Shiftaaminen on mahdollista mihin tahansa aikaan; menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.
Sinä voit itse päättää, miten haluat ajan kulkevan. Voit scriptata, että aika kulkee samaa tahtia, kuin or/cr tai niin, että aika kulkee eri tavalla. Tässä jotain esimerkkejä:
1 tunti ir/dr = 1 minuutti or/cr
1 vuorokausi ir/dr = 1 tunti or/cr
1 viikko ir/dr = 1 tunti or/cr
2 viikkoa ir/dr = 1 tunti or/cr
1 kuukausi ir/dr = 1 tunti or/cr
Vuosien scriptaaminen voi olla vähän riski, koska jos scriptaat esim. 1 vuosi ir/dr = 1 tunti or/cr ja olisit or/cr ajassa 3 tuntia ir:ässä/dr:ässä silloin olisit ollut poissa 3 vuotta. Tällöin sinun or/cr muistosi ovat yhtä hataria, kuin aikaa olisi oikeasti kulunut 3 vuotta, koska sinun näkökulmastasi sitä olisi kulunut 3 vuotta. Sekunttien ja vuosien yhdistäminen on vielä vaarallisempaa, pää sekoaisi aika pahasti.
Kun lähdet ir/dr voit myöhemmin palata samaan hetkeen, josta lähdit. Tämä ei tarkoita, että aika siellä ir/dr pysähtyisi siksi aikaa, kun olet poissa vaan shiftaat uuteen todellisuudessa, joka on täsmälleen samanlainen, kuin edellinen, mutta se on aijassa, josta sinä lähdit. Tämä pätee tietenkin vain multiversumiteoriaan, tietoisuusteorian mukaan sinä vain jatkat siitä mihin jäit, koska et vaihda todellisuuksia.
Lisään vielä, että shiftaamisessa onnistuminen voi viedä aikaa. Toiset onnistuvat ensimmäisellä yrityksellä, mutta toisilla se voi viedä kymmenen vuotta. Tällä ei kuitenkaan ole mitään väliä, sillä aika käsitteenä on vain ihmisten keksimä asia ja onnistuessasi sinulla on käytännössä loputtomasti aikaa.
ESTÁS LEYENDO
Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välillä
De TodoTietokirja, jolla pääsee hyvin alkuun shiftaamisessa. En omista kannen kuvaa tai muitakaan kuvia.