9. Mit akarsz tőlem?

505 54 17
                                    

– Természetesen elhozhatod, és nem is kell engedélyt kérned az ilyesmire. – Igyekeztem a legnyugodtabban válaszolni, de nem tudtam elrejteni a hangom remegését.

– Köszönöm, csak ennyit akartam – állt fel. – Átöltözök. Ebédnél találkozunk.

Ahogy távozott, felugrottam, és a falba öklöztem.

Hogy én mekkora egy Istenverte idióta vagyok!


Harry


Kivételesen melegítőbe bújtam, mert ki akartam menni a kertbe tanulni, hogy a hétvégére ne sok maradjon, ugyanis festeni szerettem volna. Villámgyorsan átvedlettem, és előkaptam a telefonom, mert folyamatosan rezgett. Tudtam, ki írogat.

Gavin: El sem hiszed, mennyire örülök, hogy szóba álltál velem 😊 Már régóta figyeltelek, de nem volt merszem leszólítani. Kár, hogy nem maradt több időnk beszélgetni 😒

A kis vörös volt az, aki korábban is kerülgetett. Az utolsó előadás után megeresztettem felé egy bátorító mosolyt, és láss csodát, rögtön összekapta magát. Csak néhány szót váltottunk, mert a taxi már várt rám. Nem akartam Pablót hívni, így inkább azzal hozattam magam haza.

Harry: Pedig nem harapok, habár ennivalóak azok az édes kis szeplőid 🥰

Fel akartam szedni. Nem csak azért, hogy Louisnak bizonyítsak, vagy visszavágjak, hanem mert ki akartam verni a fejemből minden vele kapcsolatos gondolataimat. Talán még nem késő, és nem váltam végleg a kócos rabjává, mert be kell vallanom, minden gondolatomat ő töltötte ki. Az éjszaka is alig aludtam valamit a vitánk után. Ismét megbántott, holott semmi rosszat nem tettem. Két nap alatt kétszer sértett meg, amit nem igazán tudtam hová tenni. Ugyan mindkétszer bocsánatot kért, de nem volt őszinte. A tegnap esti vacsora alatt lett feszült, és tuti nem akkor tudta meg, hogy jönni fog az öccse. Louis csak terelt, de fogalmam sem volt, mi oka van rá. Akárhogy is törtem a fejem, semmi olyat nem csináltam, vagy mondtam, ami miatt így kellett volna viselkednie velem.

Gavin: Ne írd ezt! Utálom a szeplőimet! Nyáron úgy nézek ki, mint egy pöttyös labda 🤭

Harry: Ne becsüld alá magad. Te éppen ettől vagy különleges. Ha azt mondom, nekem ez tetszik benned, akkor az úgy is van 💗

Gavin: Aranyos vagy. Össze tudunk futni a hétvégén?  😇

Harry: Lehet róla szó. Majd később kereslek, édes 💕

Gavin: Várni fogom 💓💓💓

Talán holnap elhozom, vagy elmegyek vele valahová, hogy ismerkedjünk kicsit. Nem alkalmi kapcsolatot terveztem, mert nem állt szándékomban Louis házát ilyesmire használni. Kell valaki, aki hosszútávon eltereli a gondolataimat a kócosról. Aztán beugrott, hogy a kocsi dolgot is meg kellene oldanom, mert elég gáz sofőrrel suliba járni.

Lerongyoltam a lépcsőn. Louis kivételesen az étkezőasztalnál ült, és ő is a telefonját nyomkodta. Bizonyára rám várt.

– Bocs, hogy késtem, szólhattál volna – ültem le vele szemben, és Valeria már hozta is az ételt.

– Akkor majd add meg a számod, mert nem fogok állandóan felkocogni hozzád – felelte, de nem bántásnak szánta, mert vigyorgott közben.

Nem válaszoltam, csak én is kezembe vettem a telefont. Kikerestem Louist, és ráírtam.

Színek és szívek - Larry Stylinson ff - 18+ - ideiglenesen visszatéveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang