Igår satt jag i säkert tjugo minuter & försökte skriva ihop en förklaring till varför jag inte vart aktiv på wattpad på typ två månader. Jag hade tagit beslutet om att pausa denna bok & istället kanske börja skriva på en ny. Dett var mitt beslut pga framförallt idétorka, men också för att jag så jävla många gånger skrivit att jag ska bli mer aktiv men det slutar med att det tar ännu fler veckor i mellan uppdateringarna. Men riktigt så blir det inte, fortsätt läsa så får ni veta.
Jag vill säga ett stort förlåt en gång för alla, det är helt sjukt hur kass en människa kan vara på att både hålla löften & uppdatera en berättelse. Men jag har verkligen inte haft nån motivation över huvd taget, så förlåt för det. Och allt annat.
Däremot, nu ska det vara slut på ursäkterna & bortförklaringarna. Jag kommer att lägga ner denna bok MEN jag kommer fortfarande skriva på den. Okej, det där kräver en förklaring.
Jag älskar storyn bakom denna berättelse, & mina tankar om dess 'framtid' (kan man säga så?) så jag vill egentligen inte bara kasta iväg mina idéer. Därför har jag bestämt mig för att kasta de kapitlen jag har & börja om helt & hållet. Nu kanske ni tänker "neeeeej, orka läsa om allt igen", men tänk inte så. Det kommer bli en helt ny berättelse, jag lovar. Det enda som kommer vara detsamma är bas-handlingen & även att killen från 1D kommer fortsätta vara Liam.
Jag ska också se till så att min uppdatering blir bättre. För att lyckas med detta ska jag ta en paus från wattpad & istället börja skriva lite vid sidan av. Så att när jag har minst fem kapitel & känner mig "redo" så kommer jag publicera. Kan inte lova något exakt datum eller en på ett ungefär, det får helt enkelt ta den tiden som behövs. Vill inte förhasta något, det kommer bara leda till stress & failure.
Den nya boken kommer troligtvis också få ett nytt & mer passande namn.
Har ni några önskemål så kommentera dem, så kanske även jag får mig en liten tankeställare. Det vore kul det med :)
Hoppas ni inte blir för ledsna & hoppas ju såklart att ni stannar & fortsätter läsa den nya boken. Skulle betyda mycket. Kram på er.
PS. Ha kvar denna bok i erat bibliotek ifall ni är intresserade av den nya boken. Kommer att lägga upp mer information här när det börjar närma sig publicering igen!
Tycker om er mkt,
- Charamelle xx
BẠN ĐANG ĐỌC
Fool's Gold (L.P | svenska)
FanfictionLiam. Chelsea. Chiam. Hur enkelt som helst. Trodde hon. Men när sanningen bröt ut blev det plötsligt ännu värre än väntat. Han var ingen badboy som låtit alkoholen styra över sitt liv, han gjorde inte misstag, han gjorde det med flit. Ordet badboy...