Inget kapitel!

55 3 0
                                    

Jag vet vad ni tänker; helvete vad lång tid det ska dröja innan nästa kapitel publicerats.

Och jag vet, jag ligger riktigt lågt för tillfället när det gäller uppdatering. Fattar inte ens vart tiden har tagit vägen, seriously. Jag har helt tappat bort mig med wattpad, har inte ens läst uppdateringarna på mina favoritböcker på flera dagar. Det känns hemskt, för jag har lovat er så många gånger att jag ska skärpa mig, men ändå uppstår samma sak om och om igen. Är det nåt fel på mig?

I vilket fall är jag evigt ledsen för den otroligt långa väntan, om jag kunde göra det ogjort så skulle jag göra det med detsamma. Inte nog med att jag inte vart inloggad på wattpad på flera veckor, jag har även inte haft några idéer.

Jg tror nog det är idétorkan som har fått mig så stillastående i skrivandet. Min hjärna vekar ta automatisk paus genom att få mig att glömma av. Som om min del av hjärnan för idéerna ploppar fram plötsligt bestämt sig fö tt ta paus. En riktigt jäkla lång paus.

Så jah, kan inte sluta skämmas över mitt hemska "inte-uppdaterat-på-flera-veckor"-beteende för det är verkligen oacceptabelt. Fy skäms på mig själv säger jag bara. Hoppas även att ni kan förlåta mig, trots all väntan. Är innerligt ledsen.

Ge mig en chans till, ni är otroliga som stått ut med mig hittills. För jag ska verkligen ändra på mig, jag LOVAR. Det må låta lamt i era öron, med tanke på hur många gånger de orden kommit från mig. Men jag SKA försöka, och idéerna SKA komma fram, för dem finns där inne, det vet jag. Jag måste bara pressa hjärnan lite så att jag hittar idéerna, om jag nu så ska få hjärnblödning för de. (Skoja bara men ni fattar)

Kram, och som sagt. Jag tycker ni är rent utsagt fantastiska,
- Charamelle xx

Fool's Gold (L.P | svenska)Where stories live. Discover now