Shiftatessa on mahdollista saada merkkejä siitä, että olet lähellä onnistumista. Oikeasti nämä merkit tarkoittavat sitä, että kehosi on nukahtamassa, mutta mielesi on vielä hereillä. Merkit eivät ole välttämättömiä, jotkut eivät saa niitä ollenkaan.
Tässä joitakin mahdollisia merkkejä: kihelmöinti, säpsähdykset, kirkas valo, tunnottomuus, painon tunne kehossa, hajut ja äänet ir:ästä/dr:ästä, kutina, leijumisen tai putoamisen tunne, pyörryttäminen, sykkeen nopeutuminen tai hidastuminen, silmien halu aueta, raajojen painavuus, pyörimisen tunne.
Joidenkin mukaan universumi voi antaa sinulle merkkejä, kun olet onnistumassa lähiaikoina. Näitä voi olla esimerkiksi derealisaatio (Havaitsemisen tai kokemisen tila, jossa ulkoinen maailma vaikuttaa epätodelliselta. Oireena voi olla myös tunne siitä, että ympäröivä todellisuus on vailla tunnesyvyyttä, eikä siinä tapahdu mitään sponttaanisti. Lähde: wikipedia). Déjà vu, oudot muistot, parantunut intuitio, unet liittyen sinun ir/dr tai shiftaamiseen.
Joidenkin mukaan myös enkelinumerot olisivat merkki, mutta tämä ei ole totta. Valottaren laulu blogissa kerrotaan enkelinumeroista näin: "Yksinkertaisimmillaan niiden uskotaan olevan viestejä suojelusenkeleiltämme – tai universumilta itseltään. Ne ohjaavat meitä polullamme ja havahduttavat meidät jälleen tarkastelemaan elämämme suuntaa." Eli enkelinumerot eivät liity suoraa shiftaamisen, mutta joskus niiden merkitys saattaa liittyä, jos universumi tai enkelit haluavat kertoa sinulle jotain, joka sinun olisi hyvä tietää.
Valottarenlaulublogi enklinumeroista: https://valottarenlaulu.com/2019/11/24/mita-enkelinumerot-ovat/
STAI LEGGENDO
Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välillä
CasualeTietokirja, jolla pääsee hyvin alkuun shiftaamisessa. En omista kannen kuvaa tai muitakaan kuvia.