11. WR ja ryhmäshiftaaminen

210 7 1
                                    

WR = waiting room = odotushuone. Wr:llä ei ole mitään tekemistä oikean odotushuoneen kanssa. Wr on paikka, johon voit shiftata ennen, kuin menet ir:ääsi/dr:ääsi. Se on tavallaan todellisuus or:n/cr:n ja ir:n/dr:n välissä. Voit visualisoida ja/tai scriptata itsellesi wr:n, se voi olla ihan minkälainen tahansa, sen ei siis tarvitse näyttää odotuhuoneelta. Kannattaa scriptata ovi tai portaali, jonka kautta pääset ir:ään/dr:ään (ovia ja ir:iä/dr:iä voi olla useampikin). Olen itse scriptannut wr:än, joka näyttää samalta, kuin minun cr/or huone, mutta siellä on jotain tavaroita minun eri ir:istä. Lisäksi ulkona näyttää siltä, kuin olisin avaruudessa ja pääsen ovestani mihin tahansa ir. Wr:ssä voit ottaa aikaa itsellesi ja valmistautua ir:ään/dr:ään menemiseen. Jotkut tekevät esim. viimehetken muutoksia scriptiin. Wr:ään pääsee shiftaamalla samalla tavalla, kuin shiftaisit ir:ään/dr:ään, mutta nyt aikomuksena on wr:ään shiftaaminen.

Ryhmäshiftaaminen tarkoittaa, että shiftaatte jonkun kanssa samaan paikkaan. Tämä voi olla helpompaa, jos kaikki ovat jo aijemmin shiftanneet onnistuneesti. Varmistakaa, että olette menossa samaan ir:ään/dr:ään. Suosittelen scriptaamista. Kaikilla täytyy olla täsmälleen samanlaiset scriptit paitsi henkilökohtaiset tiedot. Henkilökohtaiset tiedot kannattaa kuitenkin näyttää muillekkin ja voitte scriptata samat tiedot toisistanne esim. sinä scriptaat "minulla on ruskeat hiukset" ja kaverisi scriptaa "hänellä on ruskeat hiukset". Itse shiftaaminen tapahtuu samalla tavalla, kuin normaalistikkin; jokainen voi käyttää eri metodia, teidän ei tarvitse shiftata samaan aikaan, voitte shiftata ensin wr:ään ja kun olette valmiita mennä ir:ään/dr:ään.

Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välilläTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang