vaikuttaa shiftaamiseen?"
Täydenkuun aikaan energiatasot ovat korkealla, joten voi olla helpompi shiftata.

"Jos scriptaan, että osaan puhua englantia niin osaanko?"
Osaat, ja tämä toimii myös muiden kielien kanssa. Voit myös halutessasi scriptata, dr:ässäsi puhutaan suomea.

"Jos scriptaan, että osaan soittaa kitaraa dr, niin osaanko soittaa sitä silloin myös or/cr?"
Taito voi helpottua, mutta et osaa sitä samalla tavalla, kuin dr. Kyseinen taito pitäisi opetella dr, jotta se jäisi paremmin muistiin, mutta taito ei silloinkaan olisi yhtä hyvä kuin dr, koska et ole saanut sitä or/cr lihasmuistiin.

"Entä jos jään jumiin dr?"
Jumiin jääminen ei ole mahdollista. Pois pääsy oli luvussa 4.

"Mitä tapahtuu jos kuolen dr?"
Palaat or/cr.

"Mitä tapahtuu jos kuolen or/cr, kun olen vielä dr?"
Aivo toiminnan lakatessa or/cr kaikki loppuu samalla tavalla kuin normaalistikin kuolemassa, et siis voi tällöinkään jäädä jumiin dr. Muistutan, että shiftaaminen ei itsessään voi aiheuttaa kuolemaa vaan kuoleman voi aiheuttaa jokin mikä tapahtuisi ilman shiftaamistakin.

"Voiko valot olla päällä, kun shiftaa?"
Voi olla. Saat olla pimeässä, valoisassa, peitto peitto päällä, ilman peittoa, päivällä, yöllä, istualteen, selällään, mahallaan... Saat olla ja tehdä ihan niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Shiftaamisessa ei ole mitään sääntöjä.

"Entä jos menen sekaisin metodin aikana taii avaan silmät liian aikaisin?"
Sitten voit sulkea silmät ja jatkaa siitä mihin muistaaksesi jäit.

"Mikä olisi hyvä metodi aloittelijalle?"
Ei oikein ole aloittelijoiden metodia, koska kaikille sopii niin erilaiset jutut. Selaile erilaisia metodeja ja kokeile sitä mikä sinusta vaikuttaa hyvältä. Vain kokeilemalla oppi mikä itselle sopii.

"Voiko shiftata ilman, että edes yrittää? / Voiko shiftata vahingossa?"
Voi. Jos shiftaat vahingossa niin pääset takaisin samalla tavalla, kuin normaalistikin (4. luku). Monet ovatkin kertoneet, että he ovat luultavasti shiftanneet nuorempana tietämättään, mutta eivät ole kiinnittäneet siihen huomiota, koska muut ihmiset ovat uskotelleet niiden oleen vain unia.

"Pystynkö scriptaamaan kloonini jonkinlaiseksi tai tekemään jotain?"
Et. Scriptaamalla ei pysty vaikuttamaan tähän todellisuuteen.

"Onko shiftaamisessa ikärajaa?"
Ei ole.

"Tietääkö dr tyypit, että et kuulu siihen maailmaan?"
Ei, ellet kerro.

"Entä jos teen jotain väärin shiftatessa? / Entä jos teen jotain väärin, kun olen dr."
Et voi tehdä mitään väärin, koska shiftaamisessa ei ole sääntöjä.

Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välilläDonde viven las historias. Descúbrelo ahora