Ey kullarının dualarına icabet eden, onları yalnız bırakmayan Rabbimiz,
Ey kendi içlerinde kendilerine elçiler gönderen Rabbimiz.Ey kullarına kendini tanıtan Rabbimiz. Kulların olarak senin huzuruna geldik. Üzerimizdeki nimetini ikrar ettik. itiraf ettik. Ama günahımızla, hatamızla, yanlışlarımızla senin huzuruna geldik.
Sen Affedicisin. Affetmeyi seversin. Bizleri affeyle.
Allah'ım sen bağışlamayı seversin. Bizleri bağışla.
Bize, halimize merhamet et ya Rabb'im. Şüphesiz ki sen merhametlilerin en merhametlisisin.Allah'ım bize hidayeti ve imanı nasip ettikten sonra kalplerimizi kaydırma ya Rabbim.
Kalplerimizi küfre nifaka ve senin sevmediğin şeylere kaydırma ya Rabb'im.
. Kalplerimizi senin dinin üzere sabit kıl. Kalplerimizi senin ayetlerin ve resulünün sünneti üzere sabit kıl ya Rabb'im.Allah'ım işlemiş olduğumuz hatalardan tövbe edebilmeyi ve hata üzerinde ısrar etmemeyi nasip et bizlere ya Rabb'im.
Allah'ım bu dünyada salihlerle beraber yolalmayı, salihlerin izinden gitmeyi
ve öbür dünyada da salihlerle beraber haşr olmayı bizlere nasip eyle ya Rabb'im.Allah'ım ümmet olarak zaafa düştük. Senin bizleri indirmiş olduğun kitabı mehcur kıldık, terk ettik arkamıza attık
Belki ondandır düşmanlar bize musallat oldu. Evlatlarımıza eziyet ettiler. Annelerimizi ayaklarının altına aldılar. Nicesinin kanını akıttılar. Nicesi hala gözyaşı dökmektedir. Allah'ım sen habirsin. hepsinden Haberdarsın. Sen semisin hepsini işitensin. Bizim durumumuzu görmektesin. Bilmektesin ya Rabb'i. Nasıl da, nasıl da gaflet çukuruna saplandık, kaldık ya Rabb'im.
o Gaflet uykusundan uyandır bizleri ya Rabb'im.Allahın Günlerdir Mescidi Aksa'da yapılanları sen biliyorsun, görüyorsun, görmektesin ya Rabb'im. Sadece şimdi değil, yıllardır orada işlenen fücuratı zulmü sen görüyorsun ya Rabb'im. Bizim gafletimizden, bizim kendimizi unutmamızdan, kardeşlerimizin orada eziyet çektiğini, Mescidi Aksa'nın esir olduğunu biliyoruz ya Rabb'im. Allah'ım Mescidi Aksa'yı özgürleştir. ordaki
Kardeşlerimize güç ve kuvvet ver ya Rabb'im. Onları görünmez ordularımla destekle. Zalimleri de kahru perişan eyle ya Rabb'im. Uzaklaştır, birliklerini dağıt ya Rabb'im.Allah'ım Ya Erhanerrahimin
Bizlere merhamet et ya Rabb'im. Kardeşlerimiz orada direnirken bizler rahat yataklarımızda uyuduğumuz için bizleri bağışla. Kardeşlerimiz orada evlatlarını şehit verirken bizler burada gününü gün eden Müslümanlar olarak bizleri affeyle, bizlere merhamet eyle ya Rabbi.Allah'ım bazen ellerimizi açıp senin huzuruna geldiğimizde istemiş olduğunuz duadan mahcubiyet duyuyoruz ya Rabbim.
Allah'ım Sahabenin girdiği cenneti istiyor peygamberlerin girdiği cennete talip oluyoruz. Lakin amelimiz eksikliklerimiz o kadar fazla ki imanımız bunların imanıyla kıyaslanmayacak derecede ya Rabb'im.
Senin rahmetin çok, merhametin çok. Ondan bu cesareti buluyor senden istiyoruz. Bizleri bağışla. Bizlere merhamet eyle, bizleri de onların izinden giden kullarından eyle ya Rabb'im. Ki onlarla cennette komşu olalım. Ki onlarla aynı yerde senin nasip etmiş olduğun nimetleri görelim ya Rabb'im.
Allah'ım ya Erhamerrahimin sen Kur'an-ı Kerim'de birçok vasıflardan bahsediyorsun müminlere ait Rahman'ın kullarına ait bizleri de o vasıfların sahibi kıl ya Rabb'im.
Allah'ım senin boyan ile boyanabilmeyi ve o şekilde hareket etmeyi nasip eyle bizlere ya Rabb'im.
Allah'ım tevazu ile vakar ile yeryüzünde yürümeyi kafire karşı özellikle Müslümanlara eziyet eden zalim kafirlere karşı izziyetli bir duruş sergilemeyi bizlere nasip eyle ya Rabb'im.
Bizlere ilim okuma, senin kitabını okuma
anlama, ezberleme gibi bir nütusta, bir ihsanda bulundun ya Rabb'im. Bunların hakkını verebilmeyi ve bunlarla amel edebilmeyi bizlere nasip eyle ya Rabb'im.Allah'ım Kur'an'ı kalplerimizin baharı kıl.
Allahım Kur'an'ı hayatımızın baharı kıl ya Rabb'im.
Kur'an'ı bizlere arkadaş kıl. Kur'an'ı kabirde bizlere dost kıl ya Rabb'im. Biliyoruz ki amellerimiz Kur'an'a göre ölçülecek. Ya Rabb'im kuransız
iş yapmayanlardan eyle bizleri ya Rabb'i. Kur'an'ın kendisini şikayet ettiği kişilerden eyleme bizleri ya Rabb'i. Kur'an'ın aleyhinde değil lehimize şahitlik ettiği mümin ve müminelerden eyle bizleri ya Rabb'im.Allah'ım ya Erhamerrahimin Bizlere merhamet et, bizleri bağışla. Eğer ki senin merhametin olmazsa ya Rabb'im bizler perişan bir halde oluruz. Bizler yolumuzu, izimizi kaybederiz ya Rabb'im
Allah'ım lütufta bulunduğun ihsanda bulundun. iman gibi, hidayet gibi büyük bir lütfu, büyük bir hediyeyi bizlere nasip ettin. O imanı muhafaza edebilmeyi de bizlere nasip eyle ya Rabbim. Sadece medresede değil, Kur'an
kursunda değil, camide değil, ramazan ayında değil. Her daim o imanı yüreğimize ve hayatımıza taşımayı bizlere nasip eyle ya Rabbi.Allah'ım imanın gereklerini yani salih ameli yerine getirebilmemiz için de bizlere ver, kuvvet ver ya Rabb'im.
Allah'ım kalbimizi senin sevgin ve muhabbetinle öyle bir doldur ki dilimiz sadece seni ansın. Sadece senden bahsetsin. Sadece seni söylesin. sadece
Seni gündeme getirsin ya Rabb'im.Allah'ım eğer bizi üzecekse sana karşı yaptığımız hatalar üzsün ya Rabb'im. Dünyalık şeyler değil. Bu dünyada da öbür dünyada da bize faydası olacak şeyler değil ya Rabb'im.
Allah'ım faydasız amelden, faydasız işten, faydasız ilimden ve lağv olacak hiçbir işe yaramayacak sözden sana sığınırız. Bizleri muhafaza eyle ya Rabb'im.
Allah'ım kalplerimizi içindeki kötülüklerden arındır, temizle, onun hastalıklarına şifa ver ya Rabb'im. Kalplerimiz de hastalanmış. Sen Şafi'sin, Şafi isminle bedenlerimize de, kalplerimize de şifalar ihsan eyle ya Rabb'i.
Allah'ım önümüzde ölüm gibi bir hakikat varken bedbahtlar gibi ona hazırlık yapmadan gidenlerden eyleme bizleri ya Rabb'i. Her an ölecekmiş gibi bir hayat geçirebilmeyi bizlere nasip eyle ya Rabb'im.
Allahım. Görüyoruz. Nicesi gözümüzün önünden gelip geçti en yakınımız. Kendisiyle yattığımız, kalktığımız gece gündüz gördüğümüz insanlar gözümüzün önünden gelip geçtiler. Hayatları sonlandı. Hala ders, ibret alma noktasında eksiklerimiz var. Onların dersini de ibretliğini de almayı bizlere nasip eyle. Hayatımıza çeki düzen verebilmeyi bizlere nasip eyle. Ölümün varlığını daima ensesinde hissedip amelini, ameli salihini ona göre ayarlayanlardan eyle bizleri ya Rabb'im.
Allahım. Ölümden Gafil kılma bizleri ya Rabb'im. Ki her an senin huzuruna geleceğimizi bilelim. Ona göre amel işleyelim ya Rabb'i.
Allah'ım bizleri bağışla. Allah'ım bizlere merhamet eyle. Ya Rabb'im Mescidi Aksa'daki kardeşlerimiz çok zorluk çekiyorlar. Bin bir sıkıntı altındadırlar ya Rabb'im. Sen onlara güç ver. Onlara kuvvet ver. İsrail askerleri kadınlardan başka erkeklerin girmesine müsaade etmiyor. Orada tekbir getirerek direnen kadınlara güç ver.Kuvvet ver ya Rabb'im. Gözlerinin önünde evladı silahlanan gözlerinin önünde evladı tutuklanan, gözlerinin önünde evladına işkence yapılan annelere güç ver, kuvvet ver.
Onlardaki imani duruşu bizlere de nasip eyle ya Rabb'im.Allah'ım biz biliyoruz ki hayatlarımızda Kuran'ı ikame etmedikçe hayatlarımıza Kur'an'ı yerleştirmedikçe Mescidi Aksa özgür olmayacak ya Rabb'im. Kur'an'ı anlamayı, yaşamayı, hayatımıza ikame etmeyi nasip et ki aramızdan salahaddinler çıksın. Ve Yahudileri, zalimleri oradan uzaklaştırsın ya Rabb'im.
Allah'ım bizlere özgür Mescid-i Aksa'da iki rekat namaz kılabilmeyi nasip eyle ya Rabb'im.
Allah'ım cümlemizin dualarını kabul eyle.
Bizi sensiz senin olmadığın ortamlardan uzak tut
Amiin. Amiin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Asırdan Biraz Uzaklaş..
Science FictionŞimdilik hocasının tüm sözlerini hece hece aktarmaya çalışacak bir talebenin kaleminden... Ve Şimdi Bu asırdan uzaklaşıp Allah'ı tanımanın O'nu anlatmanın vakti.. Bu DAVA'ya sevdalanmanın vakti...