16. Muutama metodi

284 12 3
                                    

Tässä muutama metodi, joita voit kokeilla. Metodeja on vielä paljon enemmänkin, niitä löytyy eri puolilta internettiä ja somea. Myös minun tiktok tilillä @shifting.suomi1111 on lisää metodeja.

Julia metodi
1. Käy makaamaan niin, että raajasi eivät osu toisiinsa ja sulje silmäsi.
2. Toista päässäsi "minä olen" kunnes alat tuntea jotain shiftaamisen merkkejä.
3. Ala laskemaan sataan (100). Voit toistaa numeroiden välissä affirmaatioita.
4. Laskettuasi ala toistamaan faktoja dr itsestäsi, kunnes koet irtautuvasi kehostasi.
5. Ala visualisoimaan ir:ääsi/dr:ääsi, kunnes koetolevasi ir/dr. Voit avata silmät.

Intentio metodi
1. Tee normaalit iltatoimet ja valmistaudu nukkumaan.
2. Voit halutessasi visualisoida sinun ir/dr.
3. Kun olet nukahtamassa sano ääneen tai päässäsi esim. "minä aijon shiftata" tai "minä aijon
herätä minun ir/dr".
4. Nukahda ja heräät sinun ir/dr.

Valentino metodi
1. Lue scriptisi läpi
2. Jätä viesti ir/dr itsellesi scriptin loppuun.
3. Meditoi 5-10min
4. Usko, että olet jo shiftannut ja, että shiftaaminen on sinulle helppoa. Voit toistaa affirmaatioita.
5. Kuvittele asento, josta heräät ir:ässäsi/dr:ässäsi.
6. Visualisoi itsesi kävelemässä dr huoneessa, josta heräät. Käytä kaikkia viittä aistia.
7. Nukahda tai avaa silmät, kun koet olevasi ir:ässäsi/dr:ässäsi.

Estelle metodi
1. Käy mukavaan asentoon ja sulje silmäsi.
2. Kuuntele jotakin kappaletta, joka muistuttaa sinua ir:ästäsi/dr:ästäsi ja kuvittele/visualisoi tanssivasi jonkun sinulle tärkeän ir/dr henkilön kanssa.
3. Kappaleen päätyttyä tämä henkilö sanoo "on aika mennä kotiin" ja johdattaa sinut ovelle.
4. Kävele ovesta ja näet kirkasta valoa. Toista affirmaatioita kunnes nukahdat tai avaat silmäsi, kun koet olevai ir/dr.

Sage metodi
1. Ota mukava asento ja rauhoita mielesi.
2. Visualisoi valkoisen valon ympäröivän sinua.
3. Kuvittele tietoisuutesi lähtevän kehostasi ja matkaavan ir:ääsi/dr:ääsi. Voit halutessasi toistaa affirmaatioita.
4. Nukahda tai avaa silmäsi, kun koet olevasi ir/dr.

Liisa ihmemaassa metodi
1. Ota mukava asento ja rentoudu.
2. Kuvittele cr itsesi istuvasi tai makoilevasi puun alla. Toista affirmaatioita, kunnes koet jotain
shiftaamisen merkkejä.
3. Visualisoi jonkun ir:ästäsi/dr:ästäsi juoksevan ohitsesi ja lähde perään.
4. Saavutte kaninkololle. Hän hyppää sinne, jos koet olevasi valmis hyppää perässä.
5. Pudotessasi kuvittele ir:ääsi/dr:ääsi ja toista affirmaatioita.
6. Laskeudut pieneen huoneeseen, jossa on yksi ovi, pöytä ja pöydällä avain. Ota avain ja avaa sillä ovi.
7. Oven toisella puolella on jahtaamasi henkilö. Hän kysyy "Oletko valmis?".
8. Vastatessasi kyllä ota hänen kädestä kiinni ja kävele ovesta. Kävellessäsi oviaukosta muutut ir/dr itseksesi.
9. Olet nyt ir/dr makuuhuoneessasi. Käy makuulle ja nukahda tai avaa silmät, kun koet olevasi ir/dr.

Selkouni metodi
1. Näe selkounta
2. Kun olet unessa piirrä portaali sormellasi ja sano "tämä portaali vie minun ir:ään/dr:ään" tai
kuvittele ovi ja sano "kun kävelen tästä ovesta olen minun ir:ässä/dr:ässä".
3. Kävele portaalista tai ovesta. Saatat kokea paljon shiftaamisen merkkejä ja tunnet putoavasi.
4. Pudotessasi toista affirmaatioita ja visualisoi sinun ir/dr.
5. Kun koet laskeutuneesi ja olevasi ir:ässäsi/dr:ässäsi voit avata silmät.

Juna metodi
1. Ota mukava asento ja rentoudu. Voit kuunnella "train sounds".
2. Visualisoi itsesi junaan, joka on matkalla ir:ääsi/dr:ääsi. Toista samalla affirmaatioita.
3. Katsoessasi ikkunasta näet sinun ir/dr kohtauksia / muistoja.
4. Kun koet saapuneesi määränpäähän nouse junasta ja avaa silmät tai nukahda.

Yhen seuraajani keksimä metodi
Pulkkamäki metodi
1. Ajattele, että nouset portaita pitkin isolle lumivuorelle. Laske portaat yksitellen esim.
ensimmäinen porras, toinen porras. Saat itse päättää portaiden määrän.
2. Kun olet mäen päällä näet pulkan valmiina laskuun ja ir/dr itsesi.
3. Ajattele, että siirrät mielesi ir/dr itseesi. Kun olet dr itsesi lähde laskemaan pulkalla.
4. Tässä kohtaa on hyvä rentoutua, jotta pystyt keskittyä, kun/jos saat enemmän shiftauksen merkkejä.
5. Laskettuasi hetken eteesi tulee hyppyri. Laskiessasi hyppyristä ilmaan ala miettimään asioita ir:ästäsi/dr:ästäsi, mistä heräät yms. Toista affirmaatioita. Voit olla ilmassa niin kauan kuin haluat.
6. Kun olet valmis kuvittele tippuvasi maahan niin, että tajusi lähtee hetkeksi. Ala miettimään,
että heräät ir/dr. Mieti miltä siellä tuntuu, mitä näet ensimmäiseksi, mitä kuulet. Voit myös
toistaa affirmaatioita.
7. Nukahda tai avaa silmät, kun koet olevasi ir/dr.

Shiftaaminen - matkustamista maailmojen välilläWhere stories live. Discover now