15. Selkouni, astraaliprojektio ja persistent realms

185 8 0
                                    

Shiftaaminen ei ole selkounta, mutta selkounen kautta voi shiftata. Shiftaaminen onnistuu selkounen kautta selkouni metodilla, joka löytyy luvusta viisitoista. Selkouni (eng. lucid dream) on unta, jossa huomaat olevasi unessa ja pystyt mahdollisesti ohjaamaan unta. Tässä on muutama keino miten voit nähdä selkounia:

1. Kysy itseltäsi useita kertoja päivässä (useamman viikon ajan) "Onko tämä unta?" tai tee todellisuus tarkastuksia esim. laske sormet tai yritä kävellä seinän läpi. Jossain kohtaa kysyt kysymyksen tai teet todellisuus tarkastuksen myös unessa, jolloin vastaus on kyllä, tämä on unta tai esim. sormiasi on liikaa ja huomaat olevasi unessa.

2. Laita herätys keskelle yötä, ole hereillä pari minuuttia ja nukahda aikomuksena nähdä selkounta.

3. Keskity omiin käsiin ennen nukahtamista, jolloin ajattelet niitä ensimmäisenä unitilassa ja ymmärrät näkeväsi unta.

4. Kirjaa unia muistiin mahdollisimman tarkasti usean viikon ajan.

Astraaliprojektion eli astraalimatkailun aikana ihminen kokee hänen energiakehonsa poistuvan fyysisestä kehosta; tietoisuus erkanee fyysisestä kehosta ja sijainnista. Astraalimatkaillessa tulee tietoiseksi jonkinlaisesta astraalitasosta ja pystyy tutkimaan astraaliulottuvuutta, mutta ei toisia todellisuuksia. Shiftaaminen ei siis ole astraali matkailua. Ei myöskään sen takia, että emme pysty shiftaamaan tähän todellisuuteen.

Persistent realms käsitteestä löytyy blogi vuodelta 2012. Shiftaamis käsite on keksitty noin 2015, mutta se tuli valtaväestön tietoisuuteen 2020 vuoden jälkeen. Blogin kirjoittaja siis kehitti persistent realms termin kuvaamaan kokemuksiaan. Blogissa puhutaan mm. siitä, kuinka pystyy palaamaan samaan aikaan, josta lähti toisin kuin unissa, kuinka teoilla on seuraukset, siellä toimivista erilaisista laeista ja voimista ja siitä, kuinka kaikki tuntuu todelliselta. Vaikka kirjoittaja puhuu kokemuksistaan osittain unina voidaan olettaa, että persistent realms on sama asia, kuin shiftaaminen.

Presitent realms blogi: https://www.dreamviews.com/entry.php?b=39218&page=1#comments

Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välilläOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz