– Nem akarlak kihasználni, Hazza – simogatta meg az arcom.
– Tudtam mit vállalok – nyugtattam. – Elfogadom, bárhogy is döntesz majd.
A szemeiben könnyek gyűltek.
– Köszönöm, hogy ilyen vagy – fúrta a fejét a nyakamba, és utána csak némán átölelve feküdtünk egymás karjaiban.
Louis
Harry békés szuszogását hallgattam. A lehető legóvatosabban húzódtam picit távolabb, de csak azért, hogy az éjszakai félhomályban is az arcában gyönyörködhessek. Kimondhatatlanul hálás voltam neki azért, amiért ekkora áldozatot hozott értem. Olyan csodálatos élményben részesített, amit soha életemben nem fogok elfeledni. Nekem adta magát. Annak ellenére is, hogy sejtette, nekünk nem lehet közös jövőnk. Soha nem fogom tudni ezt meghálálni neki.
Ebben a pillanatban nem keseregtem, mert olyan közel volt még az élmény, ami boldoggá tett. Biztosan nem én voltam az évszázad szeretője, de Harry még ezt sem tette szóvá, egyszerűen csak átadta magát nekem. Ő a legjobb ember, akivel valaha találkoztam.
Az elégedett mosolyommal az arcomon aludtam el, és egy másik elégedett mosolyra ébredtem. Harry pislogott rám, alig néhány centi távolságból. Mindig így akartam ébredni.
– Szia – suttogta halkan, mint aki attól tart, hogy ha megemeli a hangját, azzal együtt én is eltűnök.
– Szia – viszonoztam a rövid, de annál több tartalmat hordozó üdvözlését.
– Azt hittem, nem leszel már itt, mire felébredek – fészkelte magát hozzám közelebb.
A derekánál öleltem át, a másik kezemmel pedig a haját birizgáltam.
– Én is valami hasonlót hittem, de nem tudtalak itt hagyni. Önző módon, a közös ébredésre is vágytam – árultam el neki, mire azonnal széles vigyorra húzódott a szája.
– És egy közös zuhanyhoz mit szólsz? – csillant fel a tekintete.
A reggeli merevedésem rándult egyet a takaró alatt, és nyelnem is kellett egy nagyot.
– Minden vágyam – nyögtem.
Harry már le is rúgta a takarót rólunk, én pedig zavartam takargattam magam a kezemmel, amin ő persze csak kuncogott. Beslisszant előttem a fürdőbe, és már nyitotta is a csapot, hogy beállítsa a meleg vizet.
– Gyere már! – türelmetlenkedett vidáman.
Úgy fel volt dobva, mintha nem is az előbb ébredtünk volna. Tele volt energiával. Beállt a vízsugár alá, felemelte a fejét, és hagyta, hogy az arcára, a hajára, de még a szájába is folyjon a víz. Elé léptem, és mosolyogva a tusfürdőért nyúltam. A tenyerembe nyomtam egy keveset és beleszagoltam. Harry illata volt. Friss, üde, és kibaszott férfias. Szétkentem a vállán, mire azonnal rám nézett, és játékosan az arcomba spriccelte a szájában tartott vizet.
– Hé, nem a strandon vagyunk – kacagtam fel, és belecsíptem a oldalába.
Harry kicsit megugrott, de rögtön magához is rántott, és úgy csókolt, hogy abba kezem lábam beleremegett. Csúszósan, vizesen tapadt össze a testünk, és egyre csak szorítottuk egymást. A mohóságot finom, erotikus lágyság váltotta. Nyelvével már csak cirógatta az enyémet, beszívta az alsó ajkam, és keze a fenekem markolta. Ahogy a keménységünk egymáshoz dörgölőzött, a levegőm máris kezdett vészesen fogyni. Képes lettem volna már ennyitől is elélvezni, ám Harry gondoskodott arról, hogy ettől sokkal csodálatosabb élményben részesítsen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Színek és szívek - Larry Stylinson ff - 18+ - ideiglenesen visszatéve
Fiksi PenggemarA nősülés előtt álló Louis Tomlinson viszonylag gondtalanul éli az életét a családi birtokon, amikor egyszer csak felbukkan az életében Harry Styles, aki nem csak Louis nyugodt életét, de a szilárdnak hitt érzéseit is felborítja.