perspektywa Millie
Obudziłam się i obok mnie leżał Finn. Nie Nie brown top nie może być prawda nie przespałaś się z nim. Niby mam na sobie ubrania, ale urwał mi się Film nic nie pamiętam. Jak wróciłam do domu? Jak w ogóle się to stało? Czemu Wolfhard leży obok mnie? Nagle przyszła jakaś wiadomość na telefon Finna. To caleb ciekawość mnie zżera i tak śpi. Odblokowałam telefon Wolfharda. A Caleb napisał :
C: Przeleciałeś już ją widziałem jak z nią wchodziłeś do sypialni.
Nie to nie może być prawda. Przecież wypiłam tylko jeden kieliszek wódki i jedno piwo. Nagle instynk podpowiadał mi abym sprawdziła kieszenie Wolfharda. To co tam znalazłam zamurowało mnie TO BYŁA PIGUŁKA GWAŁTU! FINN PODAŁ MI TĄ PIGUŁKĘ, DLATEGO NIC NIE PAMIĘTAM!
M: FINN WYPIEDALAJ Z MOJEGO DOMU NIE CHCĘ CIĘ ZNAĆ JESTEŚ SKOŃCZONYM DUPKIEM.
F: Co się stało?
M: TY JESZCZE SIĘ MNIE PYTASZ CO SIĘ STAŁO CHAMIE PIERDOLONY WYPIERDALAJ BO DZOWNIĘ NA POLICJĘ. NIE CHCĘ CIE ZNAĆ CHUJU ROZUMIESZ WYPIERDALAJ.
F: już wychodzę ale co się stało
M: NO JAPIERDOLE NIE DOŚĆ ŻE MNIE ZGWAŁCIŁEŚ TO JESZCZE BESZCZELNIE MI KŁAMIESZ NIE CHCĘ CIĘ ZNAĆ! NIE CHCĘ! WYPIERDALAJ Z MOJEGO ŻYCIA TY KURWO JEBANA.
I po tych słowach zamknęłam drzwi. Płakałam jeszcze jakąś godzinę. Nie mogłam uwierzyć, że ten z pozorów fajny chłopak okazał się skończonym dupkiem. Nagle napisał do mnie Finn
F: Bardzo Cię przepraszam, podałem Ci to, ale za bardzo mi na tobie zależało i nie chciałem cię zgwałcić i tego nawet nie zrobiłem. Na prawdę przepraszam Cię wybacz mi proszę.
M: Ty chuju cza było myśleć. Jesteś taki głupi. Nie wierzę, że to zrobiłeś. Jesteś skończonym zerem. Nie waż się nawet do mnie pisać.
Millie zablokował/ła Finna
(Skip time 2 miesiące )
Perspektywa Finna
Bardzo tego żałuję. Bardzo przez ten czas chyba zakochałem się w Millie. Jak mogłem jej coś takiego zrobić. strasznie tego żałuję muszę to jakoś odkręcić. Nie potrafię bez niej żyć. To ona jest kimś dla kogo żyję. Moi rodzice mają mnie w dupie tak jak mój brat. Udaje, że wszystko jest okej. Millie nie powiedziała Sadie o niczym. Więc o niczym nikt nie wie. Jest mi tak cholernie przykro tak ją skrzywdziłem.
Perspektywa Millie
Chodź tak mnie zranił, nie mogę przestać o nim myśleć. Nie umiem zapomnieć o nim. Gniewam się na niego jeszcze ale to bardzo bo jak mógł mi coś takiego zrobić.
Perspektywa Finna
Muszę ją odzyskać nie rozmawiałem z nią od 3 miesięcy cholernie tęsknie moja miłość do niej przez ten czas jeszcze się bardziej pogłębiła. Nie mogę bez niej żyć. Muszę do niej napisać z innego konta. O dziwo mnie odblokowała. Może się już nie gniewa?
F: Cześć Millie
M: Miałeś do nie pisać
Uwaga cringe romantyk Finn jak chcecie skipnijie sobie tak radzę ;)
F: Wiem chciałem cię jeszcze raz bardzo przeprosić, ale nie w tej spawie piszę. Millie jesteś moim słońcem. Ukojeniem od nawet najgorszych ran. Zapełniasz moją pustkę w sercu. Twój uśmiech jest warty więcej niż diament. Millie zabujałem się w tobie po uszy. Proszę wybacz mi. Nie chcę już tak żyć. Tak żyć bez ciebie. Moje rany się powiększają i nie ma kto ich leczyć. W moim sercu jest jeszcze większa pustka, która pogłębia się z każdym dniem bez ciebie. Nie mogę już tak żyć nie umiem tak żyć. Nie chcę cię ranić. Ale zapamiętaj kocham Cię najbardziej na świecie nigdy nie widziałem piękniejszej i zdolniejszej dziewczyny. A ja nie zasługuję nawet na najgorszę traktowanie. Nie chcę cię dalej ranić. Pamiętaj jesteś dla mnie najważniejszą osobą na świecie.
Żegnam Twój Finn
M: Matko Finn dawno ci wybaczyłam, też cię kocham
M: Finn?
M: Ej odpisz
M: Finn proszę odpisz!
Millie spanikowała ubrała szybko buty i pobiegła do domu Finna. Gdy była już w domu Finna wparowała jak oszalała. Przeszukała cały dom. A w łazience znalazła Finna, który PRAWIE podciął sobie żyletką żyły. Miał całą rękę w krwi pociął sobie całe dwie ręce.
M: Boże Finn kochanie co ty robiłeś.
F: Millie ja cię przepraszam, ale ja nie mogę żyć bez ciebie.
M: Będziesz żył.
Millie wzięła papier i wytarła rany i próbowała je zatamować. Polała wodą utlenioną i owinęła bandarzem rany.
F: Widzisz Millie możesz nawet zagoić najgorsze rany.
M: Nigdy mi tak nie rób. Kocham Cię i to nad życie. Gdy by ciebie nie było to by mnie nie było
CZYTASZ
𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - Fɪʟʟɪᴇ
Teen Fiction!przepraszam za liczne błędy ale to moja pierwsza książka! Finn Wolfhard to dziewiętnastoletni bogaty i przystojny chłopak. Millie to cicha spokojna i dziewczyna mająca najlepsze oceny. Wokół Finna kręci się mnóstwo nowych lasek a on wymienia je jak...