En till grej!

68 5 6
                                    

Jag kom ju på en sak som jag måste fråga er... men först ska jag väl ställa en annan fråga.

Vad är er åsikt om allt drama just nu, Zayn lämnar bandet, sen hör vi inte från honom på länge, Louis försvarar oss fans mot Naughty Boy (NB)'s taskiga kommentarer, sen helt plötsligt lägger sig Zayn i allt & är sjukt dryg mot Louis.

Vad tycker ni? Gör Zayn rätt som försvarar sig, eller är ni mer på Louis sida? För jag kan säga direkt att jag börjar tveka en jävla massa på Zayn, tyvärr. Jag hatar att säga det, men jag kan inte tvinga bort mina tankar och åsikter.

Fyran för detta alltså, så jävla mycket drama. Nu är ju NB en av Zayn's allra bästa vänner, men hallå liksom??? Ska han bara glömma sina fyra bästa vänner som han vart riktigt tajt med de senaste fyra åren? Detta är inte okej, Zayn, inte alls.

Men som sagt, det är bara min åsikt. Jag önskar såklart att de bara kunde hålla sig utanför bråk, men nejnej... Så vad är er åsikt? Kommentera gärna.
-

Till varför jag skrev detta från början, ska som sagt fråga er en sak;

Eftersom Zayn är på riktigt inte med i bandet längre, tucker ni att jag ska låta han vara med i min berättelse eller inte? Hittills har han vart med i en kort scen, ni vet då Liam och Chelsea gjorde sig i ordning inför galan. Så ska jag inse det faktum att detta är en 1D fanfiction och han inte är med i 1D längre, eller? Vad ska jag göra? Ska han va med ändå?

Snälla snälla snälla kommentera. Snälla

Kramisar från en lite upprörd och omtumlad,
- Charamelle xx

Fool's Gold (L.P | svenska)Where stories live. Discover now