Episode 31 (Zawgyi)

456 46 0
                                    

"ဒါဆို ေဆးခတ္ခဲ့တာလည္း မုန္းလို႔ မဟုတ္ဘူးေပါ့ ေနာ္.."

ထိုစကားကို ေျပာၿပီးေနာက္ ခန္႔ဘက္က တိတ္ဆိတ္ သြားခဲ့သည္..။

"ျပန္မေျဖေတာ့ဘူးလား ခန္႔.."

"ေျဖစရာလိုေသးလို႔လား..သစၥာေဖာက္ခဲ့တဲ့ မင္းကို လက္တုန္႔ျပန္တာေလ..ငါလြန္လို႔လား.."

"ဟင့္အင္း..ခန္႔လြန္တယ္လို႔ ကိုယ္မေျပာမိပါဘူး.. ဒါ ေပမဲ့ သိခ်င္တာက..ဘာလို႔အခုလို ေသြးေအးေအးနဲ႔ ေျဖရွင္းရတာလဲလို႔ပါ..ကိုယ္နဲ႔ဘာလို႔ ထိပ္တိုက္ မေျဖ ရွင္းခဲ့တာလဲ.."

"ငါ့ဘက္က ေျဖရွင္းေတာ့ေရာ..ဘာေတြ ေျပာင္းလဲ သြားမွာမို႔လို႔လဲ..ေဖာက္ျပန္ၿပီးသားလုတစ္ေယာက္ကို ခ်ီးေျခာက္ေရႏူးသလို ထပ္ခါတလဲလဲ မေျပာခ်င္ ဘူး..အဲဒီလို ငါဘာမွမေျပာခ်င္ခဲ့လို႔ ဒီေန့အထိ ေရငံု ႏႈတ္ပိတ္ေနခဲ့တာ.."

"ဘာလို႔ႏႈတ္ပိတ္ေနခဲ့ရတာလဲ ခန္႔ရာ..အဲ့ဒီ့အခ်ိန္က တည္းက ကိုယ့္ကို တိုက္ရိုက္ေမးၿပီး ခန္႔စိတ္ထင့္ေန တာေတြကို ​ေမးခဲ့ရမွာ..အဲ့ဒါဆို အခုလို ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး.."

"အဟာ့..ငါဘာလို႔ မလုပ္ခဲ့တာလည္း သိလား.. ဘာ လို႔လဲဆိုေတာ့ ေပးလာသမ်ွ ေျဖရွင္းခ်က္တိုင္းဟာ လည္း.. အလိမ္အညာေတြပဲဆိုတာ သိေနၿပီးသား ေလ.. ငါကသာ မင္းကိုခ်စ္ေနေပမဲ့.. ငါျပန္ရလာတဲ့ အခ်စ္က..အစစ္အမွန္မွ ဟုတ္ရဲ့လားလို႔.. အၿမဲေတြး ပူခဲ့ရတယ္.. မင္းငါ့ကို တကယ္ေရာ ခ်စ္ရဲ့လားလို႔ ေမးခ်င္ေပမဲ့.. မင္းျပန္ေပးလာတဲ့အခ်စ္က အတင္း လုပ္ယူေနသလိုမ်ိဳးပဲ ခံစားရတယ္.. အၿမဲတမ္း.. မင္းေဘးမွာ ရိွေနလည္း ဒုတိယလူလိုပဲ ဆက္ဆံခံရ တယ္..တိတိက်က်ေျပာရရင္ First date.. ငါတို႔ ရဲ့ တန္ဖိုးထားရမယ့္ first dateကို မင္းရဲ့သူငယ္ ခ်င္းေၾကာင့္နဲ႔ ပ်က္ကြက္ခဲ့တယ္..ၿပီးေတာ့.. ဘာေျဖ ရွင္းခ်က္မွ မလာခဲ့ဘူး..ၿပီးေတာ့လည္း.. ငါအရင္ တုန္းက ညဘက္ေတြ သီခ်င္းဆိုရတယ္ဆိုတာကို သိရက္နဲ႔ မင္းရဲ့အႏိုင္လိုမႈအားႀကီးၿပီး ငါ့ကို မနက္ အေစာႀကီး အေျပးၿပိဳင္ခိုင္းတယ္..ၿပီးေတာ့.. ပြင့္ လင္းမႈဆိုတာ..မင္းနဲ႔ငါ့ၾကားမွာ မရိွခဲ့ဘူး..ငါတို႔က လက္ထပ္ထားတာ မဟုတ္သည့္တိုင္ အတူတူေနေန တာပဲေလ..အဲဒီေတာ့ မင္းရဲ့ အခက္အခဲေတြကိုလည္း ငါ့ကိုေျပာျပသင့္တာေပါ့..ဒါေပမဲ့ အဲ့လိုမဟုတ္ဘူး.. မင္းက အၿမဲတမ္းသိုဝွက္တယ္.. ငါကိုလည္း အေရး မပါတဲ့သူတစ္ေယာက္လို႔..မင္း သတ္မွတ္ထားခဲ့ တယ္.."

The Reason Why I Break You Up [Completed]Where stories live. Discover now